Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. עשיתי ראש מנוע לחבר שלי, אחרי שאנחנו מסיימים הכול -האוטו לא מניע.

 

יש סטרטר יש הכול' אבל האוטו לא נדלק. אם אפשר את חוות דעתכם מה הסיבות האפשריות לבעיה.

 

תודה מראש!

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

הסיבות הם כותרת לא מספקת, חוסר פיסוק במשפטים, ושרשרת טיימינג שלא הורכבה נכון, חוסר ניצוץ, או בעייה בהספקת הדלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הספקת דלק יש, ניצוץ מגיע לפלגים, טיימינג יכול ליהיות. בכול אופן כיוונתי שוב טימיניג והאוטו הניע.

 

רק שעכשיו החום מנוע לא תקין: הוא משחק - עולה מעל החצי, יורד וגם שומעים נקישות מהמנוע.

 

 

 

נ.ב. מה יכול לקרות אם אחד הברגים של הראש מנוע משוחרר? כולם תפוסים טוב וחזק חוץ מאחד הוא האמצעי .

 

אנא ממך, השתדל להבא לפסק את הודעותיך, אחרת נאלץ לנקוט בצעדים משמעתיים.

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

אלעזרי התימני זה אחי, שלום רב !

הנקישות יכולות לנבוע , ממיסבי מנוע שחוקים: מיסבי טלטל וגל ארכובה, אשר בגלל שיפור הקומפרסיה במנוע, לאחר טיפול בראש יוצרים עומס על המיסבים, ו/או אחד השסתומים התעקם, בגלל נסיון התנעה, עם חגורת תזמון(טיימינג) לא במקומה, שגרם לפגיעת שסתום בבוכנה, ו/או נדנד שסתום דופק,בגלל חוסר שימון, או בגלל נדנד תפוס.

להבא שפר את שגיאות הכתיב, ופסק משפטים, על מנת לא לגרום לנעילת השרשור על ידי המנהלים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בקשר לנקישות אם אתה מתכוין לשסתומים דופקים, תן לו קצת לעבוד כדי שהשמן יחדור לכל המעברים. אני גם עשיתי ראש מנוע ל-45 ורק אחרי כשעתיים נסיעה הפסיק הרעש מהשסתומים.

 

בקשר לבורג המשוחרר, אני מבין שחיזקת אותו והוא לא נתפס, אם הבורג נאכל, יש לי סט ברגים כאלה למכירה.

פורסם

הבעיה היא שהחום מנוע קופץ.

מה זה יכול ליהיות, אני החלפתי את היוניט שמחובר לראש ,בגלל שהוא נשרף.

 

ועוד דבר , הבורג לא נאכל ,ההברגה בתוך הראש נאכלה אז יש 2 אופציות :

 

1. לפרק ראש מנוע , ולקדוח הברגה חדשה בבלוק .

2. להביא בורג עם הברגה גסה ,ולנסות להבריג .

 

השאלה שלי היא , מה יכול לקרות לראש הוא יתעקם שוב ? מה יהיה הנזק , {אם יהיה.]

 

 

 

תודה לכולם.

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

לגבי היוניט האם הוא מתאים בדיוק, וגם אם כן גם חדש יכול להיות מקולקל.

 

לגבי הבורג, אם לא טעיתי אלו ברגים באורך של 50 ס"מ בערך וה, והם מגיעים עד אגן השמן, כך שאין צורך לפרק את הראש, צריך לפרק את אגן השמן ומשם לעשות הברגה חדשה.

 

אבל אני חושב, שכדאי שתתתקן קודם את בעיית החום מנוע, ואח"כ תראה אם יש מים בשמן או נזילת מים או שמן מהאטם החוצה.

פורסם

הפחד שלי זה שלא יקרה משהו לרכב, כתוצאה מזה שיש בורג משוחרר בראש .

לגבי היוניט היא לא נכנסה ממש בקלות אבל בסוף נכנסה אולי בגלל זה.?

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

לגבי היוניט באמת יכול להיות מכיון שהוא לא מתאים ההתנגדויות שונות , הייתי מציע לך לקנות יוניט באתר http://www.rimmerbros.co.uk . מחירים נוחים ושולחים לארץ, צריך רק כרטיס אשראי בינלאומי.

 

לא נראה לי שהראש יעוף עם 9 ברגים. מה שיכול לקרות זה נזילת מים או שמן לתוך המנוע או החוצה ואת זה תוכל לבדוק בהמשך.

פורסם

שאלה, האם יכול ליהיות, שהצלצולים מהמנוע נובעים ,כתוצאה שחסר בורג, של הראש מנוע ?

 

והאם , כדאי לעשות פלאשינג , לרכב מסוג זה?

 

תודה:-)

 

נ.ב. {שומעים מהמנוע כמו טקטקטקטקטק} כמו מנוע דיזל..

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם
שאלה, האם יכול ליהיות, שהצלצולים מהמנוע נובעים ,כתוצאה שחסר בורג, של הראש מנוע ?

 

והאם , כדאי לעשות פלאשינג , לרכב מסוג זה?

 

תודה:-)

 

נ.ב. {שומעים מהמנוע כמו טקטקטקטקטק} כמו מנוע דיזל..

.....

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

צילצולים במנוע יכולים להגרם גם מטיימינג לא מכוון, ומכוון שכבר ראינו שהטיימינג לא היה מכוון, תרשום דגם מנוע ותקבל תרשים איך לכוון את הטיימינג.

פורסם
צילצולים במנוע יכולים להגרם גם מטיימינג לא מכוון, ומכוון שכבר ראינו שהטיימינג לא היה מכוון, תרשום דגם מנוע ותקבל תרשים איך לכוון את הטיימינג.

 

 

אני הבאתי , מישהו מקצועי שיכוון ואז הוא הניע ,אז לא ניראה לי זה קשור ...

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

×
×
  • תוכן חדש...