Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

חודש וחצי לפני תום החוזה עם חברת YES אבא שלי התקשר + שלח פקס אליהם עם בקשה לנתק אותם. הם חזרו אליו וקבעו תאריך הגעת טכנאי הביתה. לאחר מכן הם התקשרו עוד מספר פעמים וכל פעם היו דוחים את זמן ההגעה. בסופו של דבר, הם שלחו מכתב, שבו הם כתבו סופית את תאריך מסירת הממיר והשלט. הגיע הזמן וההורים מחכים שמישהו יגיע מהחברה לקחת את כל הציוד, אך אף אחד לא הגיע. התקשרתי לחברה לשאול מה קורה והעבירו אותי לשימור לקוחות. איך שאמרתי את ת.ז הלקוח, השיחה מיד התנתקה. אבא שלי דיבר אתם אחר כך משהו כמו 5 פעמים, עד שהוא קיבל פחות או יותר תשובה ברורה, שבה נאמר לו שהטכנאי בכלל לא היה אמור להגיע אל ההורים שלי ומאיפה הם בכלל לקחו את העניין שהטכנאי יגיע אליהם ביום כזה וכזה, על מה שאבא שלי אמר, שהוא קיבל מהם מכתב עם הזמן המדויק. נאמר לו שהם בכלל לא שלחו שום מכתב ושהם הודיעו לו שהטכנאי לא יגיע (כמובן זה שקר). הם שוב פעם קבעו הגעה של טכנאי רק בעוד חודש וכמובן שהם ימשיכו לקחת על זה כסף.

בקיצור, בלאגן שלם וזה מטריף אותי ואת ההורים, היחס הזה. ההורים כבר מזמן החליטו להתנתק מחברת YES ולקנות צלחת לווינית.

מה שהבנתי, שהרבה מאד אנשים מתלוננים על היחס המשפיל הזה של חברות כבלים וטלוויזיה בלווין ( YES, HOT). מה עושים? האם אפשר לתבוע אותם על כך? מה אפשר לקבל על זה? האם זה בכלל שווה להתעסק בכל החרא הזה? מצד שני, אני לא מוכן שישפילו אותי ואת משפחתי כך. זה ממש לא יחס. מה תמליצו? האם למישהו היה ניסיון עם זה?

תודה למגיבים ושבוע טוב!

פורסם

בגלל שבעבר זה קרה לי עם נבלהוט, הפעם החלטתי לקחת יום חופש ולקחת עצמאית את הממירים לבניין שבו הם יושבים, יש שירות לקוחות של מתנתקים. במקום ניתן לי אישור שהממירים הוחזרו ושאין לי חוב אליהם.

 

בהצלחה!

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
בגלל שבעבר זה קרה לי עם נבלהוט, הפעם החלטתי לקחת יום חופש ולקחת עצמאית את הממירים לבניין שבו הם יושבים, יש שירות לקוחות של מתנתקים. במקום ניתן לי אישור שהממירים הוחזרו ושאין לי חוב אליהם.

 

בהצלחה!

איפה עושים את זה?

אגב, הם לא ציינו את זה באף שיחה שלהם. נראה לי שזה עוד טריק שלהם למשוך מאנשים כסף על עוד חודש-חודשיים.

פורסם

זה היתרון בהוט - יש להם עמדות מכירה ושירות בלא מעט קניונים ברחבי הארץ. אם רוצים להתנתק - פשוט קופצים לקניון וזורקים להם בפרצוף את הממיר (לא צריך שום יום חופש ושום בלגן). לא נראה לי שב-YES יש אופציה כזאת, לצערי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תקליטו את השיחות הבאות, תשמרו את המכתב. ותנתקו את ההוראת קבע או תבטלו את החיוב מצדכם דרך חברת האשראי.

כשהם יבואו ויאיימו עליכם, תעזרו בתיעוד ששמרתם.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

לא מבין איך הסתבכתם כך:

 

לפני כמה חודשים, כמה ימים לפני סיום ההתחייבות שלי, התקשרתי אליהם ואמרתי שאני לא מעוניין להמשיך.

קבענו תאריך ניתוק (תאריך ממנו והלאה לא אשלם להם יותר) ונקבע שטכנאי יבוא כשבועיים לאחר מכן לאסוף את הממירים.

למעשה קיבלתי כמה שבועות טלוויזיה בחינם, והנציגה אפילו ציינה זאת.

