Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים.

ברשותי גולף דור 5 שנת 06 מנוע 2.0 רמת גימור גנריישן.

לאחרונה התחילו מספר בעיות חשמליות ברכב כגון:

1.מזגן נדלק לבד בזמן נסיעה!!!

2.לפעמים מייד לאחר הנעת הרכב (לא משנה מתי) הדלתות ננעלות כאילו לחצתי על הכפתור נעילה.

3.בזמן סגירת הרכב עם השלט (מותקן מרים חלונות) החלונות של הנהג ושל הנוסע ליד יורדות ונשארות על מצב חצי פתוח.(לא תמיד)

לפי חיפוש קצר בפורום ראיתי תגובות שיש לבדוק מצבר יתכן שהוא במצב גסיסה,המצבר נבדק ע"י איש מקצוע ונמצא תקין (בין שנתיים) רק שהטיימר שלו מראה שיש זליגה של 1.5 וטען שהאוטו בטוח לא מניע בבוקר למרות שבפועל לא כך הדבר האוטו מניע חלק גם לאחר 48 שעות שלא הונע. האם יש קשר??

לאחר מכן ניגשתי למורשה שטען שצריך לעשות איפוס למחשב ע"י הוצאה של המינוס במצבר למשך דקה והחזרתו...לא עזר!

לאחר מכן אמר שצריך להתחבר למחשב ולבדוק אך על דבר כזה (התחברות למחשב) הם גובים 240ש"ח לבדיקה!!!

שאלתי היא האם מישהו נתקל בתופעה כזו או דומה?

האם יש פתרון אחר מלבד להפרד מ 240ש"ח על ההתחלה?

אולי יש נתיך שרוף או משהו בסגנון?

אני די חושש להמשיך לנסוע ככה שמה המצב יחמיר והנזק יהיה גבוה בהרבה...

אשמח לתגובות..

מוסך רון??

תודה לעונים.

פורסם

1. בדיקת זליגה שביצע החשמלאי היא לא נכונה והנתון של 1.5 אמפר אינו נכון כלל ! צריכת זרם פרזטית של 1.5 אמפר הייתה הורגת את המצבר בין לילה.

 

2. לפני שאתה נכנס לסרטים בצע פעולה פשוטה והיא ניתוק כבל המינוס של המצבר למספר דקות וחיבורו מחדש.

שים לב ! לפני ניתוק הכבל הוצא את המפתח מהסווי'ץ.

 

לאחר חיבור המצבר מחדש הכנס את המפתח לחור של המנעול בדלת צד הנהג וסובב את המפתח לכיוון צד הפתיחה של הדלת והחזק את המפתח כ-5 שניות במצב זה ולאחר מכן גם בכיוון השני.

תעלה את חלונות החשמל בעזרת הכפתורים בדלת צד הנהג בצורה ידנית והחזק את הכפתור כ-3 שניות כאשר החלון הגיע לסוף המהלך.

הבעיות של מרימי החלונות צריכים להסתדר לאחר הפעולות שציינתי.

 

האמן לי אני מכיר את הרכב הזה מכול הכיוונים ורוב התקלות הקשורות למחשב הנוחות נפתרות לאחר ניתוק כבל המינוס וחיבורו מחדש.

 

במידה והבעיות לא נפתרו גש לחבר הפורום מוסך רון שאינו גובה תשלום עבור סריקת תקלות בלבד.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה מרק על התשובה המהירה.

עשיתי בדיוק מה שאמרת אני מקווה שהבעיות תפתרנה ע"י זה.

דבר אחד שלא כ"כ הבנתי לגבי החלונות ממתי שהחלון למטה צריך ללחוץ רצוף עד סוף המהלך ולהמתין 3 שניות? או ללחוץ פעם אחת, להמתין שהחלון יסיים את המהלך ואז ללחוץ בשנית למשך 3 שניות?

דבר נוסף, שמעתי בדיון אצל אדם אחר שהתנהל במורשה לגבי עניין הנעת הרכב ע"י כבלים מתי שהמצב התרוקן.

בחברה אמרו לאותו אדם (בעל גטה שנת 08) שאסור בתכלית האיסור להניע את הרכב עם כבלים לא כאשר הרכב מונע ולא כאשר כבוי לשאלתו לעניין אז מה עושים במצב כזה? אמרו לו שצריך לגרור את הרכב למוסך :shock:

האם יש אמת בדבר? או שמה במורשה מנסים בכוונה או שלא להטעות?

