Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים, בימים האחרונים אני שובר את הראש לגבי רכב.. בעיקר בגלל החורף שמגיע..

בזמן הלימודים, אני נוסע לאוני'\עבודה 6-7 פעמים בשבוע, הנסיעות הם באזור ה 30-40 קילומטר (הלוך חזור).

 

בקיצור.. 1000 קילומטר בחודש בערך, אם אני עושה את זה בערך על 22 קילומטר לליטר

יוצא לי לשלם 350-400 שקל בחודש על הנסיעות.

 

הפחד הכי גדול שלי מאוטו זה שאני פתאום אמצא את עצמי מוציא 1000-1200 שקל בחודש על נסיעות

אני אומר את זה כי חבר לעבודה שגר לידי מוציא סכומים כאלו, אבל הוא נוהג במשפחתית 1600, לא הכי חסכונית.

 

השאלות שלי הן ככה :

 

האם קיים רכב סביב ה 15-25 אלף שקל, שתצרוכת הדלק שלו תיהיה קרובה יחסית לאופנוע?

אני יודע שאין חיה כזאת... אבל אולי משהו שמסוגל לעשות 1:18 וצפונה ומבחינת עלויות החזקה יהיה נמוך?

אין לי בעיה למנוע 1000 סמק וגיר ידני..

 

מלבד דלק, מהן ההוצאות על רכב ממוצע בסכומים שציינתי?

מעולם לא החזקתי רכב, ואני מודע לכך שאין סכום מדוייק.. אבל תוכלו לתת לי אומדן?

טיפולים שנתיים חלקי 12 (ממוצע לחודש) + ביטוח לשנה חלקי 12 (ממוצע לחודש) וכו'...

רק כדי שיהיה לי איזשהו כיוון להשוואה בין החזקת אופנוע לרכב (מלבד העיניין של הדלק כמובן).

 

 

תודה וסורי על הבלאגן.

פורסם

נסה פיאט פונטו או סובארו ג'סטי משנתון ישן.

לפחות לגבי הפונטו אני ממליץ לך על הספייס שמתחיל משנת 2001. צריכת הדלק מצויינת, עלות הטיפולים נמוכה וכמובן ביטוח שהוא חובה+ג' בלבד אז זה לא אמור להיות יקר כלכך

פורסם

ג'סטי זה כבר ישן מדי.

פונטו ספייס ידנית כן אופציה טובה.

בסביבות 12-15 אלף ש"ח אפשר למצוא דייהטסו שרייד 1998-1999 שמורה, עם מנוע 1300 סמ"ק וגיר ידני.

רכב אמין מאוד וחיסכוני.

הוצאות דלק לא צפויות לעבר את 450 ש"ח . אין רכב בתקציב שלך שעושה 1:22 ק"מ לליטר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אל תשכח שבגוימקס עושים טיפול כל 3 אלף ובאוטו ממוצע בין 10 ל15, ובמצטבר זה יוצא יותר זול מקטנוע, זוג צמיגים בקטנוע עולים כמו רביעייה כמעט באוטו (כמובן שתלוי בסוג) הביטוח יותר זול באוטו לאחר עליית מחירי הביטוח, עד לכאן מה שכן אפשר לחזות פחות או יותר.

 

אבל מצד שני החורף הישראלי הוא לא חורף רציני במיוחד (על אף שגם פעם בשיש גשם אז זה מבאס להוציא את הקטנוע), אתה תגיע יותר מהר בלי פקקים, וכוח לא יהיה חסר (לעומת 1000 סמ״ק שירגיש עגלה) ואל תשכח הגוימקס כמה זמן על הכביש? שנתיים שלוש? האוטו שאתה קונה בתקציב הוא בן

10 ומעלה וכבר יש לו את הבלאי הטבעי מלבד ההוצאות השוטפות.

 

עכשיו קח את הזמן, תעשה טבלה ותברר, כמה עולה ביטוח פה וכמה שם, כמה עולים 4 טיפולים לגוימקס (בסהכ של 12 אלף ק״מ) לעומת טיפול 12 אלף באוטו, ברר מחירי צמיגים, כמה תשלם על דלק בממוצע, ואז תדע עם זה משתלם או לא.

