Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קריאת תיקון למאזדה 3 שלי (Recall)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני נוהג במאזדה 3 שנת 2008 ופורסם בכתבה הזאת:http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1832326 שהרכב צריך להגיע לקריאת תיקון.

עדיין לא קיבלתי מכתב בדואר לקריאת התיקון ואני לא יודע אם אני צריך או לא צריך להיות שם.

ולאיזה מוסך לגשת.

נכנסתי לאתר של מאזדה אך אין שם את המנוע חיפוש עם המספר רכב כדי שאדע אם אני צריך להגיע לקריאת תיקון או לא.

במידה ואני צריך להגיע לאיזה מוסך אפשר לפנות באזור רחובות?

תודה מראש

פורסם

לפי מה שהבנתי, החלקים עדיין לא הגיעו והם עוד לא עידכנו את האתר שלהם עם כל מספרי הרישוי של

המכוניות שאמורות להיכלל בתיקון, חודש הבא אמורות להתחיל כל הקריאות אז אני אקפוץ למוסך לסדר את זה.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
ישלחו מכתב מסודר או שפשוט צריך לבוא למוסך?

 

לפי הבנתי, מכתב מסודר ישלח רק לבעלי הרכב שהם יד ראשונה עליו, אלה שרכשו אותו כיד שנייה (כמוני),

הפרט הזה לא מעודכן אצל היבואן - הם לא בקשר מתמיד עם משרד התחבורה.

גם כשהיה ריקול של משאבת הגה-כח לא שלחו לי מכתב, אלא הגעתי ביוזמתי למוסך לשם התיקון.

 

אגב, אם יש לך טיפול לרכב ועדיין לא עשו לך ריקול, אז מן הסתם יראו את זה במסך בזמן הטיפול ויעשו לך על הדרך.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
לפי הבנתי, מכתב מסודר ישלח רק לבעלי הרכב שהם יד ראשונה עליו, אלה שרכשו אותו כיד שנייה (כמוני),

הפרט הזה לא מעודכן אצל היבואן - הם לא בקשר מתמיד עם משרד התחבורה.

גם כשהיה ריקול של משאבת הגה-כח לא שלחו לי מכתב, אלא הגעתי ביוזמתי למוסך לשם התיקון.

 

אגב, אם יש לך טיפול לרכב ועדיין לא עשו לך ריקול, אז מן הסתם יראו את זה במסך בזמן הטיפול ויעשו לך על הדרך.

יש לי טיפול 60 עוד 6 אלף

איזה ריקול היה לך למשאבת הגה כח? וזה תקף גם לרכב שלי?

פורסם

אם הרכב שלך "משנת יצור" 2008 סביר שהוא לא כלול בריקול כי הוא עלה לכביש עוד בסוף 2007. זו התשובה שקיבלתי כששאלתי.

שים לב שגם בכתבה רשום "רכבים שיוצרו החל מינואר 2008". שלי למשל ,עלה לכביש באוגוסט 07 . (זה רשום לך ברשיון).

 

חוצ'מזה, נחכה עוד כמה ימים שיעלו מ"ר לאתר ונראה.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

היה חשש לכשל ו/או תקלה במשאבת הגה הכח שיגרום לקשיים משמעותיים בסיבוב ההגה בזמן נהיגה,

להלן הלינק -

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3934371,00.html

 

זה תקף רק למכוניות בדגם ה-2 ליטר כמו שלי שיוצרו בתקופה מסויימת וכנראה שגם מס' שלדה מסויימת.

 

אם הרכב שלך "משנת יצור" 2008 סביר שהוא לא כלול בריקול כי הוא עלה לכביש עוד בסוף 2007. זו התשובה שקיבלתי כששאלתי.

שים לב שגם בכתבה רשום "רכבים שיוצרו החל מינואר 2008". שלי למשל ,עלה לכביש באוגוסט 07 . (זה רשום לך ברשיון).

 

 

אגב, שלי עלתה במרץ 2008 לכביש ועדיין היה לי את הריקול של המשאבה.

שנת 2008 התחילה אצלנו מאפריל 2007 עד דצמבר 2008, למרות שבשנת 2007 המכוניות מן הסתם יוצרו באותה השנה.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
×
×
  • תוכן חדש...