Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המרת מתח מ12V DC ל220V AC. איך עושים את זה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות פס לדים שצורכים 12V DC (מיועדים להתקנה לרכבים),

מה שאני רוצה לעשות זה בעצם להשתמש בהם בבית עם מתח של 220V AC רגיל.

 

ד"א זה המוצר שאני רוצה לקנות: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2x-30cm-BLUE-LED-Flexible-Car-Strip-Neon-Light-AC050-_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZalgoQ3dLVIQ26ituQ3dUCIQ26otnQ3d3Q26poQ3dLVIQ26psQ3d63Q26clkidQ3d1311864240512493103QQ_trksidZp3286Q2em7QQitemZ230634053864#ht_3670wt_1084

 

 

 

איזה ממיר\שנאי\אביזר אני צריך כדי להפעיל את כל הקומבינציה הזו...?

 

תודה :) ניב.

פורסם

אתה צריך בידיוק הפוך ממש שרשמת בכותרת

 

בעיקרון כל שנאי 12v של מוצרי חשמל ביתיים יעשה את העבודה אם הוא עומד בדרישת הוואט של הלדים

השנאים הנפוצים הם חצי אמפר שזה 6w, תבדוק את צריכת הלדים 

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למיטב ידיעתי, השנאי של המחשב שלך מוציא 12V למשל...

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

מישו יודע אם יש לדים שמתחברים ישר עם חשמל רגיל?

במקום לעשות את כל הבלאגן הזה....

 

חיפשתי באיביי ולא מצאתי.... פס לדים שכזה.

פורסם

אין , חייב להיות שנאי כלשהו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מחבר אותם לשנאי ואת השנאי לחשמל

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

חבל לך לחכות ולהביא מחול , זה עולה גרושים בארץ ( באזור הארבעים שקל למטר )

עקרונית אתה צריך שנאי רגיל לחלוטין , תלוי באורך הפס שאתה רוצה

להדליק וסוג הלד שאתה משתמש

ללד שבלינק יספיק לך שנאי של אחד אמפר

פורסם

אני לא מאמין שעד כה לא המליצו על ממיר מתח שאפשר למצוא בהום סנטר \ אייס או כל חנות שמכבדת את עצמה לכלי עבודה ,

 

ממיר מתח מתחיל באיזור ה 300 WATTT עד לכיוון ה - 3000 WATT המרה מ 12V מתח מצבר,

 

ממיר זול בתחום הנמוך אמור לעלות כיום באיזור ה 400 ש"ח פלוס מינוס , וזו התחלה

ממיר גבוה יותר כמובן יעלה הרבה יותר אבל זה תלוי למה אתה צריך את זה.

 

תשאל כל חנות כלי עבודה או חנות מחשבים והם יתנו לך מחיר.

פורסם

למה להמליץ על ממיר מתח? כל שנאי פשוט יעשה את העבודה .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

ג׳וקר 2 קילו כניראה התיחס רק לכותרת השגויה ולא לתוכן ההודעה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תמיד יש שנאים כאלו זרוקים בבית, מטענים של פלאפון ישנים וכל מיני מכשירי חשמל קטנים.

רק תן את הספק הלדים ותדע איזה שנאי תצטרך.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם
ג׳וקר 2 קילו כניראה התיחס רק לכותרת השגויה ולא לתוכן ההודעה

 

צודק טעות שלי ,

בכל אופן הפתרון הכי פשוט לגשת לחנות לאספקת מוצרי חשמל מקצועית ( לתעשייה ולקבלני חשמל בעיקר ואני לא מתכוון כאן לרשתות הגדולות או לחנויות מוצרי החשמל הביתי)

ולהזמין ממיר מתח לבית , הדבר קיים וקל להשגה יחסית ,מחיר יכול לנוע מ70 ועד ל 150 שח בערך תלוי בסוג השנאי ועד כמה רוצים לנקנק אותך במחיר.

×
×
  • תוכן חדש...