אהלן,
לאחר מחשבות מרובות על קניית סט קומפוננט לרכב, קניתי את הסט של MOREL TEMPO 6.
אני יודע שיש את הסט של MOREL ה-DOTECH שהוא יותר איכותי (כמו לדעתם של מרבית החברים בפורום ) אבל אין לי כרגע את המזומנים להשקיע בסט הזה ולכן בחרתי ב-TEMPO.
רציתי לדעת מה אתם חושבים על ה-TEMPO:
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142
תודה