Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מפעילים 4X4?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי באוטו 4X4

יש לי ניסאן טרנו 2

 

אז יש את תיבת ההילוכים של ההילוכים 1 2 3 4 5 R

 

ויש עוד אחת שהיא ל 4X4

 

היא מסומנת ככה

 

2H

4H

PUSH N

4L

 

לפני הסדר

וצריך להוריד ה 2H זה הרגיל שאני נוסע עליו

 

ויש עוד 3 שאפשר להוריד ה 4H PUSH N ו ה 4L

 

איך אני צריך להפעיל את זה ועל מה ואיך להוריד?

 

תודה!!

פורסם

אני יעשה לך סדר חבר.

H2- זה מצב רגיל שאתה נוסע איתו ביום יום. הרכב מקבל הנעה רק לסרן האחורי.

H4- זה מצב בוא הסרן הקדמי והאחרי מסתובבים יחד, הנעה לכול הגלגלים . סים לב בטרנו אתה יכול לשלב הנעה קדמית עד מהירות 60 קמ''ש ולחיצה על הקלאץ כדי לנתק לרגע את הטרנספר מהמנוע.

N PUSH- זה ניוטרל . הרכב לא יזוז לא משנה איזה הילוך תכניס לו. הPUSH אתה חייב ללחוץ על הידית כדי להעביר למצב זה ולמצב הבא.

L4- זה הילוך של היחס הנמוך , זחילה. מצב זה משלבים אך ורק בעצירה מוחלטת של הרכב וללא הילוך.

במידה מלרכב שלך יש לוקרים אוטומטים אז לאחר שנסעת במצב 4H ואתה רוצה לחזור למצב H2 את משלב את הידית ,ונוסע 5 מטר אחורה כדי לנתק את הלוקרים.

אם יש לך עוד שאלות תרגיש חופשי

רוסלן.

פורסם
יש לי באוטו 4X4

יש לי ניסאן טרנו 2

 

אז יש את תיבת ההילוכים של ההילוכים 1 2 3 4 5 R

 

ויש עוד אחת שהיא ל 4X4

 

היא מסומנת ככה

 

2H

4H

PUSH N

4L

 

לפני הסדר

וצריך להוריד ה 2H זה הרגיל שאני נוסע עליו

 

ויש עוד 3 שאפשר להוריד ה 4H PUSH N ו ה 4L

 

איך אני צריך להפעיל את זה ועל מה ואיך להוריד?

 

תודה!!

 

באיזה שטח אתה נוסע ?

 

4H לשטח קליל ובינוני

4L לעליות וירידות קשות ועבירות נחמדת

לא לקרוע אותו (זה עדיין טרנו )

תהנה

מוני

פורסם
אני יעשה לך סדר חבר.

H2- זה מצב רגיל שאתה נוסע איתו ביום יום. הרכב מקבל הנעה רק לסרן האחורי.

H4- זה מצב בוא הסרן הקדמי והאחרי מסתובבים יחד, הנעה לכול הגלגלים . סים לב בטרנו אתה יכול לשלב הנעה קדמית עד מהירות 60 קמ''ש ולחיצה על הקלאץ כדי לנתק לרגע את הטרנספר מהמנוע.

N PUSH- זה ניוטרל . הרכב לא יזוז לא משנה איזה הילוך תכניס לו. הPUSH אתה חייב ללחוץ על הידית כדי להעביר למצב זה ולמצב הבא.

L4- זה הילוך של היחס הנמוך , זחילה. מצב זה משלבים אך ורק בעצירה מוחלטת של הרכב וללא הילוך.

במידה מלרכב שלך יש לוקרים אוטומטים אז לאחר שנסעת במצב 4H ואתה רוצה לחזור למצב H2 את משלב את הידית ,ונוסע 5 מטר אחורה כדי לנתק את הלוקרים.

אם יש לך עוד שאלות תרגיש חופשי

רוסלן.

 

סחתיין רוסלן !! זאת תשובה מקצועית ומקצוענית גם יחד !

ניסים תקשיב לרוסלן !!!

פורסם
אני יעשה לך סדר חבר.

H2- זה מצב רגיל שאתה נוסע איתו ביום יום. הרכב מקבל הנעה רק לסרן האחורי.

H4- זה מצב בוא הסרן הקדמי והאחרי מסתובבים יחד, הנעה לכול הגלגלים . סים לב בטרנו אתה יכול לשלב הנעה קדמית עד מהירות 60 קמ''ש ולחיצה על הקלאץ כדי לנתק לרגע את הטרנספר מהמנוע.

N PUSH- זה ניוטרל . הרכב לא יזוז לא משנה איזה הילוך תכניס לו. הPUSH אתה חייב ללחוץ על הידית כדי להעביר למצב זה ולמצב הבא.

L4- זה הילוך של היחס הנמוך , זחילה. מצב זה משלבים אך ורק בעצירה מוחלטת של הרכב וללא הילוך.

במידה מלרכב שלך יש לוקרים אוטומטים אז לאחר שנסעת במצב 4H ואתה רוצה לחזור למצב H2 את משלב את הידית ,ונוסע 5 מטר אחורה כדי לנתק את הלוקרים.

אם יש לך עוד שאלות תרגיש חופשי

רוסלן.

 

בדקתי זה נכון :)

 

4L לא ממש חזק

PUSH N - אחלה שיטה לנעול לאחותי את האוטו יקח לה שנים לעלות על זה :)

4H ראיתי בדקתי זה נחמד

 

תודה מאוד עזרת לי!!!

פורסם

ה4L זה נותן יותר כוח לאוטו אחי אם לא הבנת שים תאוטו בעליה תיהיה במצב רגיל 2H ואל תלחץ על הגז האוטו לא יזוז

או אפילו ידרדר טיפה לעומת זאת אם תשים ב4L ברגע שתשחרר את הקלאץ בעלייה הוא ישר יתן לך כח..

×
×
  • תוכן חדש...