Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה שנה הרכב?

 

גם הבדיקה שיצאה כל כך חלקה מחשידה בדרך כלל סוחר הרכב מכיר את הבוחנים

ומסדר את זה שיצא נקי לא יודע אם זה קיים עדין הטריק הזה אבל זה היה פעם.

קודם כל איך לא שמת לב שזה לא אותו שם ? זה דבר ראשון שמסתכלים שקונים רכב

מבקשים רישיון נהיגה ורישיון רכב לא תעודת זהות רק רישיון נהיגה. תעודת זהות אפשר לזייף גם.

עשה לכם הרבה טריקים אני אישית אם הייתי בא ורואה קילמוטרג' שונה ממה שהוא הציג במודעה.

ישר הייתי לוקח תרגליים והולך זה כבר אומר לי אם מי לי עסק.אבל לא נורא אם אתה אומר שהרכב טוב

והמנוע תקין והגיר תהנו מהרכב ואל תחשבו יותר מדי להתרכז בעבר לא יעזור לאף אחד.

פורסם

אני לא סומך על כספומטים, סכום גדול מושכים מטלר.

קיבלתי 200 ש"ח מזוייפים בבנק לאומי בהרצליה פיתוח מהכספומט!

 

וכשנותנים למישהו לספור כסף לא מזיזים ממנו את העיניים.

haters will hate

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם

גם אני לצערי נתקלתי בבחור הנ"ל, וגם לי הייתה חוויה לא נעימה איתו.

לפני זמן מסויים, נתקלתי במודעה, על רכב מסויים שהוא הציג בתור יד ראשונה, ק"מ מאד נמוך, חיפשתי זמן רב לאישתי את האוטו הנ"ל כך שמטבע הדברים די התלהבתי, הגענו אליו לחיפה, הוא כמובן שיחק אותה בתור הבחור האדיש, שלא ממש רוצה למכור את האוטו, וכל רגע הוא מקבל שיחה כאילו ממישהו שרוצה לקנות את האוטו, הוא נפגש איתנו בפתח של סוכנות רכב ואמר לנו שהוא מחכה לקבלת רכב חדש לכן הוא קצת לחוץ בזמן, עשה עלינו רושם מאד אמין, אמר שהאוטו שימש רק את אימו, ואכן גם בפנינו הוא התהדר שהוא תואר שני בקרימינולוגיה, והוא משמש אף כקצין מבחן בשירות המדינה, בקיצור ממש בחור חיובי.

לקח אותנו כאילו למכון מקרי, "טסט קאר" בחיפה. שהיה שמה תור גדול של אנשים, והבוחן לא ממש הסביר לנו על מצב הרכב.

מה שקצת היה מוזר לי שהוא טען שהרכב במצב מצויין וחוץ מתיקון שולי ממש מושלם, קצת מוזר לרכב משנתון כזה.

לאחר מכן הלכנו לסניף הדואר, ושמה בלי נוכחות אישתי או ייפוי כוח שלה, הוא פשוט החליף כמה מילים בערבית עם האשנבית ורשם את הרכב על שמה, מה שהדליק אצלי כמה נורות.

כמו כן כל רגע קיבל טלפון מסתורי, והלך לצד.

אולם מה שגרם להיכנס לאינטנרט ולהתחיל לחפש מידע עליו, היה ששמעתי שיחה שלו עם מישהו בחנות לחלקי חילוף, ואז אני שומע את האדם מהקו השני שואל אותו, אם לרשום לו על הכרטיס שפתוח אצלהם, מה שמלמד שהבחור מתעסק איתם הרבה לא ממש מתאים לאדם המשמש כקצין מבחן.

כמו כן לא היה מוכן להעברה בנקאית, או משהו דומה אלא רק למזומן, ותירץ זאת בכך שהוא בשירות המדינה ולא ממש יכול לקבל בלבן.

