Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה להתחיל ... !:)... הרכיבים :

 

Zapco competition 4.0 xp : קיבלתי אותו היום נבדק שתקין וממשיכים הלאה

 

Phase evulution rs4 : גם מגבר 4 ערוצים שיוחלף בקרוב ל שני ערוצים.....בתהלכי חיפוש

 

Alpine h701 + c701 : פרוססור שהותקן לאחרונה , וחוות דעת בהמשך .

 

Sinfoni S' 3 way : סט בדרך להתקנה , המיריינג כרגע בקיק פאנל : שיקולים פליליים וכו'... יכול להיות ישתנה לבמה בהמשך

 

חיווט של Supra : שלא נראה לי יש לי מספיק מטרז ממנו ...

 

מגבר מונו :pantera one שיוחלף בקרוב למשו אחר אבל אני דיי מפסוט ממנו

 

סאב : hx300d הידוע ... גם נותן לי מענה טוב כרגע . עד שתננסה במשו אחר

 

HU : alpine 9855r שאני יזרוק לכל הרוחות נשבר לי הזזזזז ממנו .... שיוחלף לדבר הבא .!

 

 

 

 

 

אבל .. למהאני כותב פה לכם היום:... הכל כרגע בשלב לפני התקנה.... שלב שאני אוסף את כל הרכיבים ולא סיימתי עוד לאסוף . כי כאן הגיע התובנה לעשות משו קצת אחרת .. ,היום הוצאתי מהאוטו את ה FOCAL k2p upgreaded

לטובת הסט של סינפוני

...... התחבטטתי עם הרדיו דיסק תקופה , ודי נמאס לי לחהליף דיסקים כל פעם וכאבי ראש. ופתאום בא לי לשמוע משו ואין לי מספיק מקום והמוזיקה בבית ובלה בלה ......ו הבנתי שזהו .... שצריך פתרון אחר .....קאר פיסי -או Ipad2

מאחר ועניין המחשב הוא קצת מסורבל , למרות שאני די איש של מחשבים , עדיין המקום שזה תופס והסירבול הוחלט ....IPAD 2

 

אז ככה : היו מלא אפשרויות של מכשירים שאפשר לקחת מהאייפאד את האות ולהפוך אותה לדיגיטלית . היו מכשירים כמו onkyo

pure-i20 ו עוד ..... זאת אומרת שהם מתחברים מה ה 30-pin קונקטור לדוק , שזה בעצם תחנת עגינה ..... ומשם המכשיר נכנס ל נתנוים ומוציא את הסיגנל ללא עיבוד של Dac

 

 

 

הוחלט על המוצר הבא

http://www.cambridgeaudio.com/summary.php?PID=605

 

זהו DOC ל אייפאד שלא כלול בתוכו מעבד Dac .. זה מוצר לא זול יחסית לדוק אבל לפי מה שהבנתי הוא מוצא סיגנל הכי איכותי נטו מיועד במיוחד בשביל הפרוססור או הגברה ביתית כמובן שכולל בתוכו מעבד DAC יש לו יציאות אופטיות אנגלוגיות s-video וובלה בלה כל מה שתרצו .........ההתבטות היתה בינו לבין ה

Pure i20 , אבל לאחר קריאה וסקירה וחפירה ,... הבנתי שעדיף את ה cambridge Id100 .....מחיר 1700 שקל...

 

מאחר שזה מכשיר ביתי ....

המכשיר יופעל על ידי שנאי מתח Dc-dc converter שהוזמן מאיביי ...

http://www.ebay.com/itm/170718439123?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

הופך מתח 12v

והופוך ל 7.5 לדוגמה ב 2A לצורך עניין המכשיר, אפשר לכייל כרצונך מ 1.5v-12v

 

זה מתחבר לשקע מצית כמובן שיותאם לצורך הפעלה אופטימלית ...........

 

 

 

כבל אופטי toslink גם הזומן שהוא יתחבר לפרוססור H701

http://www.ebay.com/itm/170610807993?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

 

 

 

 

http://www.amazon.com/CableJive-dockXtender-Premium-Extension-iPhone/dp/B0041D6CFY/ref=sr_1_13?ie=UTF8&qid=1322502938&sr=8-13

כבל שיתבר מהאייפאד לדוק ..... מאריך בעצם , כי אין אפשרות לשים את האייפד על הדוק עצמו ...

 

 

עכשיו היתרונות ברורים לאייפד משאר קאר פיסי לפחות בשבילי .! Gps

waze

, igo primo

Internet 3G שזהההההה הדבררררר ברכב .! ......

 

מוזיקה 64 gb מספיק ?

אפשר להוציא אותו לקחת אותו איתך למלות להחזיר ?!? מה עוד ... אמרנו

SYPE ?:) וידיאו צאט ? איך לא

ה Multi-Touch המסך קל ונוח לתפעול

 

ההתבלטות היתה גדולה , קראתי הרבה שירשורים הרבה תבונות ........... והגעתי למסקנה שקאר- פיסי זה לא נגמר ....

