Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

206 + חדשה , שפע תקלות, בקשת ייעוץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד סיפור על צרפתייה מבית טוב:

 

ב 3008 ז''ל (למרות שהייתה ממש חדשה, שוודית אחת לקחה אותה לעולם שכולו טוב) צריכת הדלק הייתה 1:4.3.לאחר בדיקה במוסך מנהל השירות בבני ברק טען שזה נגרם מנהיגה לא נכונה וצריך להקפיד לא לעבור את ה 2000 סל''ד. למרות שידענו שהוא טועה וזה לא אמור להיות כך בשום מצב בפרט שהמנוע הוא טורבו ואמור להיות חסכוני, בכל זאת ניסינו והתוצאה השתפרה ב10 אחוז שעדיין רחוק מלהשביע רצון. כאמור לעיל הבעיה נפתרה בסוף. חשוב לציין שלמעט הבעיה הזו האוטו ענה על הציפיות מעל ומעבר מכל הבחינות. יש מישהו שנתקל בבעיה דומה?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי הכתבה הזאת הוא יכול לתבוע ולעמוד על שלו... הסיבה היחידה לפשרה היא שהשופטת עזרה ללובינסקי לא לקבל תקדים מה שכנראה היה קורה.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

יכול להיות שהתקלות נובעות מהתקנה מקומית.

השבוע פגשתי בדלקן ששיבש את הרדיו בשברולט קרוז.

אחד החברים אמר שהעלוקה כיבתה את הרכב באמצע נסיעה אז תיקון קטן,

כמעט אף אחד כבר לא מתקין עלוקות שעושות ניתוקי דלק בגלל הסיבות הללו.

בד"כ הם עושות ניתוק/שיבוש או של הצתה או של סטרטר שיבוש מינוס מחשב וכו'...


×
×
  • תוכן חדש...