Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה בהחלט לא מייבאך,אך לדעתי דווקא ניראית לא ניראית רע.

יש גם כאלה ששמים על קרייזלר C300 סמל של בנטלי.:shock:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא הייתי מתנגד לאחד כזאת, שובר את הנוף של רוב המכוניות בארץ, איצה בצע רשום לו ברישיון?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מה שבאמת בה לי להביא לארץ זאת אחת מהמכוניות הראשונות שעובדות על קיטור, כזאת שצריך להדליק מדורה ולחמם את דוד המים לפני תחילת נסיעה. :-D

הנה היתרונות:

1. עץ ופחם זה זול לעומת 95 נטול עופרת.

2. מושך הרבה צומת לב חיובית.

3. הנאה מהדרך תודות למהירות "שיוט" נמוכה מאוד.

4. בטחון מוחלט נגד גניבה. אני רוצה לראות את הגנב שיצליח להניע את הקונסטרוקציה הזאת.

5. יש תירוץ לאחר לעבודה.

6. הגלגלים עשויים עץ וגומי שלא צריך לנפח, חוץ מזה במקרה של "פנצ'ר" הרבה יותר כיף ללכת לנגר או סנדלר.

7. לנסוע עם משקפי רוח זה תמיד מגניב.

8. בשביל הקפה של הבוקר צריך רק לפתוח ברז.

9. אמינות גבוהה מאוד תודות למספר חלקים שאפשר לספור על יד אחת.

10. בטיחות לא משיהו אבל למי זה באמת משנה.

 

חברים עזבו אתכם ממכוניות "מיקימאוס מחופש לטרזן", אני אומר בחזרה לקיטורית ! :-P

Cugnot-s-original-steam-car.jpg

זמין 8)

פורסם

האמת היא שזה נראה לא רע.

 

אם זה היה איזה רכב זול, זה היה ממש נורא.

אבל פה מדובר על רכב שבכל מקרה יקר, ואפילו מאותו יצרן.

 

אף אחד לא עושה משהו כזה למרצדס שלו, אלא אם כן יש לו מספיק כסף ולא אכפת לו, או שיש לו חוש הומור חולני (בצורה חיובית).

 

אני מפרגן לבחור. לי הוא העלה חיוך כשראיתי את האוטו.

פורסם

אני לא מבין את כל אלו שרוכשים מכוניות במיליון שקל, חצי מיליון שקל וכו' ועושים מהן בדיחה פשוט.

מילא הצביעה, הגלגלים, אבל מה הקטע של הטמבון, גריל והסמל המזוייף? זו פאקינג S קלאס.

או לחלופין כל אלה ששמים מדבקות M על סדרה 6 של BMW כשזו בעצם "סתם" 640/650.

פורסם

או לחלופין כל אלה ששמים מדבקות M על סדרה 6 של BMW כשזו בעצם "סתם" 640/650.

 

בתור בעלים של סדרה 6 זה נורא מעצבן. כנ"ל לגבי AMG למרצדס וכדו'. אנשים אוהבים ללכת בלי ולהרגיש עם. הכי מצחיקים אותי אלה ששמים הפוך או לא נכון. פעם אחת ראיתי אחד ששם M על הצד הלא נכון, ובצד השני השאיר 640 :lol:

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך


×
×
  • תוכן חדש...