לסיכום אחרי גיגול ועבודת תחקיר קצרה גיליתי אכן שהוא נוכל, הואו רשום בתור סוחר במשרד הרישוי.

הוא לא באמת יד ראשונה אלא קנה את האוטו מאדם אחר כשלושה חודשים לפני, הגעתי בדרך לא דרך לאותו אדם, שהתברר שגם אותו הוא הונה.

אותו אדם אמר לי "אל תקנה ממנו את האוטו הוא נוכל", אבל זה היה מאוחר מידי, הרכב נרכש כבר, אולם למזלי רק מחצית מן הסכום הועברה באותו רגע והוא חיכה להמשך התשלום.

בפעם זאת כבר הגעתי מוכן, הגעתי מצוייד במכשיר הקלטה, ודף שהחתמתי אותו, שאמו אכן בעלים ראשונה (00) של הרכב, ועוד פרטים, שהוא שיקר, כמובן שהוא חתם.

כמובן שמיהרתי למחורת היום למוסך ולמזלי האוטו אכן היה נקי בגדול, כך שאיך שהוא יצאתי בסדר.

למרות שביקש על האוטו מחיר יותר גבוה מהמחירון, מה ש"לחוכמתי" הרבה לא בדקתי ככה ששילמתי לו יותר מהמחירון.

לסיכום לא ממש הבנתי את הקטע שהוא משקר ככה, ואני עוד מתלבט אם לתבוע אותו, על התחזות, מרמה, ועוד... זה פלילי!!!

כמו כן אני מתלבט אם לתבוע את הדואר, אני חושב שאפשר ללמד אותם לקח...

קצת השאיר אותנו עם טעם רע בפה, לא ממש מבין את הקטע של הנוכלות.

נ.ב חייב לציין הבחור אכן נוכל מקצועי לא נפגשתי בדבר כזה עד היום, נפגש איתנו רק במקומות ציבוריים, מחביא את רכבו, לא נותן שום פרט אמיתי עליו.

והכי מעניין זה שהאינטרנט מלא סיפורי תביעות מתביעות שונות עליו ועל אימו "מרים אל יונס", מתביעות ביטוח שחושדים בהם על גניבה, ועד....

שימרו על עצמכם, ולימדו לקח אתם לפחות...

פורסם

"כיצד לקנות רכב" זה עוד נושא שצריך ללמד בבית ספר תיכון במסגרת "חינוך לתעבורה".

יש כל כך הרבה מידע ברשת על כללי קניה נכונה ועדיין הנוכלים מצליחים להפיל בפח אנשים תמימים.

 

הלקח שלי מקניה גרועה: לעולם לא קונים רכב מאדם "פרטי" שאיננו הבעלים הרשום של אותו רכב ומזדהה באמצעות תעודת זהות תואמת לניירת הרכב. לא ייפוי כח, לא סיפורים על האמא/דודה בחו"ל/הכלב אכל לי את התעודה.

מי שקונה מסוחר רכב, ידאג לקבל טופס גילוי נאות מלא וחתום.

את כל הבדיקות עושים לפני שהכסף עובר ידיים. כותבים זכרון דברים מסודר. בודקים הסטוריה תחזוקתית, בעלות ועיקולים.

זה כמובן לא מבטיח באופן הרמטי שלא ניפול בפח אבל מפחית את הסיכון.

 

את שני כלי הרכב האחרונים שקניתי, רכשתי מטרייד אין של אחד היבואנים. קיבלתי רכב פרטי מיד ראשונה, עם קילומטרז' נמוך, אחרי בדיקה ותיקון תקלות מינוריות, עם אחריות יצרן מלאה לשנה ובלי לחץ וחשש שמא מנסים להונות אותי.

פורסם
שלום לכולם

גם אני לצערי נתקלתי בבחור הנ"ל, וגם לי הייתה חוויה לא נעימה איתו.

