Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב-120K ש"ח, מרווח ואמין


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין מה שאתה אומר, פשוט מה שראיתי היו שתי קיצונויות: תא המטען של המכוניות ה"קטנות" (גולף ואחיותיה) הוא ממש קוביה קטנה (משהו כמו מטר אורך), לעומת זאת של האוקטביה וחברותיה זה תא מטען בלתי נגמר, גם לאורך וגם לעומק.

 

נתתי דוגמה לרכב שאני איתו עד עכשיו (לנטיס), שנראה לי משהו סטנדרטי, ולא קיצוני לאף כיוון. האוטו לא ענקי, אבל די מרווח (תא מטען וספסל אחורי).

לדעתי יש הרבה מקום "לשחק" בין הגולף/איביזה/פאביה (לדוגמה) לבין האוקטביה/ג'טה/I35. השאלה אם אין דברים כאלה כרגע?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סלח לי אבל אתה מדבר שטויות.

הספסל האחורי גדול מספיק בשביל משפחה ממוצעת.

והבאגאז גדול.

חוץ מזה שבהשוואה ל323 היא מעולה.

הלאון רק נראית קטנה.

 

כמובן שהאוקטביה יותר גדולה, אבל בכל זאת אני ממליץ לפחות לעבור בסוכנות כדי להיתרשם.

 

אני מסכים.

המושב האחורי בלאון עדיף על רוב המשפחתיות שנהגתי בהן, לרבות הפוקוס, אסטרה, מאזדה 3, קורולה ועוד.

ליושבים מקדימה המרווח גם כן מצוין.

מבחינת תא המטען, הוא מספק, אבל עדיין בגודל של האצ'בק ולא כמו של משפחתית סדאן.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
אני מבין מה שאתה אומר, פשוט מה שראיתי היו שתי קיצונויות: תא המטען של המכוניות ה"קטנות" (גולף ואחיותיה) הוא ממש קוביה קטנה (משהו כמו מטר אורך), לעומת זאת של האוקטביה וחברותיה זה תא מטען בלתי נגמר, גם לאורך וגם לעומק.

 

נתתי דוגמה לרכב שאני איתו עד עכשיו (לנטיס), שנראה לי משהו סטנדרטי, ולא קיצוני לאף כיוון. האוטו לא ענקי, אבל די מרווח (תא מטען וספסל אחורי).

לדעתי יש הרבה מקום "לשחק" בין הגולף/איביזה/פאביה (לדוגמה) לבין האוקטביה/ג'טה/I35. השאלה אם אין דברים כאלה כרגע?

 

גולף איביזה ופביה הן לא באותה קבוצה. גולף היא משפחתית קומפקטים כמו יונדאי I30, סיאט לאון, טויוטה אוריס ופיג'ו 308.

הרכבים המרווחים יותר הם הסיטרואן C4 מציעה גם תא מטען גדול וגם הפיג'ו גדולה יחסית.

סופר מיני הן פביה, איביזה, מאזדה 2 ופורד פיאסטה למשל.

משפחתיות רגילות הן פולקסוואגן ג'טה, מאזדה 3 סדאן, יונדאי I35 וטויוטה קורולה.

 

אם אתה מחפש משהו שהוא בין לבין אז יש 2 קבוצות שיכולות לעניין אותך. יש את הסופר מיני סטיישן דוגמת סיאט איביזה פלואו וסקודה פביה ספייס. הן מציעות אותו מרווח פנימי שבמקרה של הסיאט והפביה הוא מספק בשביל משפחה קטנה עם ילדים קטנים וכבונוס תא המטען שלהן גדול כשל משפחתית רגילה ושימושי אף יותר בשל תצורת הסטיישן.

אופציה שניה היא משפחתיות קטנות כמו יונדאי I25, שברולט סוניק סדאן ומאזדה 2 סדאן. שוב המרווח הפנימי הוא סופר מיני אבל במקרה של הסוניק וה-I25 הוא טוב וכמעט משפחתי ויש תא מטען גדול וחזות מוכרת של משפחתית סטנדרטית.

 

אם לאנטיס נראית לך מספקת אז המאזדה 3 דיי קרובה במימדים, היא לא מרווחת כמו הדור החדש של המשפחתיות אבל מספקת וקומפקטית יחסית.

המשפחה האישית שלי כרגע מתניידת ב-I30 שמציעה מרווח פנימי מספק בהחלט לזוג עם 3 קטנים (בוסטר, כיסא תינוק וילדה רזה :) ), בנוסף אני מקבל מהעבודה יונדאי I25 שהיא צפופה יותר בפנים מה-I30 והילדים לא אוהבים לנסוע בה למרחקים כולם יחד. תא המטען של ה-I30 מספיק לנו ובהטענה מסודרת הוא מכיל כל מה שאנחנו צריכים לסוף שבוע עם הילדים.

 

בהצלחה ושבוע טוב.

פורסם

עזוב DSG, אני לא הייתי מסתכל עליו בכלל.

 

תבדוק יונדאי I35, רכב חמוד ביותר, יונדאי הפתיעו אותי!

מנוע די חזק ביחס לשאר המשפחתיות (חוץ מאוקטביה).

 

אולי יש חריגה קטנה, תבדוק.

פורסם

טוב, כנראה שהבחירה תהיה בין פוקוס 1.6 לבין קיה פורטה.

מבחינת תא המטען ה-קיה לוקחת. מבחינת ביצועים וצריכת דלק מי עדיף? הפוקוס קצת יותר יקרה (124 לעומת 119).

