Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרייד טורבו !


ETAVZ3
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ניתקלתי באחת שנת 89 עם שלוש דלתות, אני לא יודע אם היא היית טורבו אבל יהיה נחמד אם מישהו יחזיר אותה לחיים.

Picture 046.jpg

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעבר לכך שפרחי אמר שלא יובאו שרייד טורבו מהשנתונים הנ"ל לארץ, בזו גם ניתן להבחין בצביעה המקורית והפס הנמתח לאורך החלונות עם הכיתוב CHARADE.

גרסת 3 דלתות נמכרה כאן גם בדור האחרון של השרייד, זו ששווקה כאן עד שנת 2000.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הרכב הראשון שלי שרייד טורבו ללא טורבו בצבע לבן ואפור עדיין אצלי באחסנה,

אוטו שלדעתי מאוד יפה ושונה מהדגם הרגיל ברמת גימור, שטיח אדום, מושבי ספורט אדומים, צביעה דו גונית, לוח שעונים יפה שכולל מד טורים, אין פח חשוף בתוך האוטו כמו בדגם הרגיל אלא הכל מצופה סקאי, וגיר 5 הילוכים,

כיום הרכב עם מנוע גמור, מניע אבל מעשן חזק,

רכב חמוד ללא כוונות ספורטיביות, הייתי מת להחליף לו מנוע ל-1300 כמו בדור שאחרי.

 

היתה מנורת טורבו בלוח שעונים שלפעמים הייתה נידלקת (כניראה קצר) זה נתן הרגשה טובה :-D

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

באשקלון מסתובבת לה מידי פעם שרייד טורבו שנת 88 אם אני זוכר נכון. דו גונית כלומר צבע לבן בחלק העליון ושחור בתחתון.

האוטו נראה מאוד מיוחד בגלל הכנפונים ושאר דברים שמאפיינים אותו כמו המדבקות.

יש לי איפשהו תמונה שלה עם ג'אנטים של 106 ראלי

היום מבחינה מכאנית היא כבר לא כ"כ מקורית :wink:

:wink:

פורסם

אני חושב שזה האוטו המדובר.

כאן היא צולמה באחד המפגשים בשנת 2005, נדמה לי שראיתי את האוטו הספציפי הזה למכירה בתל אביב לפני שנתיים-שלוש.

2.JPG

1.JPG

 

 

פורסם
באשקלון מסתובבת לה מידי פעם שרייד טורבו שנת 88 אם אני זוכר נכון. דו גונית כלומר צבע לבן בחלק העליון ושחור בתחתון.

האוטו נראה מאוד מיוחד בגלל הכנפונים ושאר דברים שמאפיינים אותו כמו המדבקות.

יש לי איפשהו תמונה שלה עם ג'אנטים של 106 ראלי

היום מבחינה מכאנית היא כבר לא כ"כ מקורית :wink:

 

 

אני מכיר אישית את הבעלים של הרכב.

 

הושקע בו מכל טוב, וההספק עומד דיי רחוק מההספק המקורי.

 

ותמונות שהעלה BUKI זה המצב שבו הרכב היה אצל הבעלים הקודמית, כיום הוא במצב חיצוני ( וברור שגם מכאני ) הרבה יותר טוב.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

שרייד GTti מעולם לא יובאה לארץ, אפילו לא לתקינה.

 

באותה תקופה (89-91) עבדתי בחברת 'טלקאר', יבואן דייהטסו הטרי, שזה עתה רכש את הזכיון ליבוא דייהטסו מ'נוע' שבבעלות 'אגד'. לא אחת דיברתי על ליבם של בני הזוג אונגר, בעלי הסוכנות, לייבא את הדגם.

 

לשווא.

 

האונגרים, שדווקא הביאו מגוון דגמים מכובד בלנצ'יה(ואוטוביאנקי), נקטו בגישה שמרנית מאד בדייהטסו - ומאחר והיו אלו שנות העלייה הגדולה מחבר העמים, המכוניות(הלא מוצלחות במיוחד) פשוט נמכרו בקלות יתרה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אני חושב שזה האוטו המדובר.

כאן היא צולמה באחד המפגשים בשנת 2005, נדמה לי שראיתי את האוטו הספציפי הזה למכירה בתל אביב לפני שנתיים-שלוש.

 

משום מה, האוטו הזה יפה בצורה כלשהיא.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
יש שרייד דור שלישי אדומה בחיפה בעלת שלוש דלתות, ללא כיתובים מיוחדים, יש בה משהו או שהיא סתם 3 דלתות?

 

זו שרייד רגילה 1000 סמ"ק, בשנים 88-89 בלבד נמכרה בארץ גירסת 3 דלתות, במקביל ל 5 דלתות.

