Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחקר צודק ולא חידש לי הרבה.כבר בשנות השיבעים ,זו היתה אחת הסיבות שהוחלף צבע הלוח שעונים וכול המיסביב במטוסים משחור לאפור בהיר.(אצלי למשל גם הדש ניצבע משחור לאפור בהיר ,גם האוטו בהיר,גם וילונות בהירים,גם אחלה מזגן,וגם גג שמש,כך שגם בנסיעה האוטו עומד בצל.ׁׁׁׁׁ(שימו לב כמה שמחים הכלבים).

PICT0347.jpg

פורסם

זה לא אתה שצבעת את כול הרכב בעצמך?

זה היה מסיבה הזאת?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

meh, לא'דע אם צריך לצבוע כדי להוריד טמפ'. אצלי הדשבורד שחור. בימים חמים, אני פותח את כל החלונות בחצי דקה שאני מתארגן באוטו לפני התנעה, והטמפ' מגיעה לרמה סבירה די מהר - ואז המזגן אפילו לא צריך להתאמץ

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כן ,גם אני צבעתי את כול האוטו ,וכן זו היתה אחד הסיבות (שכול הבפנים של האוטו אפור).ואגב הגג שמש גם אפשר להעמיס עליו(סלון שלם היה לי על הגג).גם ברנו (בסימלון)אותו סיפור.

פורסם

יש כבר שרשור דומה.

 

ונעשו אינספור מחקרים בעניין, וכל מחקר עם התשובה שלו... צבע/חלונות/זווית חלונות/צבע ריפוד/בידוד

כנראה שלעולם לא נדע.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

רק אני שם לב שה"מחקר" נעשה על מכוניות עומדות?

"על פי שיטת המחקר, הועמדו שתי מכוניות זהות (הונדה סיוויק סדאן) זו לצד זו במגרש חניה, אחת שחורה ואחת כסופה"

ו"המסקנה" ומה ההשפעה על צריכת דלק? זו יכולה להשתפר בכ-2 אחוזים.

יכולה. אהה. מה הטעם במחקר אם לא מדדו מה היתה הצריכה? למה לשער במקום לתת ממצא מדוייק, וגם על כמה כלי רכב ולא רק שניים, בהנחה שמצבם המכני די זהה או שהם חדשות לחלוטין.

לדעתי שני כלי רכב אינם מחקר ולא בסיס לשום מסקנה.

 

כבר למדנו שברכב מהעשור האחרון, ויותר, כל מזגן סביר יקרר את פנים הרכב ותוך כמה דקות. בלי קשר לצבע.

כוח המנוע ישפיע על צריכת הדלק בנסיעה עם מזגן, ובנסיעה בינעירונית השפעת המזגן על הצריכה פוחתת.

אני לא יודע מה טפרטורת הגג, ולא ממש מעניין ואתי, אבל כל הסיפור מה"מחקר" מסתכם שאפרות לחסכון אפסי, אם בכלל יש.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

משפיע אבל לא כמו שצבע הריפודים והדשבורד משפיע.

 

מכמה פעמים שנתקלתי בשיחות כאלו זכור לי שתי נתונים:

צבע הרכב משפיע על הטמפרטורה בתוך הרכב ברמה של 2 מעלות בערך.

לעומת צבע פנים הרכב שההבדל בין לבן ושחור יכול להגיע ל10 מעלות.

 

לא אימתתי את הנתונים...

They are trying to ban me...

פורסם
כן ,גם אני צבעתי את כול האוטו ,וכן זו היתה אחד הסיבות (שכול הבפנים של האוטו אפור).ואגב הגג שמש גם אפשר להעמיס עליו(סלון שלם היה לי על הגג).גם ברנו (בסימלון)אותו סיפור.

האוטו שלך שמח ואי אפשר להישאר אדיש אליו. חניתי לידו לפני שבועיים והייתי בטוח ב99% שזה שלך :-D

ולעניין הכתבה- מחקרים מוכיחים ש100% מהזוגות הגרושים היו נשואים פעם, וגם נמצא שכל אחד עלול למות בשלב כלשהו בחייו

:shock::roll:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לאף אחד, כרגיל, אין חשק להתעמק בעובדות.

אוטו עשו לפני שנים בדיקה של מכוניות זהות (לא הפורד קורטינה השחורה שהייתה לסבא לעומת המונדיאו הלבנה של אבא) לזמן זהה (לא 5 דקות ביום חמסין לעומת יום מתחת לחניה בקניון) עם מודדי טמפרטורה מדוייקים (לא "הרגשה אישית").

 

התוצאות? הבדלי טמפרטורה זניחים.

כתבה Auto עמוד 1.jpg

כתבה Auto עמוד 2.jpg

כתבה Auto עמוד 3.jpg

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לפני מספר שנים השחרתי (בתנור) את החלונות ברכב (לאנדקרוזר ארוך 2001) , יש הבדל משמעותי! בהתחממות של הרכב לפני ואחרי!

-= volvo 850 turbo =-

///-= 225 bhp =-\\\

×
×
  • תוכן חדש...