Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע החלטתי שנמאס לנסוע בלי מוזיקה ( עקב שריפת הקומפוננט לאנזר הקודם) והרמתי טלפון לג'וניור העיראקי הזה

ועל הבוקר התייצבתי אצלו , לפני הסידורים בתל השומר ( קצונה וכאלה )

 

ההתקנה כוללת את הרדיו דיסק הישן פיונר 7150 ,

הקומפוננט החדש - הרץ XL

מגבר 2 ערוצים של סלסטרה 2X150 , ומונו של MTX(זמני ביותר)

וסאב כפול של MTX בתיבה אטומה

 

חיווט מלאט של אודיסון , 0 גייג לראשי

 

בקיצור ניתן לתמונות לדבר

 

וסירחון שהלך בפנים אחרי התאונה ,

img1723f.th.jpgimg1878yx.th.jpgimg1877so.th.jpgimg1863q.th.jpg

 

 

עבודה עצמית ביום חופש מהצבא :)

 

img1746bx.th.jpg

 

ועכשיו קצת ניקיון אצל ג'וניור העיראקי שלנו

 

img1872l.th.jpgimg1865hh.th.jpgimg1866fn.th.jpgimg1868tq.th.jpgimg1869bj.th.jpgimg1871j.th.jpg

 

ועכשיו עוברים להתקנה :-P

 

 

 

img1616n.th.jpgimg1870j.th.jpgimg1879hm.th.jpgimg1881f.th.jpgimg1883h.th.jpg

 

כמה שישראל הזיע בגלל הכבל ה"רזה הזה" :twisted:

img1867uy.th.jpgimg1873m.th.jpg

 

 

 

 

 

 

img1876h.th.jpgimg1884k.th.jpgimg1886b.th.jpgimg1888n.th.jpgimg1889p.th.jpg

 

תוצאה סופית (לא בידיוק , יש עוד אחים בדרך :roll:)

 

img1892n.th.jpgimg1893cq.th.jpgimg1898b.th.jpg

 

מה אתם אומרים?! לכבוד היומולדת 19

תודה ענקקייתתת! לישראל ג'וניור המלך:king::king::king: ! וסרול שניסה לכוון עם האצבעות מהצד ;-) ודיוויד שתרם לא קצת

בתכנון ...... אתם עוד תראו 8)

 

Upgrades coming soon 8)

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יצא לי לדבר עם סרול על ההתקנה, והוא אמר שהסאבים מנגנים מדהים.

בעיקר בזכות האקוסטיקה של הרכב.

תבוא למפגש מרכז הקרוב, יהיה מענין לשמוע את המערכת.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

לג'ונייור יצא דם , הוא עטף אותו באיזולירבנד והמשיך לעבוד .... מתקין טיפוסי :-)

 

תודה רבה , התוצאה בסאונד מה אני יגיד לכם ... באר שבע לא רק רועדת עכשיו בגללי , היא גם שומעת שהיא רועדת ;-)

 

Upgrades coming soon 8)

פורסם

יפה שבגיל 19 כבר אפשר לבנות כזו מערכת ברכב הפרטי שלך :-D

נשמע גם שעכשיו יש לך שקט מחידושים לדי הרבה זמן (להחליף מונו לא נחשב :wink: )

 

מתחדשת*

מתחדשת*

פורסם

אני מסכים עם ליאור שמרוב אדום העיניים כבר ככה

:crazyeyes

 

מכותרת השרשיר אני הייתי בטוח שאני מביט בהתקנת DIY חדשה בפורום וכבר רציתי לצאת מגדרי.

 

אבל מדובר בהתקנה אצל ג'וניור אז מן הסתם, התוצאה הזו היא התוצאה שאני מצפה לה - אתה בידיים טובות ואני פשוט יודע שהעבודה שם היא עבודה נקיה, מסודרת עם המון סבלנות.

 

אם המונובלוק מזיז את הסאב וופרים כמו שצריך (איך הם בכלל מחוברים - באיזו התנגדות) והם מנגנים מדהים לדבריו של סרול - למה אתה מתייחס אל המונו הזה כפתרון זמני?

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המונו אצלו זה פתרון זמני א׳ כי הסאבים מסוגלים לספוג 500 וואט בכיף. וב׳ הוא רוצה 4 סאבים ברכב :)

דוד אני מקווה שלא גיליתי יותר מידי בפרטים...

פורסם

לגבי הסאבים- כמו שאמרתי לדוד וגם לאוהד, העוצמה מפתיעה לאין שעור, אדם ממוצע שיושב ומאזין לא ינחש בחיים שהם מוגברים ע"י 125 וואט כל אחד. עם זאת- העוצמה מתבטאת בתדרים מסוימים ולא באופן לינארי, אני משער שבנו את התיבה המקורית לתת מקס' עוצמה גם אם זה ע"ח האיכות. אני לא יודע כמה הסאבים האלו באמת מסוגלים לספוג- אך הם רחוקים מלהגיע לסוף מהלך, ולא הייתי מהסס לנסות ולתת להם הספק גבוה יותר.

 

אבל ההנאה האמיתית היא לא רק הסאבים שם- ברכב הזה יש אחלה תמורה לאגרה. ברוב הרכבים שיצא לי לשמוע ה XL היה נשמע די גרוע, ופה הוא נותן תוצאה סבירה ביותר כבר בנקודת הפתיחה, לפני כיוונים, בידוד ברייק אין וכו'.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...