שלום חברים,אני רק רוצה להזהיר אתכם בפני אושן מובייל,אושן מובייל היה שייך בעבר לפריים מוטור ולאחר שאלה פשטו את הרגל אז הם החליפו את השם.החברה נמצאת בחובות עצומים,אני עובדת בחברה שאושן מובייל וגם פריים מוטור חייבים להם עשרות אלפי שקלים!!!!!!!!!!!!!!!!!
אנא הימנעו מלהתעסק איתם גם אם העיסקאות שלהן נשמעות נורא מפתות,הם מאוד קרובים לפשיטת רגל.