Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יודע כמה רמזורים ירוקים ובנתיב שלהם ירוק להולכי רגל ראיתי השבוע? יש נהגים לא להיט בלשון המעטה אבל לא הכל בגללם..

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

להערכתי, הכי בעייתיים במיקום הזה זה נהגים שעוברים שנים במסלול הזה, ומתוך היכרותם את הסביבה נוהגים כבימים ימימה, בלי לשים לב שמשהו השתנה.

נהגים שנקלעים לאיזור בפעם הראשונה, מלכתחילה ישימו יותר לב להסדרי התנועה במקום.

 

עוד מקום שהונהג בו לאחרונה נתיב מתחלף בירושלים הוא בצומת המטה הארצי, לבאים מכיוון שדרות אשכול (רמת אשכול). שני השמאליים שמאלה, השלישי מתחלף, ומאז שהוא קיים נוכחתי שהוא מפנה תמיד שמאלה (לגבעה הצרפתית), והימני ימינה, למטה הארצי.

ישר אסור שם בכל מקרה, אז אני לא מבין מה האלטרנטיבה של המתחלף, ימינה? לא נראה לי שיש שם עומס כלשהו במשך היום שיצדיק עוד מסלול ימינה. בעצם, אולי בבוקר, לכוון המטה הארצי.

פורסם

אפשר להמשיך ולחלום עד מחר מה צריך להיות ואיך נהגים צריכים להתנהג. יש את המציאות וצריך לעבוד איתה. המציאות מראה שהעירייה בעצמה טיפשה.

emotion of motion

פורסם

אז מה שאתה אומר, זה לקבל את זה שהנהגים טיפשים, ולהשאר טיפשים איתם..

במקרה הזה, האלטרנטיבה היא עומס כבד בנתיב השמאלי שיוביל לחסימתם של אלה שרוצים להמשיך ישר, מה שיגרום לנהג הישראלי שאתה כל כך סימפטי אליו, לעקוף מימין ובמקרה הטוב אתה תבוא לפורום ותתעצבן איזה חארות הישראלים, במקרה הפחות טוב בדיוק יעבור קטנוע מימין והם ימרחו אותו על הרצפה כי הם הרי טיפשים זה בסדר אין מה לעשות..

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

אני אומר שההנחה צריכה להיות שכולם טיפשים ולכן צריכים לעשות את המקסימום כדי למנוע מאנשים לטעות. צריך לעשות הכל כמה שיותר פשוט וברור ולא לסמוך על זה שאנשים מספיק חכמים ויבינו כבר.

עובדתית, בארץ, כשעושים דברים אחרת, זה פשוט לא עובד. הנה עובדה. אני לא בטוח שהמצב בעולם שונה. בארה"ב בטוח שלא.

emotion of motion

פורסם

אני חולק עליך. לפי מה שאתה אומר, זה לא יהיה מקום טוב לחיות בו בעתיד.

אם ציבור הנהגים (או חלק לא מבוטל ממנו) מטומטם, אל תוריד את רמת התשתיות לרמת הטמטום שלהם. להיפך, תביא את רמת הנהגים לרמת התשתיות אם זה ע"י חינוך, הסברה וכיו"ב.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

זה לא להוריד את רמת התשתיות לרמה שלהם, זה להעלות את רמת התשתיות כדי להתמודד טוב יותר עם רמת הנהגים.

emotion of motion

פורסם
אני לא מסכים הכביש הוא לא משחק

אין לך זמן לחלום ולעשות הנחות מפגרות רק בגלל שאתה רגיל , בגלל שאנחנו מקבלים את הדברים האלו הכביש נהיה שדה קטל

אם בן אדם לא מספיק מיומן להיות על הכביש , צריך לשלול לו את הרישיון .

גם לי יצא הרבה להיות בצומת בראשון וכמעט כל פעם אני שם לב שהנתיב המתחלף ריק והנתיב שמאלה מלא , אז כמובן שאני אקח הנתיב המתחלף , וכמו שאמרו פה תמיד צופרים תמיד , מה שלדעתי מלמד הרבה על הנהג הישראלי .

ודרך אגב כשלי צופרים אני מוציא את היד מהחלון ומצביע לשלט , לרוב הנהגים לוקח הרבה זמן לקלוט את זה ורק מעט מפסיקים מהר .

ואם אתה כבר רוצה ללמוד על הטמטום הישראלי , קרה שהצבעתי על השלט הנהגת צפרה צפרה ורק אחרי דקה היא עברה לנתיב הימני עצרה לידי ושאלה אותי למה עצרתי באמצע , כשאמרתי לה "נתיב מתחלף תסתכלי על השלט"

היא צעקה לי "נו אז מה לא היה אף אחד לפניך בנתיב ורק אתה עצרת" לטיעון מוחץ כזה כמובן אין לי תשובה.

 

העסק הרבה יותר מדאיג ,מאחורי החזות המרשימה של עושר ושפע אינטלגנציה ופיקחות יש ריק וואקום אחד גדול .מסופקני אם החזות הזו תעזור לנו בשעת משבר גדול כלכלי או בטחוני .

