Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סבבה. אז בונים מכשול שלא יבואו חדשים. מקובל.

 

ומה עם הקיימים? יש תוכניות להחזיר הביתה? לתת תנאים כמו לשאר האזרחים?

אי אפשרל השאיר אותם סתם ככה זרוקים וחסרי מעמד - או אזרחים או בחוצה.

פורסם
סבבה. אז בונים מכשול שלא יבואו חדשים. מקובל.

 

ומה עם הקיימים? יש תוכניות להחזיר הביתה? לתת תנאים כמו לשאר האזרחים?

אי אפשרל השאיר אותם סתם ככה זרוקים וחסרי מעמד - או אזרחים או בחוצה.

 

חלק מהמסתננים הם אזרחים של מדינות אויב שאיתם כמובן לישראל אין יחסים דיפלומטיים. לכן, כל העניין הזה תקוע.

פורסם
איזו מדינה מתוקנת? ארה"ב יורה במסתננים ממקסיקו. עוד דוגמאות?

 

איזה קשקוש, חיכיתי לשניה שתזכיר את זה.

 

ארצות הברית לא יורה במסתננים, זאת המצאה מוחלטת שלא תוכל להביא לי שום סימוכין אליה. לעולם!

 

פשוט כי זאת עובדה מומצאת שהרגע סינטזת אותה לשימושך הפרטי.

 

היחידים שמתים בגבול הזה הן כנופיות מבריחי סמים חמושות שפותחים עליהן באש אך ורק במידה והן פותחות באש ראשונות.

 

אין ולא תהיה שום מדיניות בגבול הזה של "אם יש מסתנן, פותחים באש".

 

לך תמכור את הדמגוגיה הפשיסטית שלך לאהבלים שלא מצויים בעובדות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מציע להכניס את כל המסתננים לעבוד במחלקות התברואה ודוכני הפלאפל, את האנשים שכרגע עובדים שם לשדרג לתעסוקה בהייטק, ולאנשי ההייטק לסדר כרטיס לאירופה או ארה"ב, שיראו מה זה לחיות בחו"ל ויפסיקו לבכות על מר גולרם בארץ.

 

רוטציה, מה שנקרא.

פורסם
איזה קשקוש, חיכיתי לשניה שתזכיר את זה.

 

ארצות הברית לא יורה במסתננים, זאת המצאה מוחלטת שלא תוכל להביא לי שום סימוכין אליה. לעולם!

 

פשוט כי זאת עובדה מומצאת שהרגע סינטזת אותה לשימושך הפרטי.

 

היחידים שמתים בגבול הזה הן כנופיות מבריחי סמים חמושות שפותחים עליהן באש אך ורק במידה והן פותחות באש ראשונות.

 

אין ולא תהיה שום מדיניות בגבול הזה של "אם יש מסתנן, פותחים באש".

 

לך תמכור את הדמגוגיה הפשיסטית שלך לאהבלים שלא מצויים בעובדות.

 

תשובה אופיינית של הצד הזה של הקשת הפוליטית שמסיטה את הדיון מן העובדות חייבת אחת מאבני הבניין הבאות:

 

XXXX X XXX X X XX פשיסטים XXX XXX

XXX XXXX כיבוש XXXX

XXX XX XX היטלר XXXXX

XXX XXXX XXX נאצים XXXX

XXX צ'ה גווארה XXXXXXXXX

XXXXXX אפרטהייד XXXXXXX

 

הXXX זה כל מיני מלים לא קשורות סביב אבני הבניין.

 

 

האכיפה בגבול הזה מאז 11.9.2001 היא חסרת תקדים , עשרות אלפי חיילים, מזלטים מכ"מים ומה לא דואגים עד כמה שניתן שלא יעברו את הגבול מכיוון מקסיקו.

 

 

מה אדוני הקומוניסט מציע לעשות? האם תסכים להקצות חדר לסודאני ושביתך הקטנה תתחתן עם אריתראי בבוא היום ?

:)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תמשיך לתת לעובדות לא לבלבל אותך, קח תקרא קצת נתנוים בשטח ותבין שארה"ב לא יורה על אף אחד באזור הזה.

 

 

את כל המסתננים יש לעצור ולגרש חזרה לארץ מוצאם, לא צריך לירות בהם מעבר לגבול.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חלק מהמסתננים הם אזרחים של מדינות אויב שאיתם כמובן לישראל אין יחסים דיפלומטיים. לכן, כל העניין הזה תקוע.

 

האא... טוב, לפחות עכשיו הבנתי למה יש כל כך הרבה צרפתים בארץ. :lol:

פורסם

תראו מה מצאתי, סרטון ש"מישהו" העלה. :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=vmC0cd5ql4A דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

במקרה אני גם יודע שזה רק אחד מהאוטובוסים שמורידים מסתננים כל יום במרכז ב"ש, כלומר כל יום 80-120 תושבי סודן, אריתריאה וחוף השנהב (כל אלו מאושרי שחרור) נוספים למעגל העוני בישראל.

