Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המעמד עלה בסביבות 200....

 

ראיתי בחנויות חומרי בניין (הגדולות) סטים של 2 פרוג'קטורים עם מעמד = יותר אור.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

תמונות יפות וביצוע יפה! דרך אגב, ישנו כלי עבודה תוצרת LAKE COUNTRY - ייעודי לניקוי ספוגים ללא פגיעה בהם!

פורסם

לאחר עבודות שיפוץ בבניין שלי ,

יש לי המון חתיכות של בטון יבש על הצבע [וגם על החלונות].

רציתי לבצע פוליש בעצמי,

אשמח אם תוכל לספק עצות או לעזור [אפילו אם הסכום לא גבוה במיוחד אני מוכן לשלם על העבודה שלך].

אני לא מעוניין ללכת למקום מקצועי מפני שאני לא בטוח שהקבלן סיים לצקת את הבטון [אבל אני חושב שלפי שלבי העבודה שלו הוא לא יכניס את המשאית לשכונה כי הוא מדביק שיש על המבנה].

 

בכל מקרה הרכב הוא ראב 4 בצבע שמפניה עם לא מעט שריטות ובטון.

אם אתה מעוניין בפרויקט תעדכן.

תודה.

טל.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

תודה על המחמאות,

אני מפתח תחביב חדש, לשמחתי אני עדיין מועסק בחברה מכובדת וכל זה רק שיגעון חדש.

 

בטון על הרכב... המממ, ס..ר...ט!!! יותר נכון סיוט ברחוב אלם.

המלצתי אליך - גש למקום שנקרא דיטיילינג שופ בכפר סבא, יש להם מכונת קיטור - לא גרניק.. ממש קיטורית עצבנית.

נראה לי שבעל המקום, שמו אשר, יוכל לעזור לך להוריד את הסיוט הזה בצורה הטובה ביותר.

הוא גם מקצוען אמיתי בכל מה שקשור לפוליש.

אם אתה גר בסביבה תן אליו קפיצה.

בכל מקרה עד שהבטון לא יורד מהצבע א ס ו ר לגעת עם פוליש כי כל השאריות בטון יכנסו לספוג וזה רק יהפוך לעוד נזק!

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
תמונות יפות וביצוע יפה! דרך אגב, ישנו כלי עבודה תוצרת LAKE COUNTRY - ייעודי לניקוי ספוגים ללא פגיעה בהם!

 

תודה! מתי אני בא אליך לביקור?

 

מכיר- אתה מתכוון לזה:

http://www.autogeek.net/system-2000-pad-washer.html

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט


×
×
  • תוכן חדש...