לפיכך לעולם אל תתרשמו מחדש ומבריק ומשפע מזוייף ,מנהיגות ראויה חייבת לתת דעתה על מה שנרקם כאן למעלה מעשור .

לא הייתי מתבטא כפותח השרשור ,אבל רצוי להזדעק ולתת אור ירוק לטפל דחוף באורות האדומים שבפתחנו ...

 

כמובן שיש גם אזרחים מאוד מפותחים שעיקר מעיינם הוא לא רק שיחות בטל בסלולרי ,אלא יש בהם נסיון חיים והבנה של מה ששורר סביבם .

פורסם
זה לא להוריד את רמת התשתיות לרמה שלהם, זה להעלות את רמת התשתיות כדי להתמודד טוב יותר עם רמת הנהגים.

לא, פשוט צריך להוריד נהגים שלא יודעים לקרוא שלטים!

 

מה שהולך פה זאת לא בעיה בתשתיות, זאת בעיה נוספת של תרבות הנהיגה הישראלית.

כלשמדו נהיגה, למדו גם תמרורים ולמדו שיש לציית להם פרט למקרים מסויימים.

אם התמרורים מוצבים נכון, העיריה לא צריכה לקחת בחשבון חוסר יכולת של נהגים לנהוג, בזה צריכה לטפל המשטרה.

טעית פעם אחת, לא נורא. אם נתפסת תשלם קנס.

אתה ממשיך לא לקרוא שלטים, שלילת רשיון ושליחה לעשייתו מחדש.

פורסם

איזה מצחיק, בדיוק בשבוע עשיתי בצומת הזאת תאונה קטנה.

מקרה שהיה כך היה:

נסעתי מכיוון רחוב הרצוג לכיוון רחוב עזה, ובצומת המדוברת יש פנייה שמאלה מכיוון רחוב הרצוג לכיוון עמק המצלבה.

אני משתלב יפה לנתיב הימני מבין 2 הנתיבים שמורים שמאלה בלבד נכנס לצומת ומתחיל לפנות (סה"כ יש 4 נתיבים), פתאום מגיח לו טנדר פיקאפ אדום מצד ימין שלי (שנוסע על נתיב שמורה ישר בלבד) וחותך אותי במהירות תוך כדי שהוא מגלח לי את הטמבון מצד ימין, אני בשוק מהמפגר הזה אבל בשבריר שנייה שראיתי אותו במראה הספקתי לשבור עוד קצת שמאלה לנתיב הכי שמאלי אחרת הוא היה מוריד אותי לגמרי בהשתלבות, והמאזדה 3 שלפני דפקה ברקס באמצע הצומת ונעצרה בשביל שהטנדר לא יפגע בה אולי, אני עוד הספקתי לבלום, אבל לא בשביל למנוע את התאונה לגמרי, נכנסתי במאזדה במהירות של 15-10 קמ"ש.

לטמבון האחורי של המאזדה שלום, אצלי טיפה התעקמה הכנף הימנית ושריטה מכוערת על הסף השחור של הטמבון והכל בגלל נהג טנדר מפגר שלא מציית לתמרורים ורמזורים.

מה שכן, אני לא טופח לעצמי על השכם, כי במקרה הזה הייתה לי אשמה תורמת, לא שמרתי מרחק מספיק כנראה, נו... נלמד לקח להבא שיש מטומטמים על הכביש שצריך לשמור מהם מרחק.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

מנסיון החיים האישי שלי, רוב האנשים טיפשים בצורה כזו או אחרת, וזה מעוגן במחקר ותוצאות מבחני IQ

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
מנסיון החיים האישי שלי, רוב האנשים טיפשים בכללי

 

לולא קביעתך זו לא היה בסיס קיומם של העשירים יותר ,הלא כן ?

פורסם
לולא קביעתך זו לא היה בסיס קיומם של העשירים יותר ,הלא כן ?

 

כנראה שגם אני קצת טיפש, כי אין לי מושג מה כתבת

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

תעשו סקר בין כל האנשים שלא נוהגים נכון בצומת הזה, אני בטוח שרובם פשוט לא מסתכלים בכלל על השילוט, והשאר כמו עדר ממשיכים אחרי אלה שלא הסתכלו על השילוט.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לא, פשוט צריך להוריד נהגים שלא יודעים לקרוא שלטים!

 

מה שהולך פה זאת לא בעיה בתשתיות, זאת בעיה נוספת של תרבות הנהיגה הישראלית.

כלשמדו נהיגה, למדו גם תמרורים ולמדו שיש לציית להם פרט למקרים מסויימים.

אם התמרורים מוצבים נכון, העיריה לא צריכה לקחת בחשבון חוסר יכולת של נהגים לנהוג, בזה צריכה לטפל המשטרה.

טעית פעם אחת, לא נורא. אם נתפסת תשלם קנס.

אתה ממשיך לא לקרוא שלטים, שלילת רשיון ושליחה לעשייתו מחדש.

 

+1

אני לא צריך לשלם בפקקים ובתאונות (שבסופו של דבר מיתרגמים לכסף ויורדים מהכיס של כל אחד) בגלל אנשים שעושים טובה שהם נוהגים.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...


×
×
  • תוכן חדש...