פורסם

תודה על העזרה,

 

לגבי התקציב.. תעלו אותו לכיוון ה 30K (כולל ישור קו וכו').

 

פונטו ספייס - הרבה המליצו לי, אבל גם הרבה אומרים לי שזה רכב עם בעיות, ולא סתם המחיר נפל...

 

לגבי מה שרשמת על הקטנוע - זה גם עיניין של אמא כאן, שמעדיפה שאני אעבור לאוטו.

אני מניח שאחזקה היא בערך זהה...

 

לגבי פקקים\תנועה\חניה, אין לי בעיות כאלו במקומות שאני נוסע בהם 90% מהזמן.

 

בקיצור, עכשיו נותר לי רק למצוא דגם..

אני עדיין שובר את הראש ולא מצליח למצוא כלום.

כל דבר שאינ מוצא מישהו אחר קוטל לי אותו בצורה שמבאסת אותי לגמרי.

אני מוכן כבר להתפשר על רכב שיעשה 1:15 ... תקציב עלה ל 30..

חוץ מזה כלום לא משנה.

 

*פיאט פנדה זה האוטו הכי מכוער שראיתי בשנים האחרונות.

פורסם

טוב, יש לי איזו הצעה מעניינת, רציתי לשתף אותכם :

זה חורג לחלוטין מהתקציב שלי, אבל אולי זה שווה.

 

סבא של מישהו מהמשפחה (הוא מהצד השני, ככה שאני לא מכיר אותו אישית)

מוכר את האוטו שלו, מדובר על פיג'ו 206, שנת 2006.

הוא יד ראשונה, ועשה עליה 40K קילומטר (!!)

שאני בטוח שגם אותם הוא נהג בצורה רגועה מאוד (סבא אשכנזי כזה)

 

לא רק זה, ראיתי שהיא נמכרת סביב ה 40K וצפונה ביד 2,

הוא אמר שהוא רוצה 38K שקל.. ואולי אפילו אפשר לגלח עוד קצת..

 

מה דעתכם על האוטו, ועל העיסקה הזאת ספציפית ?

פורסם

סורי על ההקפצות, אני לא מוצא כפתור עריכה כאן. (יש בכלל?)

בכל מקרה, קיבלתי הצעה נוספת..

פיאט פנדה, 2005, ידנית.. 130K קילומטר.

יד שניה (אני שלישית), אחרי טסט.. 20,000 שקל..

 

מה דעתכם?

(גם בהשוואה לפגי'ו שציינתי למעלה)

פורסם

הפיג'ו ידנית או אוטומטית?

 

אני לא יודע איך להשוות בין שני הרכבים.

פיג'ו עולה כפול, היא יותר נוחה, יותר מרווחת - הכל יותר, גם צריכת הדלק יותר גבוהה.

אם הרכב אוטומטי, צריכת הדלק תהיה עוד יותר גבוהה, ויש לבדוק את הגיר טוב לפני הרכישה, כי הוא יקר לתיקון.

 

לצרכים המינימליים שרשמת בהודעת הפתיחה פיאט מתאימה יותר.

כמובן, 206 בעלת נתונים עדיפים והמחיר בהתאם.

תחליט לפי הלב והכיס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פיג'ו 106 XS\XR ידני משנתוון 98 ומעלה תעשה תעבודה יופי..

הצריכת דלק שלי באוטו הזה, היא בערך 1 ל 14 אפילו 15.

לדעתי היא אמינה, אבל יש החולקים על כך..

היא גם הרבה יותר זולה מהתקציב שלך.. ככה שגם יכול להישאר לך כסף ליישור קו מקיף ביותר..

 

ואם לא זאת, אז דווקא כן הייתי לוקח סובארו ג'סטי למרות שהיא ישנה,הרכב הזה פשוט אמין בצורה לא נורמאלית, שלא נדבר על חסכון..

×
×
  • תוכן חדש...