Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברת YES יש קבלת קהל במשרדים שלהם (בשונה מ- HOT ששם יש קבלת קהל בעמדות ספציפיות בד"כ בקניונים שנקראות "הוט סטופ").

לפני כשנה התנתקתי מ- YES, הם אומנם קבעו איתי מועד איסוף ציוד, אך לא התאפשר לי להיות בבית בשעות שהם רצו לבוא, לכן שמתי את כל הציוד בשקיות, שמתי ברכב ונסעתי למוקד שירות הלקוחות שלהם בצפון - שם החזרתי את הציוד, קיבלתי מסמך מתאים ונפרדנו לשלום.

 

כמובן שאת תעודת העובד של HOT השארתי ברכב שלא יהיו פאדיחות...

פורסם
מה זה הפרוצדורה הזאת?

 

חבר שלי עובד יס כבר שנים. בזמנו שגיליתי שיש לי בעצם כבלים אנלוגיים בכבל אנטנה שנכנס לדירה,

החלטתי להתנתק באופן מיידי והוא המליץ לי להתעקש ולבקש החשכת מסך.

מה שקורה זה שבאותה שנייה שהם מבצעים החשכת מסך, אתה בעצם מנותק ולא יכול לראות יותר

את השידורים שלהם, גם אם יש לך את הציוד מחובר אצלך.

אני רק מניח שעל פי הנהלים אסור להם לחייב אותך מרגע זה והלאה.

אני די משוכנע שאת הקנס יציאה, אם יש, זה לא מבטל.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

החולירות בהוט עשו לי גם תרגיל דומה, הם הגיעו אלי לדירה לאסוף את הציוד למרות שאמרתי להם שאני לא אהיה בדירה. לאחר שדיברתי איתם בטלפון הם אמרו לי שהם שום סיכוי שהם יבואו לקחת את הציוד ועלי להחזיר אותו לנקודת איסוף ציוד, באותו רגע נשבעתי שאני את הציוד אליהם לא מחזיר. בכל אופן, יש לי גם גם תשתית אינטרנט שלהם, חיבלתי קלות במודם (לא משהו שאי אפשר להחזיר), התקשרתי אליהם וביקשתי שישלחו טכנאי, כשהגיע הטכנאי פשוט דחפתי לו את הציוד של הטלוויזיה.

 

פורסם
אותו סיפור גם בהוט, כמה מפתיע. ואני חפרתי להם, כל יום טלפון. לא עזר.

קבעו 3 פעמים שטכנאי יגיע, הוא מצידו החליט לא להגיע. מה שכן הגיע זו תביעה ממשרד עורכי הדין שלהם על החזקת

ציוד שלא שייך לי בניגוד לחוק והתראה לפני הוצאה לפועל (זה עוד היה לפני פיזור עמדות בקניונים).

יום אחד הם פשוט באו והעניין נגמר. בי נשבעתי שהבואשים האלה לא יקבלו ממני שקל עד סוף ימי.

תקליט ותתעד הכל!

 

זה בדיוק מה שקרה לי איתם, שלחו לי מכתב לפני הוצאה לפועל. עד היום כאשר מנסים לשכנע אותי לחזור אני מזכיר להם את ה-500 ש"ח ששילמתי על לא כלום.

 

אני אשלם יותר ל-YES ולא אחזור לנבלהוט האלה.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
זה בדיוק מה שקרה לי איתם, שלחו לי מכתב לפני הוצאה לפועל. עד היום כאשר מנסים לשכנע אותי לחזור אני מזכיר להם את ה-500 ש"ח ששילמתי על לא כלום.

 

אני אשלם יותר ל-YES ולא אחזור לנבלהוט האלה.[/quote

אני החלטתי שאני לא אשלם לאף אחד. אני אשים צלחת ואקלוט משהו כמו 800 ערוצים וכל זה תמורת 3500 בתשלום חד פעמי.

פורסם

אני מעדיף להוריד מהאינטרנט את הסדרות שאני אוהב ושלא יהיו לי 800 ערוצים בבית. מי צריך את זה?

 

ואהבתי את הרעיון של adidas. חבל שאין לי שום דבר אחר של הוט, הייתי עושה משהו דומה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...