Jump to content

חסר ניק

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חסר ניק

  1. היי, רכשנו רכב יד 2 והוא די מטונף 🤮 חשבתי להכניס לניקוי יסודי (בעיקר פנימי) כולל טיפול במושבי העור. אשמח להמלצה לדיטיילר טוב בין תל אביב לחיפה.
  2. זה שיצא ש״שכר הלימוד״ שלי לא יצא ממש יקר, למעט כמה אלפים במחירון. לא מוריד מן העובדה, שזאת הייתה הונאה לפי הגדרתה המדוייקת... הבחור טען שאימו היא בעלת הרכב, והוא אדם פרטי-שקר ראשון אמר שהרכב לא עבר תאונות-שקר שני (אמנם רק עבר צביעה כללית ותיקוני פח בעייתים כגון החלפת דלת) אבל עדיין שקר. קיבלתי היום את היסטוריית הטיפולים- ולרכב הוחלף כמה פעמים בולמים מה שקצת מתמיה אותי, כמו כן עבר שיפוצי מנוע וגיר כמה פעמים, מה שגם מוזר לי. לסיכום בוודאי שאם הייתי יודע שבכך מדובר לא הייתי מקיים את העיסקה. אולם כעת אני מתלבט האם להגיש נגדו קובלנה פלילית, וכנגד הדואר שביצע העברת בעלות בלי נוכחות של אישתי, או ייפוי כוח.
  3. שלום לכולם גם אני לצערי נתקלתי בבחור הנ"ל, וגם לי הייתה חוויה לא נעימה איתו. לפני זמן מסויים, נתקלתי במודעה, על רכב מסויים שהוא הציג בתור יד ראשונה, ק"מ מאד נמוך, חיפשתי זמן רב לאישתי את האוטו הנ"ל כך שמטבע הדברים די התלהבתי, הגענו אליו לחיפה, הוא כמובן שיחק אותה בתור הבחור האדיש, שלא ממש רוצה למכור את האוטו, וכל רגע הוא מקבל שיחה כאילו ממישהו שרוצה לקנות את האוטו, הוא נפגש איתנו בפתח של סוכנות רכב ואמר לנו שהוא מחכה לקבלת רכב חדש לכן הוא קצת לחוץ בזמן, עשה עלינו רושם מאד אמין, אמר שהאוטו שימש רק את אימו, ואכן גם בפנינו הוא התהדר שהוא תואר שני בקרימינולוגיה, והוא משמש אף כקצין מבחן בשירות המדינה, בקיצור ממש בחור חיובי. לקח אותנו כאילו למכון מקרי, "טסט קאר" בחיפה. שהיה שמה תור גדול של אנשים, והבוחן לא ממש הסביר לנו על מצב הרכב. מה שקצת היה מוזר לי שהוא טען שהרכב במצב מצויין וחוץ מתיקון שולי ממש מושלם, קצת מוזר לרכב משנתון כזה. לאחר מכן הלכנו לסניף הדואר, ושמה בלי נוכחות אישתי או ייפוי כוח שלה, הוא פשוט החליף כמה מילים בערבית עם האשנבית ורשם את הרכב על שמה, מה שהדליק אצלי כמה נורות. כמו כן כל רגע קיבל טלפון מסתורי, והלך לצד. אולם מה שגרם להיכנס לאינטנרט ולהתחיל לחפש מידע עליו, היה ששמעתי שיחה שלו עם מישהו בחנות לחלקי חילוף, ואז אני שומע את האדם מהקו השני שואל אותו, אם לרשום לו על הכרטיס שפתוח אצלהם, מה שמלמד שהבחור מתעסק איתם הרבה לא ממש מתאים לאדם המשמש כקצין מבחן. כמו כן לא היה מוכן להעברה בנקאית, או משהו דומה אלא רק למזומן, ותירץ זאת בכך שהוא בשירות המדינה ולא ממש יכול לקבל בלבן. לסיכום אחרי גיגול ועבודת תחקיר קצרה גיליתי אכן שהוא נוכל, הואו רשום בתור סוחר במשרד הרישוי. הוא לא באמת יד ראשונה אלא קנה את האוטו מאדם אחר כשלושה חודשים לפני, הגעתי בדרך לא דרך לאותו אדם, שהתברר שגם אותו הוא הונה. אותו אדם אמר לי "אל תקנה ממנו את האוטו הוא נוכל", אבל זה היה מאוחר מידי, הרכב נרכש כבר, אולם למזלי רק מחצית מן הסכום הועברה באותו רגע והוא חיכה להמשך התשלום. בפעם זאת כבר הגעתי מוכן, הגעתי מצוייד במכשיר הקלטה, ודף שהחתמתי אותו, שאמו אכן בעלים ראשונה (00) של הרכב, ועוד פרטים, שהוא שיקר, כמובן שהוא חתם. כמובן שמיהרתי למחורת היום למוסך ולמזלי האוטו אכן היה נקי בגדול, כך שאיך שהוא יצאתי בסדר. למרות שביקש על האוטו מחיר יותר גבוה מהמחירון, מה ש"לחוכמתי" הרבה לא בדקתי ככה ששילמתי לו יותר מהמחירון. לסיכום לא ממש הבנתי את הקטע שהוא משקר ככה, ואני עוד מתלבט אם לתבוע אותו, על התחזות, מרמה, ועוד... זה פלילי!!! כמו כן אני מתלבט אם לתבוע את הדואר, אני חושב שאפשר ללמד אותם לקח... קצת השאיר אותנו עם טעם רע בפה, לא ממש מבין את הקטע של הנוכלות. נ.ב חייב לציין הבחור אכן נוכל מקצועי לא נפגשתי בדבר כזה עד היום, נפגש איתנו רק במקומות ציבוריים, מחביא את רכבו, לא נותן שום פרט אמיתי עליו. והכי מעניין זה שהאינטרנט מלא סיפורי תביעות מתביעות שונות עליו ועל אימו "מרים אל יונס", מתביעות ביטוח שחושדים בהם על גניבה, ועד.... שימרו על עצמכם, ולימדו לקח אתם לפחות...
×
×
  • תוכן חדש...