לפני זמן מסויים, נתקלתי במודעה, על רכב מסויים שהוא הציג בתור יד ראשונה, ק"מ מאד נמוך, חיפשתי זמן רב לאישתי את האוטו הנ"ל כך שמטבע הדברים די התלהבתי, הגענו אליו לחיפה, הוא כמובן שיחק אותה בתור הבחור האדיש, שלא ממש רוצה למכור את האוטו, וכל רגע הוא מקבל שיחה כאילו ממישהו שרוצה לקנות את האוטו, הוא נפגש איתנו בפתח של סוכנות רכב ואמר לנו שהוא מחכה לקבלת רכב חדש לכן הוא קצת לחוץ בזמן, עשה עלינו רושם מאד אמין, אמר שהאוטו שימש רק את אימו, ואכן גם בפנינו הוא התהדר שהוא תואר שני בקרימינולוגיה, והוא משמש אף כקצין מבחן בשירות המדינה, בקיצור ממש בחור חיובי.

לקח אותנו כאילו למכון מקרי, "טסט קאר" בחיפה. שהיה שמה תור גדול של אנשים, והבוחן לא ממש הסביר לנו על מצב הרכב.

מה שקצת היה מוזר לי שהוא טען שהרכב במצב מצויין וחוץ מתיקון שולי ממש מושלם, קצת מוזר לרכב משנתון כזה.

לאחר מכן הלכנו לסניף הדואר, ושמה בלי נוכחות אישתי או ייפוי כוח שלה, הוא פשוט החליף כמה מילים בערבית עם האשנבית ורשם את הרכב על שמה, מה שהדליק אצלי כמה נורות.

כמו כן כל רגע קיבל טלפון מסתורי, והלך לצד.

אולם מה שגרם להיכנס לאינטנרט ולהתחיל לחפש מידע עליו, היה ששמעתי שיחה שלו עם מישהו בחנות לחלקי חילוף, ואז אני שומע את האדם מהקו השני שואל אותו, אם לרשום לו על הכרטיס שפתוח אצלהם, מה שמלמד שהבחור מתעסק איתם הרבה לא ממש מתאים לאדם המשמש כקצין מבחן.

כמו כן לא היה מוכן להעברה בנקאית, או משהו דומה אלא רק למזומן, ותירץ זאת בכך שהוא בשירות המדינה ולא ממש יכול לקבל בלבן.

לסיכום אחרי גיגול ועבודת תחקיר קצרה גיליתי אכן שהוא נוכל, הואו רשום בתור סוחר במשרד הרישוי.

הוא לא באמת יד ראשונה אלא קנה את האוטו מאדם אחר כשלושה חודשים לפני, הגעתי בדרך לא דרך לאותו אדם, שהתברר שגם אותו הוא הונה.

אותו אדם אמר לי "אל תקנה ממנו את האוטו הוא נוכל", אבל זה היה מאוחר מידי, הרכב נרכש כבר, אולם למזלי רק מחצית מן הסכום הועברה באותו רגע והוא חיכה להמשך התשלום.

בפעם זאת כבר הגעתי מוכן, הגעתי מצוייד במכשיר הקלטה, ודף שהחתמתי אותו, שאמו אכן בעלים ראשונה (00) של הרכב, ועוד פרטים, שהוא שיקר, כמובן שהוא חתם.

כמובן שמיהרתי למחורת היום למוסך ולמזלי האוטו אכן היה נקי בגדול, כך שאיך שהוא יצאתי בסדר.

למרות שביקש על האוטו מחיר יותר גבוה מהמחירון, מה ש"לחוכמתי" הרבה לא בדקתי ככה ששילמתי לו יותר מהמחירון.

לסיכום לא ממש הבנתי את הקטע שהוא משקר ככה, ואני עוד מתלבט אם לתבוע אותו, על התחזות, מרמה, ועוד... זה פלילי!!!

כמו כן אני מתלבט אם לתבוע את הדואר, אני חושב שאפשר ללמד אותם לקח...

