Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש פארק יפה בדרום הארץ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דימונה ?

 

אז קדימה, חצי שעה לגבעות גורל, מקום מאוד בטוח (במיוחד בלילות..) ורק אל תפריע באנטנה של 503.....

 

:wink:

 

יש גם דימונה.

ונבטים דרום.

מומלץ בקור של אמצע החורף...

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
אין דימונה, אבל אם אתה מתעקש יש נבטים צפון ונבטים דרום.

 

אחלה איזורים אבל מצפה לוקח בהליכה.

 

:lol:

 

לנו היה גם דימונה, הרבה דימונה...

מסכים לגבי מצפה.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
יודע מה? קבל שינוי כיוון רציני.

אני יודע שביקשת דרום, אבל...שמורת טבע בגעש/שפיים. על מצוק הכורכר המשקיף על הים בנו דקים מעץ, עם שבילים מסומנים. גידרו שטח גדול, ונתנו לצמחייה הטבעית להתאושש.

אם תרצה להתייחד בפינה שקטה - תמצא עשרות פינות. אם תרצה לשבת על הבלקון ולפתוח בקבוק יין - גם אפשר. מומלץ בחום, ועד כמה שזכרוני לא מתעתע בי גם מנסיון. :wink:

 

 

יש מצב לעזרה עם הגיפיאס?

פורסם

שמורת פורה אינה פארק קלאסי אלא אזור. יפה לטיל שם מינואר ואילך, יש המון כלניות. כעת עוד לא ירוק, יהיה יבש ולא מעניין.

בחורף ניתן לנסוע, ברגישות, בדרך עפר לרוחמה וסביבתה, חוות שקמים ועד אור הנר. אז הכל פורח וצבעוני.

בימים אלו נראה לי שאיזור יתיר יהיה טוב לשיטוט. אולי תקפצו לעין גדי, אחרי המעין טפסו למערת דודים (טיפוס קשה אבל משתלם מאוד בהנאה והאוירה, אם נדרשת כזו).

אפשר גם לכיוון שדה בוקר, עין עבדת, וכל מיני מעיינות אחרים בסביבה, חפש מידע ברשת.

לא פארק אבל מעניין - יהיה לנסוע דרך המכתש הקטן, לרדת את מעלה עקרבים ולבקר במעיינות נחל צין שזה קרוב לסוף הירידה,(לא זוכר את השם המדוייק) אם יש מים המקום יפה ומיוחד, ולא מוכר.

 

איך אומרים? סנוב, בנחל אפעה כבר היית? זה צפון-מזרחית לדימונה, לא משהו כטיול אבל מצויין לאימוני נהיגה בדרכי עפר..

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

הכיוון שלי הוא פחות טיולים אלא יותר מקום לשבת/ לשכב על הדשא בטבע עם אפשרות לחלץ עצמות(מה לעשות עבדכם היפראקטיבי).

 

בכל מקרה שמורת חוף השרון נשמעת לי מעולה, הבעיה שיש שם כמה נקודות טבע צמודות(לפחות ככה זה נראה) ואין למקום אף ציון מדויק של נקודה שאני יכול להזין בגיפיאס. הצילו?

פורסם

למקום שאתה שואל קוראים פארק השרון. עזוב GPS, רק תפקח עיניים.

מכיר את מתחם הקניות בשפיים? (כביש החוף לכיוון צפון, אחרי רשפון לרדת במחלפון שפיים ולעבור בגשרון מתחת כביש החוף)

סע לככר שיש בה פניה מערבה לים (נדמה לי ליד צומת ספרים), תמשיך בדרך עפר מערבה עד הגדר של השמורה ופנה שמאלה, אחרי קילומטר בערך תראה חניה קטנה ושער. הגעת.

מהשער לך שמאלה עד המצוק ומשם צפונה. כל דרך שתבחר תהיה יפה.

 

אם אתה בסביבה, בקר בחוף של סיני עלי (הכנס להרצליה פיתוח בצומת כפר שמריהו, בכיכר שהכביש נגמר סע ימינה עד דרך עפר ומגרש ענקי). לא מסודר, אבל יפה ללכת שם לכיון צפון.

ליד הים ומתורבת יותר - מתל ברוך לנמל תל אביב, או טיילת חוף בהרצליה ממלון השרון עד ארנה ואפילו עד תל ברוך.

רק מה שהולכים צריך לחזור...

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...