 

הטכנאי בא ביום שנקבע ונגמר הסיפור.

פורסם

אם אני לא טועה היה אתמול בידיעות אחרונות תלונה בדיוק כזו.

הלקוח התקשר, התחנן, חודשים - שיקחו ממנו ממיר.

אחרי שלוש שנים שלחו לו תביעה של מאות שקלים או יותר בגלל שלא החזיר את הממיר.

בחברה אמרו שהוא היה צריך לנדנד...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לא מבין איך הסתבכתם כך:

 

לפני כמה חודשים, כמה ימים לפני סיום ההתחייבות שלי, התקשרתי אליהם ואמרתי שאני לא מעוניין להמשיך.

קבענו תאריך ניתוק (תאריך ממנו והלאה לא אשלם להם יותר) ונקבע שטכנאי יבוא כשבועיים לאחר מכן לאסוף את הממירים.

למעשה קיבלתי כמה שבועות טלוויזיה בחינם, והנציגה אפילו ציינה זאת.

 

הטכנאי בא ביום שנקבע ונגמר הסיפור.

יפה! אצלי זה לא קרה כך.

  • אחראי פורום
פורסם

אותו סיפור גם בהוט, כמה מפתיע. ואני חפרתי להם, כל יום טלפון. לא עזר.

קבעו 3 פעמים שטכנאי יגיע, הוא מצידו החליט לא להגיע. מה שכן הגיע זו תביעה ממשרד עורכי הדין שלהם על החזקת

ציוד שלא שייך לי בניגוד לחוק והתראה לפני הוצאה לפועל (זה עוד היה לפני פיזור עמדות בקניונים).

יום אחד הם פשוט באו והעניין נגמר. בי נשבעתי שהבואשים האלה לא יקבלו ממני שקל עד סוף ימי.

תקליט ותתעד הכל!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אתה צריך להתקשר אליהם ולהתעקש על פרוצדורה שנקראת החשכת מסך.

מדובר בעצם בניתוק מיידי. כאשר הם מבצעים אותה אסור להם לגבות ממך תשלום יותר.

אחרי זה, תזרוק את הציוד באיזה פינה בבית ושיבואו לקחת אותו גם עוד שנה אם לא נוח להם.

העיקר, להקליט את כל השיחות.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
אתה צריך להתקשר אליהם ולהתעקש על פרוצדורה שנקראת החשכת מסך.

מדובר בעצם בניתוק מיידי. כאשר הם מבצעים אותה אסור להם לגבות ממך תשלום יותר.

אחרי זה, תזרוק את הציוד באיזה פינה בבית ושיבואו לקחת אותו גם עוד שנה אם לא נוח להם.

העיקר, להקליט את כל השיחות.

מה זה הפרוצדורה הזאת?

פורסם

לא מפתיע שום דבר.

זה טריק ידוע של חברות הכלבים/כבלים ואני לא אתפלא שחיובים בגין תשלום חודשי, בוא יגיעו.

הכי פשוט זה ללכת אליהם ולהפטר מהציוד שם.

alfa 156 2.5.

פורסם

זה טריק ידוע. תיסע לצומת כנות ותזדכה על הממירים, זה מה שאני עשיתי. פתוח משעה 09:00

 

רק תוודא שלא מחייבים אותך קנס בלא ידיעתך, זה מה שעשו לי, השחילו לי 430 ש"ח קנס, למרות שהנציגה בצומת כנות, אמרה שלא אשלם שקל.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
זה טריק ידוע. תיסע לצומת כנות ותזדכה על הממירים, זה מה שאני עשיתי. פתוח משעה 09:00

 

רק תוודא שלא מחייבים אותך קנס בלא ידיעתך, זה מה שעשו לי, השחילו לי 430 ש"ח קנס, למרות שהנציגה בצומת כנות, אמרה שלא אשלם שקל.

יש יותר קרוב לאזור המרכז?

פורסם

אני יודע שבוודאות שיש לYES עמדה שניתן להחזיר בה ממירים.

אולי זה כבר לא קיים אך בעבר כאשר נתקענו עם ממיר מיותר של YES נאמר לי שניתן להחזיר אותו ולקבל הנחה בתשלום החודשי.

אם אני לא טועה הוא הוחזר לביניין של YES באזור התעשייה כפר סבא.

אולי השירות הזה לא קיים זה קרה לפני שנים.

×
×
  • תוכן חדש...