Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

החלפנו אוטו לסובארו אימפרזה Newage 2002 - הצורה החדשה...

 

אני מחפש לקנות לאוטו רדיו דיסק MP3 לא הכי יקר, אבל גם לא הכי זול. מכשיר ששווה את המחיר שלו - בסביבות ה 1000-1200 ש"ח.

 

חיפשתי ברשת ומצאתי כמה מחירים שונים לדרישות המחיר , ורציתי לדעת מה דעתכם עליהם ומה הכי טוב מביניהם:

 

Pioneer DEHP 4600 עולה 949 ש"ח

Pioneer DEHP 460 עולה 1029 ש"ח

Pioneer DEHP 4650 עולה 1300 ש"ח

Pioneer DEHP 460 עולה 1099 ש"ח

 

רציתי לדעת מה ההבדלים המהותיים בין המכשירים.

המחירים הנ"ל מהאתר need 4 sound.

אם למישהו יש המלצות לאתרים אחרים, וא מכשירים אחרים עם מחירים טובים אשמח לשמוע.

 

 

שאלה נוספת : בסובארו אימפרזה, הרמקולים הקדמיים והאחוריים הם בדלתות..

מקדימה זה רמקולים של 6 ורבע ומאחורה של 5 ורבע..

ורציתי לשים רמקולים של 6*9 כמו שהיו לי בניסן הקודמת - מה ניתן לעשות? חובה לחתוך מאחורה - מאחורי המושב האחורי?

 

 

תודה לכל המגיבים

פורסם

אני ממש ממליץ בחום על

jvc lh 300

ש לו פשוט הכול

ולאחר השוואה התברר לי שהוא יותר איכותי מקלריון (דגם פשוט ב 1200 ש"ח) ומפיונייר 7600

 

יש ל.JVC אנימציות שאתה יכול לשים איכותי מאוד ועוד מלא ממתקים

הוא עולה 1500 שח בכי זול

נקווה שתוכל לגרד עוד קצת כסף בשבילו

פורסם

האנימציות של jvc הם קשקוש!(5 שניות של מכונית נוסעת זה לא אנימציות.)

אם אתה קונה את המכשיר הזה בשביל אנימציות,אל תקנה.

ה+ הענק שלו מול הפיוניר הוא ה4 וולט ליציאה.

 

*נזכרתי שהוא בכלל שאל על מכשירים אחרים!!

מה דחפת לו את הjvc ?

:mad:

8)
פורסם

מה ההבדלים נגיד בין ה 560 ל 460 ?

 

וןביקרתי באתר של פיוניר, וראיתי שה 560 וה 450 שייכים לאיזה דרגת Premier, ועל המכשיר כתוב בגדול premier..

מה זה אומר?

 

ולגבי לשים את הרמקולים בתיבות - איפה...?

הייתי בחנות והוא אמר לי שהוא יכול לחתוך לי מאחורה ולשים שם, אבל 6*9 לא ייכנס שם , אבל 6 ייכנס שם..

כי הוא אמר שהרמקולים בדלתות לא שווים כלום וזה לא אותה איכות כמו שהם מאחורי המושב..

מה אתם אומרים?

פורסם
אני ממש ממליץ בחום על

jvc lh 300

ש לו פשוט הכול

ולאחר השוואה התברר לי שהוא יותר איכותי מקלריון (דגם פשוט ב 1200 ש"ח) ומפיונייר 7600

 

יש ל.JVC אנימציות שאתה יכול לשים איכותי מאוד ועוד מלא ממתקים

הוא עולה 1500 שח בכי זול

נקווה שתוכל לגרד עוד קצת כסף בשבילו

 

חיברת את אותם רמקולים באותו רכב לפיוניר ולJVC ואחרי שכיוונת את שתיהם הJVC נמע יותר טוב??

לפיוניר יש כל כך הרבה פונקציות בכיוון שאפשר להגיע לצליל מאד יפה איתו. גם לJVC הזה יש את אותם פונקציות? כל הפילטרים והאקוליזרים?

פורסם

עדיין לא ממש הבנתי מה ההבדל בין המוצרים, ומה יותר שווה או מה פחות שווה...

 

לגבי ה JVC אני לא אצליח לגרד 1500....

 

ואהבתי גם יותר את המראה של הפיוניר....

 

בדקתי באתר שלהם ברשת וראיתי שה 60 וה 560 הם איזשהם דגמים שקוראים להם premier - מה זה אומר? זה איזה דגמים יותר יוקרתיים או מה?

 

ולגבי ה 6*9 - למה הכוונה בתיבות? המתקין בחנות אמר לי שאם מאחורה הרמקולים יהיו בדלתות איכות השמע תהיה על הפנים

פורסם

 

Pioneer DEHP 4600 עולה 949 ש"ח

Pioneer DEHP 460 עולה 1029 ש"ח

Pioneer DEHP 4650 עולה 1300 ש"ח

Pioneer DEHP 460 עולה 1099 ש"ח

 

למה 460 אחד עולה יותר מ460 אחר? :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

Pioneer DEHP 4600 עולה 949 ש"ח

Pioneer DEHP 460 עולה 1029 ש"ח

Pioneer DEHP 5650 עולה 1300 ש"ח

Pioneer DEHP 560עולה 1099 ש"ח

 

 

*****תקפיץ שוב והנושא ינעל.

פורסם

הpremier הם גרסאות קצת שונות מבחינה ויזואלית, והבנתי גם שיש בהן אפשרויות יותר מגוונות..

לפי האתר ב 560 בשונה מה 5650 יש קרוס אובר פנימי..

משהו בסגנון..

הם יותר טובים...

 

אבל בכלל - הדגמים האלה שרשמית של פיוניר - למישהו יש כאלה?

יש חוות דעת?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שמעתי שה-460 (וכנראה שכל סדרת פרמייר של פיוניר) לא תומך בערוצי רדיו בארץ.

בגלל שזה אמריקאי - הוא לא תומך בערוצים זוגיים.

 

זה נכון או קשקוש?!?!

פורסם
אם כבר מדברים בסכום הזה אז עדיף לך לקנות כבר את הדגם הבא:

http://zap.co.il/model.asp?model_id=22835

 

יש לך את האפשרות לשים את ה-6X9" בתיבות וכך להמנע מחיתוך הפלטה.

באימפרזות החדשות זה לא אפשרי, אין מקום במרחק בין השימשה לבין המגש.

יש מקום מאוד מאוד מאוד מינימלי שאם הוא יכין תיבת CUSTOM בגודל מידות הרמקול בלבד

אז אולי אז הוא יחסוך לעצמו לחתוך את המגש.....

(אני הכנתי...לא היתי ממליץ על זה. לי אין אופציה לחתוך.)

 

דרך אגב כשאתה מוותר על תיבת התהודה של הבאגז שלך, אתה מוותר על ההתרון העצום של ה6 על 9. והוא באס "חזק" יחסית לרמקולים שיושבים בדלתות....

לכן זאת עוד סיבה למה זה לא מומלץ בתנאי שאין לך סאב או תיכנונים לסאב בעתיד..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...