Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא אישי של רכב מארצות הברית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר התעניינות וקריאה באינטרנט הבנתי שהמס על רכב ביבוא הינו כ120% האם זה נכון?

וכל עניין האיסוף והמשלוח הינו כ5000$ לפי האתר של USHOPS כך העיניין?

אם כך אז שמתי לב שלמשל הרכב הנ"ל

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XLT-3-0L-V6-Looks-Great-Must-See-and-Drive-Save-/280768361312?pt=US_Cars_Trucks&hash=item415f193360#ht_4928wt_1165

 

שמחירו $12,900.00 ו120% הינו 28000$ להוסיף לזה עוד 5000$ זה 33600$ שזה יוצא 124000 שקל האם העיניין כאן באמת כזה או שמה אני מפספס משהוא?

פורסם

$5000 נשמע לי כמו ים כסף בשביל שילוח.

 

המכס לפי מיטב הבנתי מחושב כולל מחיר המשלוח והביטוחים ולא משנה מה עד שהרכב נכנס.

 

בנוסף הרכב בשרשור המצורף הוא אחרי תאונה, אני לא יודע מה הפרצודורה בארץ והאם אפשר להכניס רכב עם רישיון שכזה.

 

וכמובן הוא יוצר ככל הנראה ב2009, ככה שצריך לבדוק במדויק את ההגבלה לרכב חדש ביבוא אישי.

haters will hate

פורסם

רכב שעבר תאונה לא נכנס לארץ.

 

רכב מעל 24 חודש ביום רישומו בארץ לא נכנס לארץ.

 

המיסים מחושבים על ערך המכונית + כל ההוצאות להביא אותה לארץ הקודש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הרכב לא עבר שום תאונה, הרכב עבר הצפה, מצויין שם שלאחר ההצפה הטיפול היחיד שבוצע ברכב זה ניקוי והחלפת כל הנוזלים (כנראה שמן, נוזל קירור וכו') וזו גם הסיבה למחיר המופחת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בנצי תעחוד בפינה.

 

אני ד"א הבאתי את אמות המידה ליבוא אישי ללא קשר לרכב הספציפי.

 

בכל אופן בנצי תעמוד בפינה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בסדר אז לא הרכב הספציפי הזה יש גם הרבה רכבים של חברת JEEP למשל הפטריוט ואפילו הגראנד צירוקי שלא עברו תאונה או משהוא דומה במחירים של עד 15000$ אז האם העיניין של 15000$ ועוד 120% ומישלוח וכל הפרוצדורה עוד 5000$ זה יוצא סכום הרכב?

פורסם

המיסים מחושבים לפי מחיר רגיל של הרכב, אם מצאת אחד בחצי מחיר אתה עדיין משלם לפי מחיר מלא.

מאוד לא מומלץ לקנות בEBAY, אתה לא יודע מה הם מסתירים שם.

אם אתה רוצה רכב אז מישהו צריך לבדוק אותו.

http://www.craigslist.org

אתר מומלץ זה כמו יד 2 אתה צריך למצוא רכב ולבדוק אותו.

אייל

פורסם

המיסים בגדול משולמים על פי המחיר שאתה שילמת עבור הרכב. זה הכלל.

 

היוצא מהכלל חישוב על פי פרמטרים אחרים לרבות מחיר מקובל לרכב הספציפי.

 

על רכב מארה"ב שיותר בארה"ב משלמים כ 100% מיסים.

 

הובלה ממש לא 5000$ אלא חצי מהסכום הנ"ל.

 

אם אתה ממש ממש מתעניין ,כנס לאתר משרד התחבורה ומשרד האוצר ותקרא בקשר ליבוא אישי של כלי רכב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בנצי צודק, לא ניתן לקבל רישיון יבוא עבור רכב שהורכז SALVAGE או TOTAL LOST.

לא לשכוח שגם אם מישהו הצליח לקמבן יש בדיקת תקינות (לפי תקנה 309 לת"ת) ושם יעלו על זה בשניות שהרכב עבר איזו טראומה ...

פורסם

אני התעסקתי בתחום, ושלחתי למעלה מ40 רכבים לארצות שונות, כבר אין לי את הרישיון דילר אבל אני מכיר את השוק היטב.

 

אני רכשתי רכבים בE-BAY, אני לא ממליץ על רכישת רכב בE-BAY לייצוא, אלא אם כן מדובר על משהו קלאסי וגם אז אני ממליץ לבדוק היטב.

 

Craigslist זה אתר מעולה אבל שוב, רוב המוכרים לא מוכנים להתעסק עם שטויות, זה כמו YAD2 כזה.

 

במידה ואתה מעוניין באיזה משהו ספציפי ואני יכול לעזור אז בכייף, אני ממליץ על רכבים מהחוף המערבי, לאו דווקא בגלל מזג האוויר, משום מה הרכבים פה שמורים יותר, אך גם יקרים יותר.

 

למצוא משהו בן שנתיים באיזור ה15 זה אפשרי אבל קח בחשבון שצריך לבדוק ב4 עיניים את כל הסיפור.

ובדרך כלל מדובר על גרסאות בסיס ערומות.

 

אם אתה צריך עזרה כלשהו מהצד שלי תרגיש חופשי.

haters will hate

פורסם

לפי החשבון הנ"ל, עלות רכישת טויוטה קאמרי 2010 ברמת גימור LE (קצת נחותה מ-GLI שנמכרה בארץ) צריכה להיות 140K ש"ח.

מחיר הרכב מדילר - 17K$.

מחיר שילוח + בלת"מים - 3K$.

מיסים (100%) על 20K$ - יוצא עוד 20K$.

סה"כ 40K דולר --> 149,000 ש"ח (דולר=3.73 ש"ח).

ובנוסף, לא ניתן לבדוק את הרכב לפני קניה.

יש להתעסק המון עם טפסיאדה, אישורים מהיבואן ומשרד התחבורה ועוד..

 

עלות רכישת טויוטה קאמרי שנת 2010 GLI בארץ (לפי מחירון שגם כך לא משלמים) - 152,000 ש"ח.

 

כלומר לא משתלם לרכוש רכב משומש ביבוא אישי.

 

האם אני מפספס משהו?

פורסם

אם הטויוטה לא מיוצרת בארה"ב המיסוי יותר גבוה:-o

 

ישנם כלי רכב שאין כדאיות בהבאתם ויש שישנה כדאיות , והראיה שאנשים ייבאו , וצא מתוך הנחה שכולם עשו את החשבון בעיקר ברכבי יוקרה של 500K וצפונה.

 

האטרקטיביות פחתה כיוון שהיבואנים , הורידו את מחירי אותם רכבים במאות אלפי ש"ח כדי לסגור את הכדאיות ביבוא אישי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...