קצת השאיר אותנו עם טעם רע בפה, לא ממש מבין את הקטע של הנוכלות.

נ.ב חייב לציין הבחור אכן נוכל מקצועי לא נפגשתי בדבר כזה עד היום, נפגש איתנו רק במקומות ציבוריים, מחביא את רכבו, לא נותן שום פרט אמיתי עליו.

והכי מעניין זה שהאינטרנט מלא סיפורי תביעות מתביעות שונות עליו ועל אימו "מרים אל יונס", מתביעות ביטוח שחושדים בהם על גניבה, ועד....

שימרו על עצמכם, ולימדו לקח אתם לפחות...

 

לא הבנתי איפה ההונאה פה ?

קיבלת רכב יד ראשונה במצב טוב במחיר מוסכם ?

הלוואי על כולנו ליפול על הונאה כזו......

פורסם

יש איזה דיבור שסוחרים מסמנים את הרכב מלמטה ואז מכוני הבדיקה מעבירים את הרכב בכל מקרה..

פורסם

קונספירציות ושות'

 

אין דבר כזה איפוס בעלים. כמו שאין דבר כזה כוכביות במקום בעלים קודמים (רק ברכב יבוא אישי ורק ביד הראשונה שלו).

 

אם הוא ביצע העברת בעלות ללא הת.ז זו עבירה. בכל סניפי הדואר יש מצלמה. גש למשטרה והגש תלונה.

 

לגבי 5000 השקל, אין מה לעשות.

 

לגבי סימון רכבים במכון רישוי, זה קשקוש. השיטה שלהם פשוטה יותר. נקיון בקיטור של כל האוטו, למעלה ולמטה. שמן בסמיכות גבוהה כדי שינזול פחות וירעיש פחות. וכל יום הם במכוני הרישוי מנסים להתחיל עם כל עובד שם כדי שיהיו להם קשרים.

 

זו השיטה.

פורסם

ביבוא אישי כתוב ברשיון "יבוא אישי משומש" כך שלמרות שבבעלים קודמים כתוב 00 ברור שזה לא כך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בזכות המדריכים של "איך לקנות רכב" שיש בפורום, אין סיכוי שאני אפול על רמאות.

 

מי שעובד לפי המדריכים, קונה רק רכבים שמתאימים לו במחיר שמתאים לו.

 

ואמרת בעצמך - היית לחוץ (טעות מספר 1, אבל לא תמיד נתון לשליטה), לא בדקת בכלל מחירון, לא התמקחת, לא לקחת למכון בדיקה שאתה מעוניין בו...וכו' וכו'.

בעצם כמעט כל טעות שאפשר לעשות, עשית. הדבר היחידי שיצא פה בסדר זה הרכב, ולכן אין בעצם "שכר לימוד" מבחינתך למעט כמה אלפים מעל המחירון, שאת זה דווקא בסדר לשלם עבור רכב ששווה את זה.

 

אגב, באיזה רכב מדובר?

פורסם
ביבוא אישי כתוב ברשיון "יבוא אישי משומש" כך שלמרות שבבעלים קודמים כתוב 00 ברור שזה לא כך.

 

לא תמיד.

 

הרכב שלי הוא ביבוא אישי.

 

אני יד שנייה רכשתי אותו מהיד הראשונה. ובטופס הרישיון היה רשום בעלים קודמים 00.

כמובן שהבעלים הראה לי שטר קנייה / טופס הזמנה על שמו מהיצרן של הרכב, המעיד שהוא אכן היד הראשונה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
לא הבנתי איפה ההונאה פה ?

קיבלת רכב יד ראשונה במצב טוב במחיר מוסכם ?

הלוואי על כולנו ליפול על הונאה כזו......

 

זה שיצא ש״שכר הלימוד״ שלי לא יצא ממש יקר, למעט כמה אלפים במחירון.

לא מוריד מן העובדה, שזאת הייתה הונאה לפי הגדרתה המדוייקת...