 

אני גם ראיתי בארץ פאם אחת שרייד סדאן מהדור של 88-93, כמו בתמונה.

 

מעניין למה לא לא היה יבוא סדיר של הגירסה הזו.

2.jpg

 

 

פורסם

שהייתי קטן בחילת שנות ה90 הייתה לשכנה הזקנה שלי זייהטסו שרייד נדירה (מהצורה של 84-87) 3 דלתות!! בצבע אדום ןשחור! האם מדובר בטורבו??

כבר אז! דייהטסו כזאת תצורת 3 דלתות הייתה נדירה מאוד! וזה היה נראה לי דגם מיוחד של שרייד.

 

אם כבר לאן נעלמו כל השריידים (84-87)?? כבר לא רואים אותם היום בכלל על הכביש!!! וחבל! עד לא מזמן היו מלא כאלה!

 

הרכב הראשון שלי לפני 6 שנים היה שרייד 87 מנוע 1000 ואוטמאט שהייתה שנים! במשפחה! אומנם הייתה עגלה ואוכלת מלא דלק!! אבל ממש אהבתי אותה ! ואני מצטער שמכרתי אותה ולצערי אני לא זוכר את כל את מספר הרישוי שלה לאתר אותה עם היא עדיין קיימת! למישהו יש רעיון?? היא הייתה בצבע כסף ומספר הרישוי שלה התחיל ב72 והסתיים ב87 כמובן, יותר מיזה לא זוכר!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

לא זכור לי שהיו בארץ שריידים מהדור של 84-87 עם 3 דלתות.

 

מה שכן - לפני המון שנים ראיתי באיזור התחנה המרכזית בלת אביב שרייד מהדור של 77-83 (בארץ 82-83) עם 3 דלתות. נדמה לי שהמשקפיים שלי היו במקום ולא הייתי מסטול מידי. אבל לא מצליח למצוא תמונות של הדגם הזה, כאילו שהוא לא היה קיים.

 

 

לגבי השרייד שלכם שהיית העגלה ואכלה דלק - לא מפתיע בכלל, היה לה גיר חצי אוטומטי עם 2 הילוכים, והיו הרבה נהגים שחשבו שהוא אוטומטי וזניקו מ D במקום מ L, כלומר נסעו כל הזמן רק בהליוך אחד.

 

 

פורסם
לא זכור לי שהיו בארץ שריידים מהדור של 84-87 עם 5 דלתות.

 

מה שכן - לפני המון שנים ראיתי באיזור התחנה המרכזית בלת אביב שרייד מהדור של 77-83 (בארץ 82-83) עם 3 דלתות. נדמה לי שהמשקפיים שלי היו במקום ולא הייתי מסטול מידי. אבל לא מצליח למצוא תמונות של הדגם הזה, כאילו שהוא לא היה קיים.

 

 

לגבי השרייד שלכם שהיית העגלה ואכלה דלק - לא מפתיע בכלל, היה לה גיר חצי אוטומטי עם 2 הילוכים, והיו הרבה נהגים שחשבו שהוא אוטומטי וזניקו מ D במקום מ L, כלומר נסעו כל הזמן רק בהליוך אחד.

כל השרייד 84-87 היו 5 דלתות!

 

אכן ראית שרייד 82-83 שלוש דלתות!

Daihatsu-Charade-1980-200912211144271.jpg

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
כל השרייד 84-87 היו 5 דלתות!

 

 

טעות הקלדה שלי, תיקנתי בהודעה ל 3 דלתות.

 

ולגבי הדגם הישן יותר עם החלון העגול הקטן - כן, בדיוק כזאת.

 

החלון העגול הזה זה משהו די לא סטנדרטי ונדיר, היו כאלו בעיקר במכוניות אמריקאיות.

 

 

פורסם

אם כבר מדברים על השרייד MK2 בהקשר של אספנות ישראלית, ראוי להזכיר את האינוצנטי 1000, מכונית מיני איטלקית אשר הייתה מבוססת על שילדת מיני וצויידה בין יתר הדגמים במנוע 993 של השרייד, לחבר טוב הייתה בזמנו אחת כזאת ובהחלט היה מדובר ברכב זריז ומתקשר להפליא.

 

לארץ הגיעו גם דגמי הדה-טומאסו שצויידו במנוע ה 1275 של מיני אולם מספר שנים לאחר מכן, דגמי הדה טומאסו צויידו במנוע הטורבו של השרייד הזאת.

 

 

שילדת מיני משודרגת, מרווחת ומנוע 993 טורבו עם פוטנציאל שיפורים גדול, נשמע כמו דליקטס קטן שחבל שפיספסנו.

 

שימו לב למנוע שבתמונה הצדדית:

 

 

boch6id6.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...