Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

לפני כחצי שנה הצטיידתי בצ'יטה וולנטיין לאחר דו"ח שקיבלתי ממצלמה ניידת כשנהגתי ברכב שהיה על שם סבי שכבר שנים אינו נוהג.

למזלי בגלל שהדו"ח לא היה על שמי, הייתי רק צריך לשלם בדואר ולשכוח מהעניין.(מוגדר מבחינת החוק כנהג חדש)

 

רציתי לשאול אותכם אם כשאתם עוברים ליד מצלמה שגם הצ'יטה וגם הולנטיין לא התריעו עליה(דחליל) אתם מורידים את המהירות או נשארים במהירות צילום?

 

כי לי פשוט אין ביצים להישאר במהירות צילום.. אני סתם פחדן או שכולם ככה?:D

 

 

שאלה נוספת, האם כיול זה עדיין אפקטיבי בארץ? לא נוספו תדרים חדשים בזמן האחרון שכדאי להפעיל?

http://motorica.net/viewtopic.php?t=4444

 

תודה רבה!

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אני מכיר את המצלמה, מן הסתם לא מאט. אם אני לא מכיר, אז אני מאט למהירות חוקית ובוחן התנהגות של אחרים. כך אני יודע להבא...

בשיפוצים

פורסם

אם אני עובר במקום מוכר שמוצבת בו מצלמה/דחליל מהסוג הישן (מולטנובה) והמכשיר לא מתריע, זה מספיק לי כדי לדעת שמדובר במכשיר לא פעיל או דחליל.

אם מדובר במקום שאני לא עובר בו ביום-יום וזיהיתי בעין מצלמה לפני קבלת התרעה (או שלא התקבלה התרעה בכלל), אני נוהג ב"כבדהו וחשדהו".

 

לגבי הכיול, כן זה עדיין תקף. לא יצאה גירסה חדשה שדורשת כיול שונה.

פורסם

אני נוסע מראש במהירות החוקית וכך אני לא מתחבט בשאלות כאלה. כך אני חוסך לעצמי דוח, מפחית את הבלאי של הרכב, חוסך דלק וצוחק על המפגרים שעוקפים.

פורסם
אני נוסע מראש במהירות החוקית וכך אני לא מתחבט בשאלות כאלה. כך אני חוסך לעצמי דוח, מפחית את הבלאי של הרכב, חוסך דלק וצוחק על המפגרים שעוקפים.

 

אהה, זה אתה שנוהג בנטיב השמאלי 90 כי - "זו המהירות המותרת" :evil:

חברצי'ק, יש אנשים שממש שנהנים מנהיגה, וכבר ידוע לכולם שהמהירות המותרת מזמן אינה רלוונטית לרכבים וכבישים חדשים.

נכון, אתה תצטדק ותגיד שאנו עבריינים, וזה נכון, אבל זו בחירה שלנו.

השאלה היתה לגבי מצלמות ולא לגבי עצות לנהיגה בטוחה, לכן אין צורך בתשובות מצתדקות.

אתה בסדר, אנחנו עבריינים, הצמד לימין וסע לשלום.

פורסם
אהה, זה אתה שנוהג בנטיב השמאלי 90 כי - "זו המהירות המותרת" :evil:

חברצי'ק, יש אנשים שממש שנהנים מנהיגה, וכבר ידוע לכולם שהמהירות המותרת מזמן אינה רלוונטית לרכבים וכבישים חדשים.

נכון, אתה תצטדק ותגיד שאנו עבריינים, וזה נכון, אבל זו בחירה שלנו.

השאלה היתה לגבי מצלמות ולא לגבי עצות לנהיגה בטוחה, לכן אין צורך בתשובות מצתדקות.

אתה בסדר, אנחנו עבריינים, הצמד לימין וסע לשלום.

 

ציפיתי לתגובה כזו. איך הגעת למסקנה שאני נוהג בנתיב השמאלי ? בוא נתחיל מהשאלה הזו או שאתה ישר מסיק מסקנות על סמך השערות המוח שלך ? נראה לי שדווקא יותר סביר למצוא ממהרים בנתיב השמאלי שעסוקים ב"לטאטא" (נכון שמי ששם לא בסדר) ככה שכל הנהיגה שלהם מבוססת על קוצים בתחת. הם גם לא בהכרח שומרים על הימין. זו הנאה מנהיגה ? אני חושב שלנסוע בשקט זו הנאה בנהיגה. מעבר לזה, הצגתי את היתרונות המובהקים שבנהיגה מתונה.

פורסם
אני נוסע מראש במהירות החוקית וכך אני לא מתחבט בשאלות כאלה. כך אני חוסך לעצמי דוח, מפחית את הבלאי של הרכב, חוסך דלק וצוחק על המפגרים שעוקפים.

 

זה בהחלט פתרון לבעלי מכוניות צעצוע או נהגים של פעם .

מי שאוהב לנהוג , מי שרוכש רכב בעל ביצועים, לא יכול לזחול על 80-90 קמ"ש .

 

שים לב , אני לא מדבר על השתוללות , לא על נהיגה מסוכנת בתנועה סואנת , ולא על עקיפות מסוכנות.

אני מדבר על נהיגה מהנה , המשלבת ביצועים בתבונה , הנועדים למקסם (מקסימום) את ביצועי הרכב

ולהסב הנאה צרופה לנהג, ומה לעשות , זה לא הולך בהילוך 5 ב 80 קמ"ש ......

