Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 1.2 התרשמות וצריכת דלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבה די מפרגנת. אם אנשים יבינו שבמקום העיצוב הנאה יותר של האיביזה הם מקבלים נוחות, בטיחות ופינוק הרבה יותר גדול, הקליאו תתחיל להימכר בכמויות גדולות. רכב מצוין.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום

 

לדעתי האישית כתבה פשוט מחפירה - אינה מעמיקה ואינה מקצועית.

סתם דוגמא (ובאמת לא חשובה כמו ההמשך) - הרדיו המקורי מגיע עם שליטה מההגה (למעשה מאחורי ההגה) על הפונקציות הבאות:

- עוצמה

- MUTE

- בחירת SOURCE - רדיו, CD או AUX

- גלגלת לבחירת התחנות/החלפת שירים ב- CD

- יש כניסת AUX ע"י שתי בננות מאחורי מוט ההילוכים

 

איך פיספסו את הדבר הזה?

 

מהתרשמותי הראשונית עם הרכב לאחר כשבוע (וזה לא הרבה):

- ההגה קל עד רמת ניתוק - לדעתי האשמים הם הצמיגים הצרים (165/65) ותגבור חזק. יכול להיות שהתרגלתי יותר מידי להדה של המאזדה 3....

- הרכב חסכוני בטרוף (לרכב בגודל שכזה) - בנהיגה חסכונית ובנסיעה חצי-עירונית (נס ציונה-פ"ת גם בפקקים) הצריכה מראה בין 15.5 ל- 16 וזה לאחר כ- 300 ק"מ בלבד. אני מאמין שיכול עוד להשתפר.

- המושבים נוחים (רכים) אך חסרי תמיכה צידית מספקת.

- ההגה אופקי מידי - 'מחלה' בכל מכוניות רנו. דורש הסתגלות קצרה.

- ההילוכים קצרים ומדויקים - פשוט תענוג. באמת אחת המכוניות שתענוג לשחק עם ההילוכים (ונהגתי בלא מעט מכוניות בחו"ל)

- המנוע די חלש אבל את האמת לא ניסיתי לסחוב אותו מעל 3000 (מחכה לעבור 1000 ק"מ הרצה (עפ"י הוראות יצרן) ע"מ לראות). אני מניח שמעל 3000 יהיה לו יותר 'בשר'. בגלל חלוקת הילוכים קצרה המנוע 'עסוק' והעברת הילוכים מתבקשת במהירות נמוכה ע"מ לקבל שקט יחסית (אני מניח לשם קבלת ביצועים סבירים ממנוע קטן שכזה)

- מתלים - נוחים ברוב המצבים. לא 'מתרסקים' במהמורות בעיר (לפחות כמו המזדה 3 2010 שהיתה לי). מחוץ לעיר הרכב די יציב (למרות שההגה קצת מעצבן בחוסר התקשורת שלו)

- אבזור - כל הזמן מקפידים לדבר על האבזור המוזר - הדבר היחידי שחסר הוא זוג חלונות חשמל. הרכב, לדעתי, מאובזר בכל טוב, במיוחד שחושבים על המחיר - הגה וידית הילוכים מצופי עור, בקרט שיוט ומגביל מהירות, פנסי ערפל, נעילת הדלתות עם תחילת הנסיעה (ע"י לחיצה ארוכה של כפתור הנעילה המרכזית), רדיו מקורי עם שליטה מההגה, מראות חשמליות ומחוממות, מחשב דרך מפורט מאד (חבל רק שנמצא בתצוגת המרחק כך שתמיד ניתן לראות רק נתון בודד אחד) ועוד. מה מוזר בזה?

- את הרכב רכשתי בסניף ראשון. קיבלתי במחיר הרכב: חיישני רוורס, קודן ומרימי שמשות. ויתרתי בהזמנה על הרדיו דיסק אך מכיוון שהרכב הגיע להפתעתי עם רדיו מקורי יצא שקיבלתי את כולם בחינם. מספר ימים לפני המסירה הודיעו לי כי אזוכה ב- 1300 ש"ח לערך וזאת בעקבות המבצע שיצא לאחרונה (וכללה בדגם זה אבזור בשווי זה). כך יצא שמחיר הרכב 'על הכביש' היה 70K.

