Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש ותהנה מאלינור.

רק בדרכים טובות.

: )

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מבין שאם זה לא מיאטה או רכב עם מעל 200+ כ"ס זה לא בסדר.

בינתיים, חצי מהפורום קנה פאביה 1.6 וקיבלו 5-6 עמודים של "תתחדש, רכב יפהפה!"

אבל כולם צינים כשזה מגיע ל"כולה" מאזדה 3...

 

בכל אופן, באמת הרכב יפהפה. תתחדש סע בזהירות ושמור עליו ובעיקר על עצמך!

פורסם

איפה ראית שרשור על פאביה שכולם כתבו "יפה, ממש יפה" פרט לחצי מהפורום שרכש אחת במבצעים שיש עכשיו?

מה לעשות, עוד מאזדה 3. אז קנה, אמרנו שיתחדש, וזהו. להביא לו גם זר פרחים?

ולא, אני לא ילד פאביה, ממש רחוק מזה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

חברים לא פתחתי את הנושא כדי שתריבו לי פה אלא כדאי להראות את אלינור שלי אז לא לריב לי פה :arrow:

שכל אחד ירשום מה שבא לו לרשום.

 

אלעדיקו תודה על הרצון הטוב ולשאר האנשים על התגובות :-)

  • אחראי פורום
פורסם

תתחדש, נראית שמורה מאוד. לאמא שלי יש כזאת - מנוע די חזק, מתנהגת מצויין.

אל תתרגש מההערות, תופעת העדר נכונה להרבה דברים בחיים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני לא מבין למה כ"כ הרבה ציניות נכנסה לשרשור פרגון.

 

המאזדה הנ"ל כן לטעמי והצבע הכסוף, הג'אנטים והסאנרוף מאוד הולמים אותה.

 

לטעמי, מחווית נוסע בלבד, היא זריזה (אפילו אכתוב, בסוגרים אומנם, את המילה "מאוד") ותא הנוסעים שלה מאוד נחמד ולטעמי.

 

לדעתי, מנוע 2000 סמ"ק ו-150 כ"ס עושים עימה חסד.

 

תתחדש ותהנה.

 

נ.ב

 

את המאזדה הזו, כדאי לך להשאיר מקורית - היא הכי יפה ככה :).

פורסם

יפה מאוד! כמה עלתה אם אפשר לשאול ?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

תתחדש "אלינור" שלך נראית טוב, באמת שונה מהאקטיב הרגילה, רוב התגובות פה הם בגלל שיש מאזדות 3 בכל פינה ואפילו כמה, תהנה מהרכב והעיקר שאתה נהנה איתו, סע בדרכים טובות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

תתחדש, יפיפייה ושמורה.

 

האי התלהבות של אנשים היא בגלל שהרכב כבר שנים נמכר כאן בכמויות מכובדות כל חודש, לכן יש ממנו הרבה בכבישים ואין את ההתלהבות כמו שהיתה בתחילת דרכו.

 

אותו הדבר יקרה גם עם היונדאי ולוסטר ושאר המכוניות הקוראניות ברגע שיצוצו בכל מקום וימכרו במחיר זול יחסית לאיזו הונדה או VW.

 

:-)

פורסם

מאיר, ה-3 הקודמת הרבה יותר יפה מהנוכחית, ולפי טעמי בפער ניכר. במיוחד בהאצבק. אבל בחייאת! קנית רכב אז תפנק באיזה סט תמונות איכותיות לפחות.

וזה לא שנמאס לראות אותה, פשוט היא המונית מידי, יש הבדל. בגלל זה זו "כולה עוד מאזדה 3".

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תתחדש ותשמור עליה.

לי ולך יש בדיוק את אותו הרכב, ספיריט 4 דלתות כסופה

אם תצטרך עזרה במשהו אל תהסס לפנות

 

תודה אחי, כנ"ל :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...