כרטיסי קול ובלבולי עול ...... מקווה להגיע אותה לאיכות ... לא שאני מבין גדול :) אבל אני מתחיל שם .!

יש כל מני יתרונות לאייפאד אבל הכי חשוב האם אפשר להוציא סיגנל source טוב בעזרת ה cambridge id100

כל זה לא יהיה שווה ללא המכשיר הזה ... ... השבוע אמור לקבל את שאר הציוד ומשם נמשיך את ההתקנה ...

 

אם יש לכם תובנות מסקנות וכמובן עזרה ועצות ... בבקשה תספקו אותם !

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

פורסם

אתה הולך על פרוססור?

 

אם מה אתה הולך לעשות כוונים?

 

אם אתה נשאר אם ה 701 שלך אתה לא צריך DAC בתוך הDOCK, עדיף לך להשתמש בDAC של ה 701 כדי למנוע המרה כפולה. (כתבת את זה, אני מדגיש את זה שוב)

 

אתה צריך DOCK שמוציא נטו אות דיגיטלי אופטי או קואקסיאלי, אני מניח שזה גם זול יותר ופשוט יותר.

 

ב. אתה רוצה להפעיל את הDOCK שלך שעולה 1700 שקל על שנאי שעולה 50 שקל? לפחות תשקיע בשנאי איכותי, איזה? לא יודע להגיד לך אבל בטוח לא זה...

 

הכל מתחיל בחשמל, הספקת חשמל נקי ויציב זה המפתח לסאונד טוב.

 

אם יש לך את השלט של ה701 אתה לא צריך את ה9855 למיטב ידיעתי לכן אתה יכול להפתר ממנו.

פורסם
אתה הולך על פרוססור?

 

אם מה אתה הולך לעשות כוונים?

 

אם אתה נשאר אם ה 701 שלך אתה לא צריך DAC בתוך הDOCK, עדיף לך להשתמש בDAC של ה 701 כדי למנוע המרה כפולה. (כתבת את זה, אני מדגיש את זה שוב)

 

אתה צריך DOCK שמוציא נטו אות דיגיטלי אופטי או קואקסיאלי, אני מניח שזה גם זול יותר ופשוט יותר.

 

ב. אתה רוצה להפעיל את הDOCK שלך שעולה 1700 שקל על שנאי שעולה 50 שקל? לפחות תשקיע בשנאי איכותי, איזה? לא יודע להגיד לך אבל בטוח לא זה...

 

הכל מתחיל בחשמל, הספקת חשמל נקי ויציב זה המפתח לסאונד טוב.

 

אם יש לך את השלט של ה701 אתה לא צריך את ה9855 למיטב ידיעתי לכן אתה יכול להפתר ממנו.

 

 

 

h701 זה הפרוססור שיש לי כרגע...!

ב. אני יודע שאני יכול להפיטר מה9855 אבל זה בעיה ! כי אני לא יודע איך הופכים את ה h701 ל master !

הוא נראה שהוא מופעל אך עם ה 9855 למרות שחרפתי וחרשתי וראיתי שאפשר גם שהוא יפעל בלי המכשיר ? אבל איך זה אפשרי

אם הכבל ai-net לא מחובר המכשיר פשוט לא נדלק .... ?! איך אני הופך אותו ל stand alone ?....

 

 

2. הדוק הוא ללא מעבד DAC אני לא חושב שיש משו פשוט ממנו ביעילות שלו .. יש בלינק ווידאו סקירה למכשיר ..., ואין פתרון זול ללא מעבד dac ..לא מצאתי .... זה המכשיר הכי איכותי שמצאתי ... שבאמת מוציא סיגנל הכי איכותי ולכן גם המחיר כזה ...! ..

 

3. מה לגבי השנאי ?.......... מה הבעיה בשנאי .. זה ס"הכ בא עם שנאי מפעל משו פשוט אני משער ולא משו מורכב ... יש עצות לגבי העניין ??? ומה ההבדלים בין שנאי מיוצב 2 אמפר פשוט לבין משו אחר ?

 

4. כיוונים ,?!? אני מחובר עם הפרוססור .... h701 .......... אבל כרגע כדי שאוכל להפעיל ואתו על אות דיגיטלית חיצונית צד שלישי כלומר לא מכשיר של אלפיין הייתי צריך להיכנס ל 9855 ולבחור source AUX ....... ורק אז הוא מנגן מהאופטי .... והשליטה נשלטת על ידי ה9855 בולליום ..... אם יש אפשרות לבטל אותו ולעבוד עם ה 701 ספרו לי כי לא מצאתי איך .....

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

×
×
  • תוכן חדש...