Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

מבירור עמוק שעשיתי נודע לי ב100% שהחברה הנ"ל הינו אותם בעלים בעליל של פריים מוטור!

 

ראו הוזהרתם!!!!

 

(בכדי לא לפגוע בחקרית המשטרה בנושא אני מעדיף כרגע לא לפרסם הוכחות .)

פורסם

הלוואה דרך אחד בהנקים שעובד עם היבואן תהיה הרבה יותר משתלמת ומרגיעה. לא לוקחים סיכונים בכאלה סכומים מול גוף שלא מוכר.

פורסם
שלום לכולם.

לאחרונה אנחנו בתהליכי בירור לקראת רכישת רכב כנראה זה יהיה הונדה ג׳אז היברידית כשבשיקולינו המרכזיים הם עלויות אחזקה נמוכות בשל צריכת דלק נמוכה וירידת ערך יחסית קטנה של מותג הונדה. כמו כ תקפת האחזקה הצפויה תהיה 4-5 שנים. נתקלתי במודעה של חברת אושן המציעה את הרכב בתשלום חודשי של 1300 שח למשך שלוש שנים ולאחר מכן אפשרות לשדרג את הרכב או להמשיך לשלם עליו את אותו הסכום למשך 5 שנים נוספות, כמובן שאפשר לסגור את החוב ללא עמלת סגירה. לדבריי נציגי החברה אין אף מקדמה והמימון הוא באישור הבנק שלי ולא גורם חיצוני.

אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הרכב הספציפי ועל עסקה זו?

תודה רבה לכל המסייעים.

מה דעתכם

 

היכן אתה גר? לא בטוח שג'אז היברידית תהיה חסכונית כמו שאתה חושב בכל שטח גיאוגרפי.

גם הסחירות של רכב היברידי היא לא משהו שאתה יכול לבנות עליו...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

שלום חברים,אני רק רוצה להזהיר אתכם בפני אושן מובייל,אושן מובייל היה שייך בעבר לפריים מוטור ולאחר שאלה פשטו את הרגל אז הם החליפו את השם.החברה נמצאת בחובות עצומים,אני עובדת בחברה שאושן מובייל וגם פריים מוטור חייבים להם עשרות אלפי שקלים!!!!!!!!!!!!!!!!!

אנא הימנעו מלהתעסק איתם גם אם העיסקאות שלהן נשמעות נורא מפתות,הם מאוד קרובים לפשיטת רגל.

פורסם
שלום לכולם.

לאחרונה אנחנו בתהליכי בירור לקראת רכישת רכב כנראה זה יהיה הונדה ג׳אז היברידית כשבשיקולינו המרכזיים הם עלויות אחזקה נמוכות בשל צריכת דלק נמוכה וירידת ערך יחסית קטנה של מותג הונדה. כמו כ תקפת האחזקה הצפויה תהיה 4-5 שנים. נתקלתי במודעה של חברת אושן המציעה את הרכב בתשלום חודשי של 1300 שח למשך שלוש שנים ולאחר מכן אפשרות לשדרג את הרכב או להמשיך לשלם עליו את אותו הסכום למשך 5 שנים נוספות, כמובן שאפשר לסגור את החוב ללא עמלת סגירה. לדבריי נציגי החברה אין אף מקדמה והמימון הוא באישור הבנק שלי ולא גורם חיצוני.

אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הרכב הספציפי ועל עסקה זו?

תודה רבה לכל המסייעים.

מה דעתכם

 

מישהו ניסה לחשב

8 שנים

12 חודשים

1300 שקל בחודש

=

124800 כולל אגרת רישוי.

המחיר בחברה ללא אגרת רישוי הוא 117 אלף שקל. עם אגרת רישוי וכדומה, משהו כמו 119 אלף.

ז"א שהחברה מרוויחה ב8 שנים סכום של 5800 שקל בערך.

ללא היוון של הכסף, מדובר ב 4.6% ב8 שנים! ז"א 0.5% בשנה. סליחה, אבל אם תשימו את הכסף בבנק תקבלו לפחות 3 אחוז בשנה ללא היוון. יענו הם נותנים אוטו בחינם. עם האינפלציה הם בעצם מפסידים כסף!.

משהו פה נורא מסריח.

פורסם

שלום לכולם מאז שכתבתי כת ההרעה האחרונה ועד הים אני לא מצליח ליצור עימם קשר באף טלפון כנראה שהם כבר לא בעסקים.

כרגע אני עדיין מתלבט האם לקחת מימון מהבנק או לרדת מהרעיון של רכב חדש. אף לא חשבתי שקניית רכב למשפחה זה עניין מסובך כל כך אני בכלל מגיע מתחום הדו גלגלי כך שההיצע הגדול מאוד מבלבל. שמעתי שהיום המחירון צריך להתעדכן אז אני ממתין כרגע בסבלנות.

×
×
  • תוכן חדש...