אשמח לתגובתך.

פורסם
תודה מרק על התשובה המהירה.

עשיתי בדיוק מה שאמרת אני מקווה שהבעיות תפתרנה ע"י זה.

דבר אחד שלא כ"כ הבנתי לגבי החלונות ממתי שהחלון למטה צריך ללחוץ רצוף עד סוף המהלך ולהמתין 3 שניות? או ללחוץ פעם אחת, להמתין שהחלון יסיים את המהלך ואז ללחוץ בשנית למשך 3 שניות?- ללחוץ רצוף עד סוף המהלך ואז להמתין 3 שניות.

דבר נוסף, שמעתי בדיון אצל אדם אחר שהתנהל במורשה לגבי עניין הנעת הרכב ע"י כבלים מתי שהמצב התרוקן.

בחברה אמרו לאותו אדם (בעל גטה שנת 08) שאסור בתכלית האיסור להניע את הרכב עם כבלים לא כאשר הרכב מונע ולא כאשר כבוי לשאלתו לעניין אז מה עושים במצב כזה? אמרו לו שצריך לגרור את הרכב למוסך :shock:

האם יש אמת בדבר? או שמה במורשה מנסים בכוונה או שלא להטעות?

אשמח לתגובתך.

 

האם הבעיות הסתדרו ?

 

אפשר להניע את הרכב עם כבלים כול עוד הדבר נעשה נכון ובלי טעויות (חםש בפורום דיון בנושא).

ברכב שברשותך כמעט כול מערכות החשמל מוגנות על-ידי נתיכים סה"כ כ-50 נתיכים או יותר לכן אני בספק אם עלול להגרם נזק לרכיב חשוב ברכב.

 

הרכב שלי משמש 'כזונה' :-) לכול הדיירים בבניין שאני גר בו ולפחות פעמים בחודש אני עוזר להניע רכבים של שכנים ועולם לא ניתקלתי בבעיה כולשהי.

איזה כייף לי :)

פורסם

מתעלק פה על השרשור,מרק היי,כמו שהבחור שאל וכמו ששאלתי אותך בפרטי - אומרים שחיבור כבלים יכול לשרוף את מחשב הרכב. האם מדברים על טעות בחיבור בין הפלוס והמינוס וזה אולי מה שיכול לגרום לנזק כזה?שאלה שניה שקשורה לרכבי שגם הוא גולף 5. 102 כ"ס;בד"כ (לא תמיד), יחידת הפיקוד על החלונות אצל הנהג לא מגיבה ללחיצות מיד לאחר ההתנעה, הווה אומר - אני מתניע והכל אבל לא יכול להוריד את החלונות אלא רק לאחר המתנה של איזה 2-3 שניות מרגע ההתנעה. עוד דבר מוזר שמלווה את התופעה הוא. שבלילה גם התאורה שבפיקוד החלונות לא נדלקת מיד עם ההתנעה אלא גם לה לוקח אותו פרק זמן להידלק על אף שהתאורה בלוח המחוונים למשל נדלקת. לכן אני משער שהבעיות קשורות. מה יכולה להיות התקלה?שאלה נוזפת נוגעת להחלפת שמן גיר בטיפול 60K - אני אוטוטו נדרש אליו, האם היצרן מורה להחליף? (בספר הרכב כתוב להחליף רק ברכבי "עבודה"...)תודה שוב מרק

פורסם

סריקה ניתן לעשות לבד בבית ע"י רכישת כבל VAG-COM.

העלות 20$ (כולל משלוח עד הבית) לכבל סיני. לצרכי סריקה הסיני אמור להספיק. מקורי אגב עולה 250$.

אתה יכול גם גם לנסות למצוא חבר פורום בעל כבל כזה שגר קרוב אליך ומוכן להשאיל לך אותו לצורך הבדיקה.

אחרי שיש את הקוד תקלה אפשר לחפש בגוגל או להתייעץ כאן על דרך הטיפול.

פורסם

מרק שלום.

עושה רושם כרגע שהבעיות הסתדדרו.

התקלות לא היו סדירות ולכן אמתין מעט אך כמו שאמרתי, כרגע לא נתקלתי בבעיות הנ"ל (ונסעתי יחסית הרבה) תודה רבה!!

