Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

היום ברכב הפעלתי מזגן אבל מהירויות 1-3 אינם עובדים

מה יכולה להיות הבעיה נגד מהירויות ? בורר מהירויות ?

פורסם
ערב טוב

היום ברכב הפעלתי מזגן אבל מהירויות 1-3 אינם עובדים

מה יכולה להיות הבעיה נגד מהירויות ? בורר מהירויות ?

שלום

הלך לך נגד מהירויות, תמצא אותו מתחת לדש בורד בצד ימין.

לילה טוב

פורסם

התקלה תוקנה בעזרתו של הבלוג הבא

http://my206xr.blogspot.com/2009_06_01_archive.html

 

רק שאצלי לא פירקתי את המפוח , הכנסתי את היד אל תוך המפוח(לבעלי יד גדולה קצת קשה אז בעדינות) פירקתי את הנגד מהמקום שלו , פירקתי את הקונטקטור ממנו הוחלף הנגד והוחזר חזרה למקומו יחד עם החזרת הקונטקטור למקומו .

 

סה''כ עבודה כ-15 דק'

 

ד''א מישהו יודע כמה עולה נגד חדש?

פורסם
התקלה תוקנה בעזרתו של הבלוג הבא

http://my206xr.blogspot.com/2009_06_01_archive.html

 

רק שאצלי לא פירקתי את המפוח , הכנסתי את היד אל תוך המפוח(לבעלי יד גדולה קצת קשה אז בעדינות) פירקתי את הנגד מהמקום שלו , פירקתי את הקונטקטור ממנו הוחלף הנגד והוחזר חזרה למקומו יחד עם החזרת הקונטקטור למקומו .

 

סה''כ עבודה כ-15 דק'

 

ד''א מישהו יודע כמה עולה נגד חדש?

נגד חדש כזה עולה בסביבות ה-=50 ש"ח ועוד מעמ, למה אתה שואל? החלפת כבר, לא?

שבת שלום

×
×
  • תוכן חדש...