בנוסף, הסוכנות של קיה נותנת מימון בלי ריבית והצמדה (כנראה זה כבר מגולם במחיר).

מה אתם אומרים?

פורסם

תלוי באיזה דגם תבחר ובאיזה גיר! אני הייתי אומר תקח את הקיה פורטה תקרע לאלף גזרים ותזרוק! לך לסכונות תבחר את הדגם המתאים לך מבין המבחר הענקי! של דגמי הפוקוס המודרנים והחדשים בעלי עשרות חיישנים ומערכות מתקדמות שאין בשום פחנוע יפני או קוריאני פנסי ערפל מנוע 124 כ"ס שיפור עצום!! עם תיבת פאוור שיפט!! ועוד המון!! ותתחדש :lol: אני כבר מצפה בקוצר רוח לשלי, יש בונוס קטן וזה הציפ הקטן הזה אתה יודע... פזומט :twisted:

ערב טוב

דוד

פורסם

כמה אנשים אתה צריך להוביל? למשפחה שלי (5, אם כי נדיר שנוסעים יותר מ-3-4 יחד) בחרתי בסוזוקי SX4 בעלת 4 דלתות. סה"כ רכב מרווח כאשר יש לו יתרון הגובה, ותא מטען ענק עם פתח גדול. החסרון העיקרי שאני רואה - אם יש לך ילדים קטנים - חוסר אפשרות לנתק את כרית האויר הימנית-קדמית על ידי המפתח.

ה-SX4 גם זולה משמעותית מרוב מתחריה בקבוצה, כנראה שילוב של תמחור ודרגת זיהום נמוכה לצורך מיסוי (4 לדגם ה-4 דלתות ו-5 בדגם ה-5 דלתות הקצר). מבחינת אמינות - מדובר בגרסת מנוע חדשה מ-2010, אבל יש במשפחה היסטוריה ארוכה של סוזוקי (5 מכוניות על פני 16 השנים האחרונות, מרבית השמן שתים במקביל) שמראה אמינות מצויינת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הסוזוקי?! יש כזאת לסבא 5 דלתות והכל בה מצוין באמת האבזור הגובה הנוחות קצת לוקה היא קופצנית המנוע זריז ביותר! התנהגות בסדר יחסית באג'ז פצפון אבל זה דגם ה5 והמרווח זה הדבר הכי גרוע הוא לא נסבל אפילו לפחות במושב האחורי :roll:

פורסם

ניסאן נוט 1.6 ACENTA. מאובזר, בטיחות טובה, אמין וחסכוני והכל ב-108900 חדש מהיבואן. עכשיו יש מבצע סוף שנה עם הנחות טובות יש מצב להביא אותו גם בפחות מזה או להוציא מהם הטבות של קודן וחיישני רוורס ועוד כל מיני שטויות. קיים במלאי לא צריך לחכות חודשים! כמו כן הרכב מרווח. המושב האחורי נע על מסילה (ניתן להזיז גם מהתא מטען לא רק מבפנים) ככה שאפשר להגדיל את התא מטען לנפח ממש גדול... בקיצר רכב מעולה!

Nissan Note Acenta 2011

פורסם

ואו, התקלתם אותי עכשיו עם עוד שתי מכוניות שלא לקחתי בחשבון (הסוזוקי והניסאן). :roll:

אין לי משפחה, לרוב אני אהיה לבד ברכב (בודד, בחושך וכו'...), אבל אני צריך את גודל המושב האחורי ותא המטען בשביל כלי נגינה, מה שלצערי מגביל אותי למשפחתיות, אחרת הייתי הולך על סופר מיני.

פורסם

הסברתי לך כבר שאתה ממש לא "מוגבל" למשפחתיות. יש לך עוד המון אופציות.

הסוזוקי כבר דיי מיושנת ולא עומדת בתחרות וגם הניסאן שמקבילה יותר לדגמי הסופר מיני בתצורת סטיישן.

פורסם
הסברתי לך כבר שאתה ממש לא "מוגבל" למשפחתיות. יש לך עוד המון אופציות.

הסוזוקי כבר דיי מיושנת ולא עומדת בתחרות וגם הניסאן שמקבילה יותר לדגמי הסופר מיני בתצורת סטיישן.

 

הייתי היום בסוכנויות של סיאט וסקודה ומדדתי את תא המטען שלהן, והוא קטן מדיי. של הפלואו הכי גדול אמנם בסיאט, אבל עדיין קטן מדיי, בסביבות המטר. של הפאביה גם קטן מדיי.

תכלס, אני יכול גם ללכת למדוד את ה-I25, המזדה 2 והאחרות, אבל משום מה יש לי הרגשה שזה יהיה דומה גם שם. תקן אותי אם אני טועה...

פורסם

אם אתה מחפש תא מטען גדול, לאוקטביה אין מתחרות ולסוניק סדאן יש גם תא מרשים, מבין השתיים נראה שהסוניק תתאים לך כיון שאינך מחפש אוניה. עם זאת, יש עוד אפשרות שאעלה כאן ושאף אחד לא העלה וזו פיג'ו 308.

 

האמינות היא יותר טובה ממה שאתה חושב ותא המטען ענק למכונית בגודלה קרי 430 ליטר. היות והיא האצ'בק היא גם לא אוניה

 

מקווה שזה עזר קצת


×
×
  • תוכן חדש...