למסתננים אין כסף, אין לאן ללכת והציוד היחידי שיש להם הוא מה שאתם רואים עליהם.

אני לא בדעתו של אדולף, האא, סליחה אייל, אבל אני בטוח שאי אפשר להשאיר את המצב כפי שהוא.

אגב, 2 עובדות מעניינות:

1. נעשות החזרות בשושו, מטוסים מלאים במסתננים ממריאים לאפריקה באישון לילה.

כל מסתנן מקבל 500 דולר והכוונה עסקית (כן כן) בארצו.

כולם חוזרים, ולמה שלא יחזרו?

כרטיס טיסה לבקר את המשפוחה ו500 דולר על חשבוננו, עסק לא רע בכלל.

2. 90 אחוז מהסודנים הם מוסלמים מצפון סודן, אלו ש"טובחים" בדרומים.

צפון סודן נחשבת מדינת אוייב ואחת המדינות הכי מזוהות עם שלטון אל- קאיידה.

 

אל תחיו בסרט שהם בורחים מאזור מלחמה (הייתה, נגמרה, בטח תחזור בעתיד כמו שתמיד קורה).

הם פשוט מהגרי עבודה, אנשים שבאים כדי לשפר תנאי חיים (אפשר להאשים אותם?)

אם היו אומרים לכם שאתם יכולים להגר חופשי למקום שבו רמת החיים טובה פי עשר מישראל ומרוויחים בחודש את מה שמרוויחים בארץ בשנה, לא תלכו?

הם לא אשמים, מי שאשם היא הממשלה עם המדיניות הרופסת שלה.

אנחנו מוצאים סכומי כסף עצומים על המסתננים, כסף שיכל לפתור הרבה בעיות אחרות בארץ.

אגב, מספרם האמיתי והלא רשמי מוערך בכ125000 חבר'ה, רובם מוסמלים.

עוד נתון שמנסים להעלים הוא העליה בפשיעה בקרב המסתננים, אתם יודעים, אין כסף, אין עבודה, צריך לאכול לא?

אז גונבים קצת ופורצים קצת ומתחברים קצת למשפחות פשע.

בנתיים המדינה מתעלמת, הכסף נשפך וכל יום מגיעים עשרות חדשות של מהגרי עבודה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כדאי לך קצת לצנן את הלהט ההאשמות.

 

אני לא בעד המסתננים, ואני חושב שדרך הטיפול של הרשויות בהם היא שערוריתית. מדינת ישראל לא נותנת להם שום מעמד חוקי (זה

 

או אחר), ובכך די יורה לעצמה ברגל. כי ללא הכרה במעמדו של מסתנן (פליט, עובד זר, מסתנן וכו') היא מסתבכת בטיפול בהם.

 

ולגבי הפשיעה... דוח של מרכז המחקר ומידע של הכנסת אומר את הדברים הבאים

 

 

"ב. להערכת משטרת ישראל רוב הפשיעה בקרב האפריקנים, בדומה לרוב הפשיעה של הזרים ככלל, היא

 

פשיעה פנים-מגזרית, ואינה מדווחת. להערכת המשטרה, לתופעה של שתיית אלכוהול מרובה, הרווחת

 

בקרב אוכלוסייה זו, יש פוטנציאל לגרום לעבירות, בעיקר עבירות אלימות.

 

אחד הביטויים הקשים של הפשיעה הפנים-מגזרית הוא עבירות בתוך המשפחה, בעיקר עבירות אלימות

 

כנגד נשים וילדים. "

 

 

 

המקור כאן

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

הפתרון פשוט מאוד - להקים "חטיבת כפיר" או אם תרצו "לגיון הזרים" של סודנים ושיקבלו שכר של חיילים + בגדים, אוכל ותנאים נלווים כתנאי להשארותם בארץ. מי לא רוצה - חזרה לסודן.

 

ככה גם ישתחררו תקציבים של ימי מילואים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

כן, אבל אז יהיו לך חיילים שזורקים Zין, לא מתייחסים לתפקיד שלהם ברצינות ומתנהגים כמו חיות בג'ונגל.

 

אה, רגע... chin.gif

 

 

dsc3h.jpg

 

(צולם במהלך הביקור האחרון שלי בארץ - ת"א, קו 5.)

dsc3h.jpg

פורסם

זה לא חכמה להראות תמונה של ג'ובניק ועל ידי כך לסמן את איכות החיילים בצבא, ולא סתם ג'ובניק, זה ג'ובניק של חיל האוויר :lol:

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

×
×
  • תוכן חדש...