Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

לאחר מחשבות מרובות על קניית סט קומפוננט לרכב, קניתי את הסט של MOREL TEMPO 6.

אני יודע שיש את הסט של MOREL ה-DOTECH שהוא יותר איכותי (כמו לדעתם של מרבית החברים בפורום ;)) אבל אין לי כרגע את המזומנים להשקיע בסט הזה ולכן בחרתי ב-TEMPO.

 

רציתי לדעת מה אתם חושבים על ה-TEMPO:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142

 

תודה :)

פורסם

מספיק שתקרא מעט עליו, סט עם תמורה אדירה לכסף.

לא הייתי קונה משהו אחר עד 500 ש"ח, ואולי גם ביותר מזה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ישבו אצלי בפיאט גרנדה פונטו שהלכה לעולמה..היו מחוברים לקלריון CZ200A. בלשון המעטה הייתי מאוכזב מאיכות השמע, הצליל היה כמעט זהה לרמקולים המקוריים. צליל טיפה מתכתי ולא נקי, נשמע כמו רמקולים למחשב ב50 שקל.

 

אני אציין שהוא לא היה מחובר למגבר אז אולי פה הייתה הבעיה ?! אחרי שקראתי עליהם את ההמלצות של חברי הפורום התאכזבתי.

תתחדש :?

פורסם
תתחדש, יש לך מגבר בשבילו?

 

כן יש לי מגבר של JBL מדגם GTO1004.

אני חושב שבעזרתו אפיק את המירב מהסט הזה :)

פורסם

חשוב לדעת למה לצפות ב- 500 ש"ח.

ההתקנה חשובה מאוד גם היא.

שמעתי את השילוב של CZ200 על טמפו מספר פעמים, עם ובלי מגבר, ותמיד התוצאה היתה מעולה ביחס להשקעה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
ישבו אצלי בפיאט גרנדה פונטו שהלכה לעולמה..היו מחוברים לקלריון CZ200A. בלשון המעטה הייתי מאוכזב מאיכות השמע, הצליל היה כמעט זהה לרמקולים המקוריים. צליל טיפה מתכתי ולא נקי, נשמע כמו רמקולים למחשב ב50 שקל.

 

אני אציין שהוא לא היה מחובר למגבר אז אולי פה הייתה הבעיה ?! אחרי שקראתי עליהם את ההמלצות של חברי הפורום התאכזבתי.

תתחדש :?

 

הסט היה מחובר אצלך על ההי פאוור לכן לא ניצלת אותו כמו שצריך.

A3

K04 Inside

פורסם
איזה ר"ד יש לך?

 

הרדיו דיסק שיש לי הוא:

Rockford RFX9120

 

לא יודע למה יש עליו ביקורות שליליים בזאפ, אצלי הוא מתפקד כבר 3 שנים ללא שום תקלה ובעזרת ה' גם ימשיך :)

פורסם

איזו נוסטלגיה :-D . עד לפני שנה היה מורכב אצלי אחד כזה. הרדיו דיסק עשה את העבודה ודי הייתי מרוצה ממנו עד שהתחילו השידרוגים.

A3

K04 Inside

פורסם
איזו נוסטלגיה :-D . עד לפני שנה היה מורכב אצלי אחד כזה. הרדיו דיסק עשה את העבודה ודי הייתי מרוצה ממנו עד שהתחילו השידרוגים.

 

אני אומר שאם יש משהו טוב אין סיבה להחליף :)

מה גם שכרגע אין לי כסף לשדרג את הרדיו-דיסק ולפי דעתי מה שמותקן אצלי הוא אחלה של מכשיר.

פורסם
הסט היה מחובר אצלך על ההי פאוור לכן לא ניצלת אותו כמו שצריך.

 

אתה מתכוון שהקומפוננטים היו מחוברים להיי פאוור ברדיו דיסק או שאתה מתכוון לטוויטרים ולקרוסאובר ? בקרוסאובר הם היו מחוברים ל-t (בצד הימני. באמצע יש W ובצד השמאלי יש D או B)

 

איך צריך לחבר אותם נכון להבא ?

×
×
  • תוכן חדש...