Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע 1800 לפחות, שקט ונוח לנסיעה


zinni
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אבי קיבל הלוואה עומדת בסך 73 אלף.

על הפרק עומדים רק רכבים בעלי מנוע של 1800 לפחות.

לאחר גישוש קצר בכמה סוכנויות באים בחשבון הרכבים האלו:

סוברו b4 אחרי הנחת ארגון המורים במחיר של 77 אלף

מיצובושי לנסר מנוע 1800 ב-66 אלף לאחר הנחת חבר

הונדה סיביק 4 דלתות במחיר של 70 אלף

ו-5 דלתות 77 אלף

פוקוס החדשה הדגם המאובזר אין במלאי.

חשוב לו שהרכב יהיה נוח ושקט ובנוסף עלות תחזוקה סבירה יחסית.

הרכב בו הוא נוהג כעת הוא טויוטה פריוס והוא אינו רוצה להרגיש ירידה חדה בתחושת הנהיגה

 

על מה אתם הייתם ממליצים? או שאולי יש אלטרנטיבות אחרות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי הולך אם זה לרכב משפחתי על הסיויק אין מה לדבר בכלל אמין בטירוף וגם חסכוני בדלק לעומת הB4 שזוללת.

הסיויק גם לא תיפול ממנה בכל מה שנוגע להאצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה בין סיויק לB4 אינה רלוונטית, משום שהן שייכות לשתי קבוצות שונות.

הסיויק צורכת כ10% פחות בדלק, וזה כנראה לא יהיה הדבר אשר יכריע את הכף.

לפי הפירוט שלך, בהונדה אין כרגע אף מבצע. כלומר אביך ישלם מחיר מלא על המכונית, להבדיל מהנחה של עשרות אלפי ש"ח ברכישת סובארו/מיצובישי. ההנחה הזו תחזור אליו ביום שימכור (כי ההנחה אינה מחושבת במחירון הרכב המשומש).

 

מבחינה כלכלית, אין הגיון לרכוש רכב ללא הנחה משמעותית (חבר/מורים או כל ארגון אחר).

מבחינת רכב, בעוד שהפוקוס הוא הרכב החדש והעדכני ביותר, הסיויק היא מכונית וותיקה אך מצוינת, הלאנסר תרגיש עבורו "פלסטיקית" ופשוטה, והB4 השייכת לקטגוריה בכירה יותר, תציע לו מכונית מאובזרת וגדולה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיביק 4 דלתות במחיר של 70 אלף

ו-5 דלתות 77 אלף

 

 

איך מדובר בפער כזה בין הרכבים? הם מתומחרים אותו דבר...

מדובר על הלוואה עומדת לא הפרשי מיסים

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואה עומדת היא רק על המיסים.

הסיוויק 4 דלתות הוא הרכב הקובע, ז"א על פיו נקבע גובה ההלוואה העומדת. ובכל מקרה שם הוא יקבל את כל הסכום.

על ה-5 דלתות הוא ינצל רק 55 אלף. בנוסף לזה הם נותנים גם 10 אלף הנחה ומשם הגיע ה-77 אלף שקל.

לדוגמא על הקשקאי זה רק 45 אלף למרות שמחירו הוא 160.

אני לא יודע בידיוק איך הם מחשבים את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל כך ברור לי הדיסוננס בין פריוס ותחושת נהיגה אבל אם ננחש, כנראה שמדובר בכך שהפריוס לנהג העדין היא מכונית נעימה ומרווחת, אך למרות המנוע החשמלי, זו ממש לא מכונית שקטה בהאצות.

 

אם זה הסגנון של אביך, ה-B4 תתאים לו כמו כפפה ליד שכן ה-B4 זה רכב שאני קורא לו רכב פנסיונרים: המושבים רחבים ונוחים והמרווח מצוין (מלפנים ומאחור), תנוחת הנהיגה זקופה יחסית, נוחות הנסיעה טובה מאוד ורכה, ההיגוי קליל בסגנון אמריקאי (שוק היעד העיקרי של סובארו) בידוד הרעשים טוב ויש גם תיבה רציפה טובה מאוד וכמובן הנעה כפולה על כל המשתמע מכך. תא הנוסעים אמנם פלסטיקי, אך היכן שחשוב מרופד ונעים ולעומת הפלסטיקה של הפריוס זו בכלל קפיצת מדרגה.

 

מה שלא תקבלו מאף אחת מהאפוציות זו את צריכת הדלק, במיוחד העירונית, של הפריוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...