Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הופתעת לטובה אני מבין סרול ;-) מה יקרה כשהזוג השני יגיע ?

 

דרך אגב שיחקתי עם הכיוונים , והתוצאה עכשיו שונה בהרבה מאותו היום ... והמשטרות לא מפסיקות להציק לי

 

וכנראה שההד יוניט מתחלף לקלאריון 785 , מה אתם אומרים איך הוא? לעומת הפיונר 7150 הנוכחי?

 

Upgrades coming soon 8)

פורסם

אתה כל כך רוצה שאני ישאיר את הפיונר הא?8)

 

מבחינת איכות ואופציות לכיוונים?

 

דרך אגב בחיים לא תנחשו את המחיר שקניתי

 

Upgrades coming soon 8)

פורסם

בהחלט קלריון הוא איכותי,טיפה קשה ללמוד אותו בהתחלה אך תוך כמה ימים אפשר לדעת בו הכל.

 

זה שהוא מכוער יש אנשים שדווקא אוהבים 8) ואנשים מעדיפים איכות על פני סירטונים של דולפינים. (למרות שהקלריון יש סירטון של מכוניות)

Scan Speak

פורסם

תעשה מה שבא לך :-)

הקלריון יותר איכותי ויש בו הרבה יותר פיצ'רים מאשר בפיוניר, הוא כולל גם קרוס אקטיבי מלא. רק אמרתי תשיקח בחשבון שהוא לא יהיה נוח לתפעול כמו הפיוניר שלך

A3

K04 Inside

פורסם
לגבי הסאבים- כמו שאמרתי לדוד וגם לאוהד, העוצמה מפתיעה לאין שעור, אדם ממוצע שיושב ומאזין לא ינחש בחיים שהם מוגברים ע"י 125 וואט כל אחד. עם זאת- העוצמה מתבטאת בתדרים מסוימים ולא באופן לינארי, אני משער שבנו את התיבה המקורית לתת מקס' עוצמה גם אם זה ע"ח האיכות.

 

תסביר לי למה אתה מתכוון כשאתה רושם את זה.

 

תיבה פורטד מכוונת לתדר מסויים אותו היא מגבירה בX דציבלים - כאשר מדובר בפורט בודד ההגבר יהיה 6 דציבל לתדר אליו מכוונת התיבה.

 

אתה לא מכוון תיבה בשביל להפיק "עוצמה" (הספק אולי) באופן גורף - אתה מכוון אותה כלפי תדר מסויים בוא אתה רוצה לקבל את המקסימום.

 

ולפי מה שאני רואה התיבות האלה הן בכלל תיבות אטומות נכון? (לא הצלחתי להגדיל את התמונות) אם כך אתה יכול לקבל שלושה מצבים הגיוניים -

 

נפח קטן מידי - הסאב יחנק ואתה תקבל בהספקים גבוהים "הפלצות" מהממברנה - לא תקבל כאן לא עוצמה גבוהה וגם לא תוצאה שמתקרבת למשהו איכותי.

 

נפח גדול מידי - על SQ אין מה לדבר כאן כי הסאבים יהיו מרוחים מידי וגם לא תקבל מהם עוצמה משום שהם לא מסוגלים להזיז כל כך הרבה נפח אוויר בצורה יעילה.

 

נפח בטווח נכון לסאב - בטווח הזה התיבה תהיה מסוגלת לרסן את הסאב וגם כן בהתאם לנפח התיבה יהיה תדר מסויים שהסאב ינגן בהספק מירבי ביחס לתדרים אחרים - כאשר הפשרה בין חזק לבין מדוייק תלוייה בנפח הזה.

 

 

 

אתם יודעים בכלל מה המלצות היצרן לסאב?

אתם יודעים בכלל מה הנתונים של הסאב?

 

אם הסאבים האלה נשמעים טוב על 125 וואט - כנראה שזה כל מה שהם זקוקים בכדי לזוז כמו שצריך ולספק את זה בעוצמה מספקת -

 

ניסיתים לשים דיסק לבדיקת טונים ולראות אם הם מחזיקים מעמד לאורך זמן? (מציע לכם לבדוק טוב טוב אם המגברים מתחממים בטירוף בבדיקה הזו).

 

על סמך מה אתה אומר את זה? - אה! זו השארה בעצם.

 

ניסיתים סרול לשים את הסאבים האלה לרגע על מונו חזק יותר כמו למשל FA1.6? סאן דאון 1500D?

 

ובאמת - אם התיבות אטומות - אולי הגיע הזמן לברר מה הנתונים של הסאבוופרים האלה ולהעביר אותם לפורטד?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...