Morph00 תודה על העצה אך אני לא מעוניין לרכוש כרגע את הכבל הנ"ל מה גם כפי שציינתי עושה רושם שניתוק המינוס למספר דקות כמו שמרק ציין עשה את העבודה,תודה בשנית!

מה שתמוה בעניי זה למה המורשה נותן "מידע מיקצועי" לכאורה ומטעה אנשים תמימים?? :shock:

פורסם
מרק שלום.

עושה רושם כרגע שהבעיות הסתדדרו.

התקלות לא היו סדירות ולכן אמתין מעט אך כמו שאמרתי, כרגע לא נתקלתי בבעיות הנ"ל (ונסעתי יחסית הרבה) תודה רבה!!

Morph00 תודה על העצה אך אני לא מעוניין לרכוש כרגע את הכבל הנ"ל מה גם כפי שציינתי עושה רושם שניתוק המינוס למספר דקות כמו שמרק ציין עשה את העבודה,תודה בשנית!

מה שתמוה בעניי זה למה המורשה נותן "מידע מיקצועי" לכאורה ומטעה אנשים תמימים?? :shock:

 

כסף מניע את המוסכים ולא שום דבר אחר.

 

אני הצעתי לך את הפיתרון שרשמתי מכיוון שהבעיה אשר הופיעה אצלך קרתה גם ברכב שלי ולאחר חיבור לסורק תקלות לא מצאתי קוד תקלה אשרק מצביעה על תקלה ספציפית לכן החלטתי תחילה לנתק את כבל המינוס לאחר בדיקה של סכימות החשמל של הרכב וכיצד המערכת עובדת הבנתי שקוד תקלה עלול לגרום לבעיה הזו.

 

הבעיה של החלונות שעולים ולאחר שניה יורדים עד לחצי הופיעה בעוד רכבים והפיתרון במוסך המורשה הינו החלפת המנוע החשמלי+מחשב נוחות !! מחשב הנוחות בדגמים אלה הינו חלק בלתי נפרד מהמנוע לכן העלות היא גבוהה מאוד.

חשבת שאולי הם רק מאפסים את קוד התקלה ומחייבים על החלפת מנוע+מחשב נוחות ?

הרי רוב האנשים לא ממש יכולים לבדוק עם חלק X או Y הוחלף.

איזה כייף לי :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
1. בדיקת זליגה שביצע החשמלאי היא לא נכונה והנתון של 1.5 אמפר אינו נכון כלל ! צריכת זרם פרזטית של 1.5 אמפר הייתה הורגת את המצבר בין לילה.

 

2. לפני שאתה נכנס לסרטים בצע פעולה פשוטה והיא ניתוק כבל המינוס של המצבר למספר דקות וחיבורו מחדש.

שים לב ! לפני ניתוק הכבל הוצא את המפתח מהסווי'ץ.

 

לאחר חיבור המצבר מחדש הכנס את המפתח לחור של המנעול בדלת צד הנהג וסובב את המפתח לכיוון צד הפתיחה של הדלת והחזק את המפתח כ-5 שניות במצב זה ולאחר מכן גם בכיוון השני.

תעלה את חלונות החשמל בעזרת הכפתורים בדלת צד הנהג בצורה ידנית והחזק את הכפתור כ-3 שניות כאשר החלון הגיע לסוף המהלך.

הבעיות של מרימי החלונות צריכים להסתדר לאחר הפעולות שציינתי.

 

האמן לי אני מכיר את הרכב הזה מכול הכיוונים ורוב התקלות הקשורות למחשב הנוחות נפתרות לאחר ניתוק כבל המינוס וחיבורו מחדש.

 

במידה והבעיות לא נפתרו גש לחבר הפורום מוסך רון שאינו גובה תשלום עבור סריקת תקלות בלבד.

מרק10 אתה 110!

מדובר על רכב של בת דודה שלי שנתקלה באותה בעיה כפי שציין פותח האשכול ביצעתי את שרשמת

והבעיות כולן נפתרו ונחסכו 3500 שקלים שדרשו במוסך מורשה עבור החלפת

יחידת הפיקוד.

חן חן לך

פגשתי אדם עם דולר, החלפנו דולרים ועדיין לכל אחד מאיתנו יש דולר אחד. פגשתי אדם עם רעיון, החלפנו רעיונות ועכשיו לכל אחד מאיתנו יש 2 רעיונות.

×
×
  • תוכן חדש...