Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לכם מושג כמה זה קשה לעשות השוואה,

אי אפשר לעשות השוואת דרך תמונה במסך צריך להיות ליד הרכב ורק ככה לבדוק אם זה מתאים

יש מכוניות שאפשר לפסול על הסף ויש כאלה שעד שלא נמצאים ליד אי אפשר לדעת.

BigMan הסופר לנסר בדקתי בקפידה דרך תמונות אך עד שאני לא יהיה ליד רכב כזה לא אוכל לדעת ב 100%

בכל אופן אני יודע מה זה לא, זה לא לנטיס מכל השנתונים גם לא 626

זה לא הניסן אלמרה 2002

זה לא רנו מגאן,

זה לא האקסנט והגטס

זה לא הטויוטה קורולה

זה לא הפוקוס הישן והחדש וגם לא המונדאו

זה לא הסובארו אימפרזה

זה לא הסוזוקי באלנו

 

זאת משימה בלתי אפשרית אמשיך לבדוק, תמשיכו לתת לי הצעות תודה.

פורסם

מצטער.

כבר שעה אני חופר את גוגל, גוגל תמונות ואת פרוגל, ללא תוצאות.

ממליץ לך לעבור ליד מגרש ליסינג (80% סיכוי שזה רכב ליסינג במדינה שלנו...), ולנסות להשוות.

אם לא יעזור, תעשה סיבוב בחניון גדול, לפחות תוכל לזהות את הדגם- ואולי אפילו רכב ללא פנס...

מעבר לזה, לא יכול לעזור.

אגב, איפה קרתה התאונה? מה סוג הרכב שלך?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בטוח לא אקסנט או אלנטרה הישנות?

אבל מה זה יעזור לך שתדע איזה רכב זה? אתה יכול להסתובב שם באזור ולראות למי חסר החלק הזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין לכם מושג כמה זה קשה לעשות השוואה,

אי אפשר לעשות השוואת דרך תמונה במסך צריך להיות ליד הרכב ורק ככה לבדוק אם זה מתאים

יש מכוניות שאפשר לפסול על הסף ויש כאלה שעד שלא נמצאים ליד אי אפשר לדעת.

BigMan הסופר לנסר בדקתי בקפידה דרך תמונות אך עד שאני לא יהיה ליד רכב כזה לא אוכל לדעת ב 100%

בכל אופן אני יודע מה זה לא, זה לא לנטיס מכל השנתונים גם לא 626

זה לא הניסן אלמרה 2002

זה לא רנו מגאן,

זה לא האקסנט והגטס

זה לא הטויוטה קורולה

זה לא הפוקוס הישן והחדש וגם לא המונדאו

זה לא הסובארו אימפרזה

זה לא הסוזוקי באלנו

 

זאת משימה בלתי אפשרית אמשיך לבדוק, תמשיכו לתת לי הצעות תודה.

פורסם
זה במקום שתמיד אותם מכוניות חונות בד"כ

לא יותר קל למצוא רכב עם פנס שבור, או מתוקן בצורה חאפרית? כי רוב הסיכויים הנהג הפוגע מתחזק את האוטו שלו כמו שהוא נוסע (בכלל, כמו שחיית מחמד דומה לבעליה, כך אפשר לבנות את הפרופיל של הנהג לפי הסוג והמצב של הרכב).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתם בטח רוצים לדעת מאיזה רכב זה אז,

זה פנס איתות שמאלי של לנטיס 97-98

Fat Bastard צדקת, היה קשה לזהות עם התמונה שהעלית

 

עכשיו רק צריך לחכות שהוא יחזור לחנות פה בסביבה..

 

תגידו אם יהיה לי את מספר הרישוי שלו אני יכול להגיש תלונה במשטרה?

ואם כן מה הוא יקבל הזמנה למשפט? כנס כספי? איך זה הולך?

26122011(001).jpg

26122011(022).jpg

פורסם

בתמונה שהבאת נראה כאילו הוא קיבל מכה בחלק השמאלי של הרכב וכמו שנראית התושבת של האיתות נראה כאילו הוא החליף אותה מי יודע אולי זה אותו אחד שדפק אותך :D

2017 Citroen C3 Shine

×
×
  • תוכן חדש...