הבחור טען שאימו היא בעלת הרכב, והוא אדם פרטי-שקר ראשון

אמר שהרכב לא עבר תאונות-שקר שני (אמנם רק עבר צביעה כללית ותיקוני פח בעייתים כגון החלפת דלת) אבל עדיין שקר.

קיבלתי היום את היסטוריית הטיפולים- ולרכב הוחלף כמה פעמים בולמים מה שקצת מתמיה אותי,

כמו כן עבר שיפוצי מנוע וגיר כמה פעמים, מה שגם מוזר לי.

לסיכום בוודאי שאם הייתי יודע שבכך מדובר לא הייתי מקיים את העיסקה.

אולם כעת אני מתלבט האם להגיש נגדו קובלנה פלילית, וכנגד הדואר שביצע העברת בעלות בלי נוכחות של אישתי, או ייפוי כוח.

פורסם

פשוט בדיחה מה שקורה פה עם סניפי הדואר...

רק לפני מס' ימים מכרתי (אמנם בכמה לירות) את הגאלאנט הקשישה שלי. קנה אותה ממני סוחר רכב, דווקא בחור נחמד מאד, לא זה העניין.

העניין הוא שהרכב היה רשום על אשתי והתעקשתי על העברה מסודרת בדואר. מאחר ואשתי היתה פנויה רק ביום שישי (וזה היה יום רביעי), אמרתי לו שנפגש כולנו ביום שיש בסניף הדואר הקרוב אליו. הוא עצמו אמר לי " עזוב, חבל לטרטר את אשתך, תן לי רק את רשיון הרכב,לא צריך יותר שום דבר, אני מבצע היום ומביא לך את העברת הבעלות" קולטים?

מאחר ואני מטבעי סופר חשדן, כמובן שלא אתן שום נייר שלי למישהו אחר לשום מטרה, וביצענו ביום שישי מול הטלרית בדואר,

אבל לדעתי שהן רואות תו סוחר, או שהן מעגלות פינות או שלא יודע מה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
זה שיצא ש״שכר הלימוד״ שלי לא יצא ממש יקר, למעט כמה אלפים במחירון.

לא מוריד מן העובדה, שזאת הייתה הונאה לפי הגדרתה המדוייקת...

הבחור טען שאימו היא בעלת הרכב, והוא אדם פרטי-שקר ראשון

אמר שהרכב לא עבר תאונות-שקר שני (אמנם רק עבר צביעה כללית ותיקוני פח בעייתים כגון החלפת דלת) אבל עדיין שקר.

קיבלתי היום את היסטוריית הטיפולים- ולרכב הוחלף כמה פעמים בולמים מה שקצת מתמיה אותי,

כמו כן עבר שיפוצי מנוע וגיר כמה פעמים, מה שגם מוזר לי.

לסיכום בוודאי שאם הייתי יודע שבכך מדובר לא הייתי מקיים את העיסקה.

אולם כעת אני מתלבט האם להגיש נגדו קובלנה פלילית, וכנגד הדואר שביצע העברת בעלות בלי נוכחות של אישתי, או ייפוי כוח.

 

לקחת את הרכב לבדיקה מצאת אותו לשביאות רצונך והשלמת את העסקה על מי יש לך להלין ?!?!

 

כשאתה הולך להגיש קובלנה פלילית נגדו אל תשכח לציין את שותפו לפשע.

פורסם
אני לא יודע אם ראית בכל בוטיק שמתקינים שפתיים על הכספומט וככה משכפילים את הכרטיס שלך

נקודה אחרת היא שמשכתי 3800 אך בפועל זה הוציא לי 3600 וחוייבתי בך 200 שקלים מיותרים ותעקשתי עם בעל המכונה עד שיצאתי עם הכסף

 

לי קרה פעם משכתי 300 הוציא לי 400 וחוייבתי ב 300. אך במקרה שלי לא הלכתי להתלונן לאף אחד.

×
×
  • תוכן חדש...