Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה הרכב שלי נמכר , וסוף סוף החלטתי לקנות רכב חדש .

מה שהחלטתי אחריי מחקרים רבים זה ללכת על קופרה מהצורה של 2005-2008

ואז הסתכלתי קצת על הקופרה החדשה 2009-2010

אני רואה אצלה נפח מנוע אחר , תיבת DSG ?!

וזה גרם לי להתלבט המון.

 

קופרה 2006-2008 :

1.8T / 180HP

ידני

----

קופרה 2009-2011 :

1.4T /180HP

DSG

ורציתי לשאול על הדגם החדש ,אם שיפרו את כל הבעיות שהיו בקודמת :

נטיה לתת היגוי ?

יותר יציבה מהדגם הקודם ?

יותר מהירה מהדגם הקודם ?

יותר נוחות נסיעה מהדגם הקודם ?

איך התיבת DSG שלה ? , איכותית ?

לדגם הקודם היה פונטנציאל שיפורים מאווד גדול , איך זה בדגם הזה ?

 

אם אפשר לשמוע קצת על הקופרה החדשה פרטים , אשמח

תודה =]

 

תודה רבה לכולם !

פורסם

הקופרה הקודמת הייתה כפי שציינת בעלת מנוע 1.8T שהוכיח עצמו כעמיד ואמין ביותר גם כמשופר.

אחת מנוקדת התורפה של הקופרה הקודמת הייתה ההתנהגות והכיול שלא איפשרו למצות את הכוח שלה כראוי.

הקופרה הנוכחית בעלת תיבה DSG שלא בדיוק מציגה אמינות יתרה,אך בעלת כיול והתנהגות משופרים מהקודמת.

אני הייתי בוחר בקופרה דור קודם והרבה לפני שהייתי מסתכל על המנוע הייתי משפר דרסטית את נושא ההתנהגות והכיול.

ככה תקבל כמה שיותר(אמינות,אפטר מרקט,התנהגות,אני חושב שהיא גם נאה יותר מהחדשה).

פורסם
הקופרה הקודמת הייתה כפי שציינת בעלת מנוע 1.8T שהוכיח עצמו כעמיד ואמין ביותר גם כמשופר.

אחת מנוקדת התורפה של הקופרה הקודמת הייתה ההתנהגות והכיול שלא איפשרו למצות את הכוח שלה כראוי.

הקופרה הנוכחית בעלת תיבה DSG שלא בדיוק מציגה אמינות יתרה,אך בעלת כיול והתנהגות משופרים מהקודמת.

אני הייתי בוחר בקופרה דור קודם והרבה לפני שהייתי מסתכל על המנוע הייתי משפר דרסטית את נושא ההתנהגות והכיול.

ככה תקבל כמה שיותר(אמינות,אפטר מרקט,התנהגות,אני חושב שהיא גם נאה יותר מהחדשה).

 

אתה מבין חשבתי על לעשות את זה ...

יש עוד משהו שמאוד מציק לי בקופרה הקודמת

היא פשוט זוועה מבפנים! , אוליי אני נשמע סתם קטנוני אבל לא יודע

אני אוהב שהרכב שלי נראה יחסית טוב גם מבפנים .

אבל מבחוץ גם אני חושב שהיא יותר יפה מהחדשה .

פורסם

אם אתה רוצה שקט נפשי ואמינות לאורך שנים זאת רק הקופרה הקודמת.

"ללכת על בטוח".

אין לי משהו רע להגיד על החדשה אבל אם שיפורים מעניינים אותך החדשה תהיה אוד מוגבלת גם בגלל המנוע הצנום וגם הגיר הדי בעייתי בגלל ה7 הילוכים ולא ה6 שנחשב משמעותית יותר אמין ומוצלח.

כל דבר שתרצה לדעת על קופרה 2008 על תהסס לשאול.

אני גם מחפש אופציה למכור את הרכב,אם תרצה פרטים דבר איתי.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

ורציתי לשאול על הדגם החדש ,אם שיפרו את כל הבעיות שהיו בקודמת :

נטיה לתת היגוי ?

יותר יציבה מהדגם הקודם ?

יותר מהירה מהדגם הקודם ?

 

בתור בעלים לשעבר של קופרה 2008 משופרת,

תת היגוי יהיה לך בכמעט כל רכב חזק בעל הנעה קדמית.

