Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סעפת יניקה במרצדס C200 קומפרסור 2002


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

מישהו יודע מהם הסימנים לסעפת יניקה לא תקינה?

ואם כן מהן ההשלכות ואיך זה מתבטא בהתנהגות של הרכב?

פשוט יש לי מן רעש חלש ששומעים מתוך הרכב ורק בעת לחיצה על הגז.

אולי בריחה של אויר?יניקה של אויר ? (הרעש הוא כמו ששמים קש בתוך כוס מים ונושפים החוצה).ממש מעצבן.

סתם השערה שלי ויכול להיות שזה בכלל לא קשור לסעפת יניקה.( סעפת הפליטה תקינה לגמרי).

 

תודה מראש.

פורסם

סליחה

 

הרכב הוא מדגם c200 kompressor

זה כל כך רלוונטי?

פורסם

איזו שנה? ברכבים מ 03 והלאה ישנה נורת "בדוק מנוע" שאמורה להידלק לך במקרה של בעיה בסעפת/מצערת/חיישנים. אם אתה שומע אותו מבפנים אז קשה לי להאמין שהוא מגיע מהסעפת.

פיתרון של מכונאים הוא להשתמש בצינור פלסטיק (עדיף של חשמל כי הוא קשיח יותר) כסטטוסקופ ולאתר את מקור הרעש.

פורסם

הרכב הוא 2002

והבעיה היא שאת הרעש ממש לא שומעים מבחוץ כי כשפותחים מכסה מנוע יש את הרעש של המנוע וכו'... אז לא שומעים , וגם את הרעש שומעים (מתוך האוטו)רק בזמן נסיעה ורק בעת לחיצה על הגז כשהגיר בהילוך(בניוטרל לא שומעים).מחרפן אותי.

מישהו אולי נתקל בבעיה דומה ברכב כזה או אחר?

 

אולי איזה אטם לא תקין?

אולי צינור וואקום קרוע?

ממש אובד עצות.

פורסם

חבל שאתה לא מוסר את דגם הרכב.

 

אך יש צינורות וואקום, שעוזרים לדחוף את המדפים של מערכת המיזוג.

 

יכול להיות שאחד הצינורות מסר את נישמתו.

 

הקופסה של המדפים נמצאת בתוך תא הנוסעים, מעל רגליי הנוסע.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

זה מה שקובע אם האוויר יזרום בסרקולצייה פנימית או חיצונית.

 

או האם האוויר יזרום ךראש או הרגליים.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

יכול להיות..ובוא נצא מנקודת הנחה שכן אחד מהצינורות הללו מסר את נשמתו..

האם אמור לעבור שם אויר גם כשהמזגן מכובה? כי הרעש נשמע בכל מצב וכשהמדחס לא עובד אז שום דבר שקשור במיזוג לא עובר בצינורות האלה...אני צודק?

פורסם

אין קשר בין האוויר של מערכת המיזוג, לבין האוויר בצינורות הוואקום.

 

זה שתי מערכות נפרדות.

מערכת צינורות הוואקום משמשת כתור מגבר להזזת המדפים, שמופקדים על מסלול האוויר שיוצא מהמזגן.

 

תשמע, אני מבין מדבריך שאתה לא כל כך מתמצא במערכות, גש למוסך ובקש ממנו חוות דעת.

 

אני אישית לא מתמצא במרצדס וקשה לי לענות לך.

 

תופעת רעש מאוד קשה לאיתור, במיוחד דרך האינטרנט.

 

תנסה להקליט את זה ולהעלות לYOUTUBE.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...