Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה לי שזו די התאבדות :wink:

 

ההצעה שלי - לקנות רכב שכזה רק עם התחייבות של היבואן לרכישה חוזרת במחיר מחירון, תמורת רכישה חוזרת מהיבואן.

 

לא נראה לי שיש יבואן שקונה במחיר מחירון, למרות שיש כמה שמפרסמים את זה ואז כשיורדים לאותיות הקטנות מגלים כמה התניות שקשה להתגבר עליהם ובקיצור, קשה להאמין שיש יבואן שנותן התחיבות בכתב ברזל בטון לקניה במחיר מחירון מלא. לרוב היבואנים יש חברות טרייד ושם מורידים בסביבות 18% מהמחירון. זה עסק כלכלי שהעומד בראשו צריך להראות למעסיקים שלו רווח ולא סיפורים ומנהל מכירות של החדשות לא יכול לכפות על מנהל הטרייד לקחת במחיר שלא משתלם לו.

חבר שלי קנה אופנוע פרימיום (לא חשוב שם היבואן. המחיר 130 אלף בערך) עם התחיבות מפורשת שיזכו אותו במחיר מחירון מלא כשיירצה להחליף אותו. כמובן שכשהגיעה השעה התחמקו ואמרו לו שהמנהל שהבטיח לו כבר איננו. אחרי הרבה ויכוחים ואיומים בתביעה התרצו ואמרו לו שיקחו את האופנוע במחיר מחירון פחות ריג'קטים שימצאו בבדיקה שלהם. מצאו תיקונים ב35 אלף (!) ועשו לו "הנחה" ל-25 אלף. וזה אחד היבואנים המכובדים בשוק. בקיצור, לא הייתי בונה על הבטחה למחיר מחירון מאף אחד.

×
×
  • תוכן חדש...