 

מה לעשות , יש כאלה שלא קנו רכב רק בשביל להגיע לעבודה ולחזור ....

 

לכן , מאחר ואנו גרים במדינת עולם שלישי מהבחינה הזו , רצוי להצטייד בראדר איכותי שיתריע במקרים ששוטר

עומד בכביש 431 בעל 4 הנתיבים לכיוון ומחפש דו"ח נוסף לעשות את ה "יומית " שלו ובכך לרצות את מפקדיו .

 

הרי זה לא חדש שבכל מדינה אחרת בכבישים בין עירוניים ארוכים המהירות המותרת הרבה והרבה יותר גבוהה

מ 90 קמ"ש , ושם אין את המוח היהודי שמחפש לעשות קופה על האזרח כי נהג ב 20 קמש מעל המותר , אחרי

שאותו אזרח כבר נידפק בכך ששילם בארץ עבור 2 מכוניות וקיבל 1 (מיסים) ועל הדרך בכל שנה נדרש לשלם אלפי שקלים על "אגרת טסט" במילים אחרות "קנס" על זה שהוא נהג ברכב שנה שלימה .....כאילו זה לא מספיק שהוא שילם

למדינה מכונית שלימה במיסים.

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

כדי להיות מכוסה צריך את שניהם.

הוולנטיין לא נותן מענה למצלמות החדשות, והצ'יטה מכיל במאגר גם את הישנות וגם את החדשות. אבל המיקומים של הדבורה הם לא קבועים, הן יכולות "לעקוץ" בכל מקום, והוולנטיין מתמודד איתם מצויין. וזו הסיבה שצריך את שניהם.

פורסם

כי יש בזה המון התראות שווא!

השימוש מסורבל , כל פעם להיכנס לרכב להכניס את הפלאפון לתושבת ולהפעיל את הWAZE

בקיצור, בולע סוללה , התראוות שווא ומתוך עצלות אתה לא תפתח את האפליקציה בכל נסיעה.

 

הצ'יטה והוולנטין תמיד עובדים ותמיד מגנים עליך.

 
 

 

 
 
פורסם
זה בהחלט פתרון לבעלי מכוניות צעצוע או נהגים של פעם .

מי שאוהב לנהוג , מי שרוכש רכב בעל ביצועים, לא יכול לזחול על 80-90 קמ"ש .

 

שים לב , אני לא מדבר על השתוללות , לא על נהיגה מסוכנת בתנועה סואנת , ולא על עקיפות מסוכנות.

אני מדבר על נהיגה מהנה , המשלבת ביצועים בתבונה , הנועדים למקסם (מקסימום) את ביצועי הרכב

ולהסב הנאה צרופה לנהג, ומה לעשות , זה לא הולך בהילוך 5 ב 80 קמ"ש ......

 

מה לעשות , יש כאלה שלא קנו רכב רק בשביל להגיע לעבודה ולחזור ....

 

לכן , מאחר ואנו גרים במדינת עולם שלישי מהבחינה הזו , רצוי להצטייד בראדר איכותי שיתריע במקרים ששוטר

עומד בכביש 431 בעל 4 הנתיבים לכיוון ומחפש דו"ח נוסף לעשות את ה "יומית " שלו ובכך לרצות את מפקדיו .

 

הרי זה לא חדש שבכל מדינה אחרת בכבישים בין עירוניים ארוכים המהירות המותרת הרבה והרבה יותר גבוהה

מ 90 קמ"ש , ושם אין את המוח היהודי שמחפש לעשות קופה על האזרח כי נהג ב 20 קמש מעל המותר , אחרי

שאותו אזרח כבר נידפק בכך ששילם בארץ עבור 2 מכוניות וקיבל 1 (מיסים) ועל הדרך בכל שנה נדרש לשלם אלפי שקלים על "אגרת טסט" במילים אחרות "קנס" על זה שהוא נהג ברכב שנה שלימה .....כאילו זה לא מספיק שהוא שילם

למדינה מכונית שלימה במיסים.

 

אני אתייחס רק למשפט "מה לעשות , יש כאלה שלא קנו רכב רק בשביל להגיע לעבודה ולחזור ...." כי הוא מבחינתי מסכם הכל. אז זהו, שהכביש הציבורי מיועד בדיוק לאנשים שרוצים להגיע ממקום למקום בשלום ולא יותר מזה. מי שמחפש שם משהו אחר, מקומו לא שם.

פורסם
אני נוסע מראש במהירות החוקית וכך אני לא מתחבט בשאלות כאלה. כך אני חוסך לעצמי דוח, מפחית את הבלאי של הרכב, חוסך דלק וצוחק על המפגרים שעוקפים.

 

כל הכבוד.

העיקר שאתה מגיע הביתה בזמן לראות לונדון וקירשנבאום, להכניס את הקטטר וללכת לישון. :roll:

 

 

אני אתייחס רק למשפט "מה לעשות , יש כאלה שלא קנו רכב רק בשביל להגיע לעבודה ולחזור ...." כי הוא מבחינתי מסכם הכל. אז זהו, שהכביש הציבורי מיועד בדיוק לאנשים שרוצים להגיע ממקום למקום בשלום ולא יותר מזה. מי שמחפש שם משהו אחר, מקומו לא שם.

 

 

אז מה אתה מחפש בפורום מכוניות? באת לברר איפה מוכרים מושב חרוזים?


×
×
  • תוכן חדש...