מי אמר שהקופרה הקודמת לא הייתה יציבה...? :shock:

ולגבי מי יותר מהירה - לדעתי מנוע גדול יותר כמו ה-1.8T הישן והטוב ייתן אמינות גבוה ועמידה יותר לשיפורים.

 

לגבי פנים הרכב, אתה צודק. הוא לא היה מפואר, לא היה מפנק ולא היה מאובזר.

אבל ברגע שאתה משפר את הקופרה ולוחץ על הגז - זה כל כך לא משנה לך איך נראה הפנים... :wink:

פורסם

יש סיכוי גדול שאני ישפר אותה , אבל גם עם כן זה לעתיד הרחוק

בינתיים הסטוק שלה נשמע מאוד מאוד מספק

בוא נגיד שזה רכב ספורט שהוא ראשון

לפני זה היה לי סתם פוקוס שנסעתי עליה

באמתת כלכך מבאס אותי הבפנים של האוטו , כאילו הוא אשכרה ברמת גימור כמו הפוקוס שהייתה לי

והיא הייתה שנת 2004 !

לגבי החדשה זה בעיה באמת

כי אין אותה להרבה אנשים עוד לא כלכך מכירים אותה כמו הישנה יותר

שחרשו אותה חבל על הזמן

ואין כלכך את מי לשאול בשביל פרטים עליה =\

פורסם

לדעתי הבפנים ממש לא זוועה כמו שאתם רושמים,כסאות שחורים עם תפירה אדומה כולל ההגה,תצוגה אדומה.

הבעיה שהדשבורד מאוד מינימליסטי ולא מפואר כמו ברכב "מנהלים" חדשים.

אפשר לחיות עם זה לדעתי.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

רמת גימור או איבזור לא תלויה בשנת היצור של הרכב...

העיצוב הפנימי של הקופרה אכן לא הצד החזק שלה אבל מי שקונה קופרה לא מחפש פאר ואיבזור.

 

בכל מקרה, מה התקציב שלך?

זה יעזור לך להבין יותר מה כדאי.

פורסם

יודעים מה, איך התיבת DSG של הגולף GTI?!!?

תכלס הקופרה והגולף או הפולו , לא זוכר בדיוק , זה אותו אוטו !

עם התיבה שלהם לא אמינה או משהו , אז גם בדוק של הקופרה .

פורסם

לסיאט איביזה קופרה גיר DSG 7 ,מדובר בגיר שמוגבל ל25 קג''מ ולא הוכיח את אמינותו עד כה.

לגולף GTI ישנו גיר DSG 6 ,גיר שמסוגל לשאת מומנט רב יותר (אני חושב 35 קג''מ,מאוד משמעותי)והוכיח אמינות גבוהה יותר.

פורסם

סיאט לא מתכננים להוציא ידני,הם עוד הודיעו ב2009 עם צאת הדגם שלא שיהיה.

בקשר לגיר הDSG6 מצויין מנסיון של מעל 250K ק"מ!

DSG7 דעות לכאן או לכאן,אני אישית פסלתי אותו על הסף בקניית רכב חדש וחבל כי הוא נמצא ברוב רכבי הקונצרן.

או DSG6 או ידני!

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

רשמתי באיזה פורום קהילה של סיאט בחול מודעה כמו זאת , וציינתי חזק את נושא תיבת ההילוכים והאמינות שלה

שמעו תכלס 3 אנשים רשמו שהייתה להם בעיה קטנטנה הם סידרו וזה עבר .

יכול להיות שהם גם משוחדים מן הסתם חח

אתם יכולים לראות את המודעה שלי שם :

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?p=3680750#post3680750

 

אני כעיקרון מחפש רכב קטן הצ'בק / סופר מיני בעיקר .

שיחסית מפואר מבפנים , לא מכונית פאר

אך גם לא עם מראה זול

רכב יפה , אמין , ומהיר ...

עד 100K

הציעו לי את הקליאו ואת האבארט' , האמת שאני לא ממש מת עליהם

אולי גולף GTI ישנה קצת יותר

למרות שממש ישלי איזה שריטה על הקופרה אז זה גורם לי להיות קצת מקובע .

פורסם

אלי אלפא מיטו או 147 מהבציר האחרון(2008-2009) תוכל לענות על צרכייך.

אם אתה מכוון לתא נוסעים עשיר ומעוצב האיטלקיות מבית אלפא עושות זאת לא רע כיאה לאיטלקים.

×
×
  • תוכן חדש...