Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גאטסו על כביש 2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים תזהרו מאוד מכביש 4 הכביש שזור במצלמות מהירות במיוחד איזור בין חדרה לרעננה. בכביש מהירות מותרת 90 (אני מניח מהירות אכיפה עומדת על 100), אולם מאחר וכביש לעיתים קרובות ריק ודי טוב, נהגה בו מזמינה לנסוע מהר. אני אישית, נזהר מאוד נוסע 90 על נתיב ימני.

 

כם קטע כביש 4 אחרי מחלף חולות לכיוון דרום שזור במצלמות מהירות. בכביש מהירות מותרת 110 (אני מניח כי מהירות אכיפה 120) אבל גם כאן כשכבי לא עמוס, הוא מזמין נסיעה מהירוה מאוד.

 

היום נסיעה בכבישים הפכת יותר ויותר כמו נסיעה על שדה מוקשים. צריך כל הזמן להציץ במד אוץ. הדבר גורם להסחת דעת רבה מנהיגה ודווקא יכולה לגרום לתאונה. פשוט בושה.

 

או להשתמש בבקרת שיוט ולחסוך דלק :)

Peugeot 208 GTI 2016

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש שיטה קלה לחסלן, הן כולן עובדות על רשת אלחוטית ואנטנה קטנטנה בראש הקופסא מבחוץ.

משבש קליטה מאיבאי על סוללה ב10 דולר ישבית אותן לחלוטין. אף אחד גם לא ידע. כי המשטרה פשוט לא תקבל דוחות.

אחרי שהרבה צילומים יתקבלו, ולא ישלחו, המצלמה מתחילה למחוק אותם (זיכרון פנימי נמוך, יכולה להחזיק מספק קטן של צילומים) ואז אין זכר לנזק. לדעתי כל 3-4 שעות היא תתמחזר. ואף אחד לא יידע.

נשמע מאוד מעניין, הדברים מבוססים על עובדות או שמועות?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

עובדות. והמשבשי קליטה האלו גם עובדים- הבעיה שהם עובדים על סוללות ולא עמידים כנגד מזג אוויר.

לא חייב שיבוש פעיל, אפשר באותה מידה לתקוע על האנטנות כלוב פאראדיי ולשפוך אפוקסי על העניין, נראה מישהו מוריד רשת מתכתית שתקעו עליה אפוקסי והוא הספיק להתייבש....

פורסם

יש שיטה קלה לחסלן, הן כולן עובדות על רשת אלחוטית ואנטנה קטנטנה בראש הקופסא מבחוץ.

משבש קליטה מאיבאי על סוללה ב10 דולר ישבית אותן לחלוטין. אף אחד גם לא ידע. כי המשטרה פשוט לא תקבל דוחות.

אחרי שהרבה צילומים יתקבלו, ולא ישלחו, המצלמה מתחילה למחוק אותם (זיכרון פנימי נמוך, יכולה להחזיק מספק קטן של צילומים) ואז אין זכר לנזק. לדעתי כל 3-4 שעות היא תתמחזר. ואף אחד לא יידע.

 

אתה טועה מאוד:

1. המצלמה לא עובדת על רשת אלחוטית. על סלולר.

2.יש להם מספיק זיכרון לכ-1000 תמונות שזה מספיק לפי דעתי.

3.ואם נניח רשת אלחוטית, איזה תדר אתה הולך לשבש? ובאיזה עוצמה משדרת המצלמה?

פורסם

אם המלצמה עובדת על קרני רדיו, למה יש ארון תקשורת צמוד לכל אחת?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אם מצלמות הרמזור צבועות בכתום זוהר, למה לא לצבוע גם את הגאטסו מהירות הרגילות? (מישהו אמר חזירות?) הרי המטרה להוריד את המהירות וזו תבוצע טוב יותר במקרה שהמצלמה תזהר לכל הנהגים בפרצוף.

 

אגב מצלמות כביש 4 מי שנוסע שם יודע שמצלמות בודדות מאוד באמת עובדות הן לכיוון דרום והן לצפון.

הרוב שם זה דחלילים.

אברה קדברה


×
×
  • תוכן חדש...