- 3 שנים אחריות ו-5 כוכבי בטיחות

- שירות זהב של רנו - לקיחת הרכב לטסט, טיפול ע"י נציג של החברה. עזרה בשרותי דרך (פנצ'ר או תאונה). אני מניח שלא אשתמש בזה אבל נחמד לדעת שיש.

 

לסיכום:

הרכב אינו מיועד לכל אחד (ואפשר לומר זאת כמעט על כל רכב, לא?).

למטרה שלי - פוגע בול. נסיעות קצרות יחסית (50 ק"מ ביום) - חסכוני, נעים ומאובזר, והעיקר - זול לרכישה.

למרבי נסיעות מחוף לעיר - הרכב ישמע קצת עסוק. ממליץ על שדרוג למערכת סטריאו טובה....:wink:

טוב לדעת שגם בטיחותי. אף פעם לא מזיק....

מנקודת מבט של הוספת 10K מרכב מיני בסיסי (כדוגמת אלטו או 107) שלדעתי די עלובות שתיהן הן באבזור והן בבטיחות אזי מדובר בעסקה מעולה (ואינני מזלזל כלל במכוניות אלו, רק שעכשיו נראות פשוט לא אטרקטיביות מספיק).

עכשיו נותרה שאלת האמינות - מקווה שזו תהיה טובה - בכל מקרה טוב לדעת שיש 3 שנים אחריות. קראתי תגובות 'מתלהמות' על רנו (בעיקר מגאן) אבל החלטתי ששלוש שנים עדיפות על שנתיים כמו אצל יצרנים אחרים ולכן לקחתי את הסיכון (ובאמת אני לא חושב שסקודה או סיאט יותר אמינות אבל לא אכנס לויכוח שכזה)

 

 

אשמח לדווח בעוד מספר שבועות.

בברכה

פורסם

מעניין, אני דווקא סבלתי מהנוקשות של הגיר בנסיעת המבחן.

 

למתעניינים, אני מצרף את עקומת הכח של מנוע ה1.1 של הקליאו. (בצד ימין מוצגת העקומה של הקליאו המוגדשת שנמכרת בחו"ל, בשביל שיהיה על מה לרייר). ניתן לראות שהמנוע הקטן מספק מומנט טוב כבר בסל"ד נמוך.

 

חיפשתי וחיפשתי את העקומה של מנוע הקאפה של הפיקנטו, ולא מצאתי.:|

Clio Power Curve.jpg

פורסם

תודה על הסיקור,בהחלט אופציה טובה הקליאו,ולדעתי רנו כול הזמן משתפרת באמינות כך שגם היא אמורה להיות סבירה,הילוכים קצרים זה האופציה היחידה לכאלה מנועים,אצלי בפנדה גם 1 ו2 מאוד קצרים. איך מבחינת הפלסטיק קירקושים ?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגבי הפלסטיקה - שוב תחושה מעורבת.

הפלסטיקים לא נראים משהו אבל למרבה ההפתעה מרגישים מאוד מוצקים וחזקים.

דפיקה על אזורים שונים אינה מחזירה צליל עמום וחלול כמו ברכבים אחרים שניסיתי.

ניסיתי להזיז חלקים שונים ונראה כי מחוברים באופן מרשים יחסית.

גם חלקים נעים מרגישים יחסית איכותיים כגון ידית האיתות והמגבים.

פורסם

כשמעלים תמונות,אם אפשר גם של הדשבורד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

טוב, אז בתדלוק השני שכלל נסיעות שברובן נעשו בעיר, אך ללא פקקים, נמדד 16.5 ק"מ לליטר. נתון די טוב בהתחשב בנסיעה רגועה מאוד וללא אימוץ מיותר של המנוע.

פורסם

נתון מעולה לעיר ובהתחשב שהמנוע עדיין לא סיים הרצה.הנסיעות בוצעו עם מזגן?

חישבת בעצמך את הצריכה או שזה לפי המחשב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
נתון מעולה לעיר ובהתחשב שהמנוע עדיין לא סיים הרצה.הנסיעות בוצעו עם מזגן?

חישבת בעצמך את הצריכה או שזה לפי המחשב?

 

המנוע כבר סיים הרצה- הרכב עם 1300 ק"מ. ללא מזגן וזה חישוב עצמי ע"י איפוס ק"מ ותדלוק פול טנק.


×
×
  • תוכן חדש...