Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה פה? אם זה נשמע לו טוב והוא נהנה מהסטאפ של הסאבים, למה להחליף תיבה? הוספת עוד זוג סאבים יעלה לו את העוצמה. אם זה מה שהוא מחפש שיהיה לו לבריאות. אני בעד :) הייתי שם את ארבעת הסאבים בתיבה פורטד גדולה עם שתי אירופורטים 6 אינצ׳, מכוון נמוך - איזור 28 הרץ ונותן להם סלסטרה 1.6K בהתנגדות אוהם. :-D

פורסם

הסאבים בתיבה מקורית, אין לי מושג איך הם יישמעו בפורטד (למרות שיש גם מקורית בודדת פורטד) אבל אם הייתי יכול לשנות הייתי מנסה להגדיל בכמה ליטרים.

לא צריך להיות גאון כדי לראות שהסאב לא מגיע לסוף מהלך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

גו'ניור - רשום שהתיבה הזו מקורית איפשהו בשרשיר.



 

לבנות תיבה פורטד ולכוון אותה לתדר מסויים יכול לחסוך מהבחור לפוצץ ברכב 4 סאבוופרים סתם.

 

תבררו מה הנתונים של הסאבוופרים האלה ותראו מה הדרישות בשביל לבנות להם תיבה שתדגיש למשל את תדר 35 הרץ או תדר 55 הרץ או תדר 40 הרץ

 

בוא נאמר תקבל את תדר 55 הרץ ב140DB בערך משני סאבוופרים במקום לקבל אלוהים יודע איזה תדר בקצת יותר DB מארבעה וופרים - נשמע לי קצת יותר הגיוני ויותר משתלם.

 

לא?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי מה שאתה מתאר נשמע כמו one tone box/fart box - תיבה לSPL טהור. אפשר לכוון את התיבה ל45 הרץ פורטד גדולה או אפילו 50 הרץ, לזרוק לו טון ולהוציא 45 הרץ ב140 דציבל מזוג הסאבים האלו, אבל על מוזיקה התיבה הזאת תישמע נוראי ביותר. כל העניין של הוספת האלמנטים וכיוון נמוך יחסית זה כדי לתת פוש בעוצמה של הנמוכים יותר ולא רק באיזור ה35-50 הרץ. קשה מאוד לנגן 35 הרץ ומטה עם עוצמה מורגשת. מרגישים באיזשהו שלב את הרול אוף

פורסם

35 לא אבל 55 בהחלט כן.



 

חשבתי איכשהו שבעל הרכב - רוצה לדחוף 4 סאבים בגלל שהוא רוצה להוציא הספק כמה שיותר גדול - אז הלכתי מראש לכוון של SPL טהור.

 

אמנם אם לא בוצעו שם חיזוקי מערכת חשמל אתה מקבל half way crook אבל בכל זאת אם אפשר אז למה לא.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני בספק אם איי פעם נראה מערכותSPL לתחרויות בארץ. מערכות כאלו עולות הון תועפות ואי אפשר לשמוע בהם מוזיקה ביום יום.

מה שכן גראונד פאונדרים יש כמה פה. ונראה לי שזה מה שדוד רוצה להגיע אליו בעתיד. מערכת חזקה ואגרסיבית שמרעידה את האדמה.

בדיוק מה שאני מנסה לבנות :)

פורסם

דיוויד אתה הולך בכוון הנכון - סאב מפלצת בקוטר אדיר שהולך לשבת על תשתית מתאימה וסט קדמי לפרצוף.



 

כאשר פותח השרשיר הולך לנסות לחפות על אבדן העוצמה ע"י הוספת שלושה אלמנטים נוספים - ברוב המוחץ של המקרים - זה לא נגמר טוב ולמען האמת זה גם לא ממש נשמע טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תשמע אני דיברתי עם דוד כשישראל התקין לו את המערכת, הוא מההתחלה אמר לי שהסאב הכפול הזה נותן מכה טובה, ושרק ההגברה לדעתו חסרה. החלום שלו זה 4 סאבים כאלו ברכב. אני לא חושב שזה עניין של להשלים על אובדן עוצמה, אלא להוסיף על מה שכבר יש, ואני לא רואה בזה שום דבר פסול. לצערי לא הספקתי לשמוע את המערכת שלו, הייתה לי משמרת לילה לעבור באותו היום. אבל בכל מקרה, רביעיה של סאבים כאלו על הגברה מספיק מכובדת תפיק עוצמה אדירה, אין לי ספק. כמובן שהוא עדיין בתחילת דרכו, זה לא הצעד הבא שלו. נכון דוד?

פורסם

דיוויד - משהו אומר לי שהסאב הבודד שלך יעשה קצת יותר רעש מרביעיה שכזו במידה והוא לא יתן שם באמת כל התנאים בשביל שהם יקבלו הספק יציב לאורך זמן.



 

זו הנקודה - אם כל מה שהוא רוצה זה לראות 4 סאבים דחוסים בתוך רכב - הוא מתקין אצל המשוגע הכי נכון למשימה :-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אדי ניסית לברר אולי התיבה הזו מקורית?

 

גו'ניור - רשום שהתיבה הזו מקורית איפשהו בשרשיר.



לא שאלת :-)

אבל כן היא מקורית .

לגבי דייויד זה משהו אחר :wink: לגבי הסט הקדמי מעניין למה אתה אומר לפרצוף.

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

ראיתי גם 12 סאבים 12 אינצ׳ דחוסים בתוך דייהטסו שרייד על 9 קילו וואט, שהפך אח״כ ל6 סאבים 15 אינצ׳. אני אוהב משוגעים! גם את ישראל!!!


×
×
  • תוכן חדש...