Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתכנון שלי הJBL1004 או זה. הJBL1004 כלל וכלל לא קל להשיג לי אותו.

המגבר של קראנץ' יש לי אפשרות להשיג בקלות.

 

על פי אתרים רשמיים הבנתי שהנתונים הענקיים של CRUNCH זה לא RMS אלא וואט.

למשל המגבר הזה מוצהר ב4 אוהם 175 לערוץ אבל מתכוונים לוואט ולא לRMS.

לפי 2 אתרים בחו"ל וגם באיזה חנות שמוכרת אותו בישראל כתבו את זה, המגבר מוציא 88 רמס לערוץ.נעגל ל90.

עכשיו מה דעתכם עליו?האם הוא יוכל לתת לי עוצמה חזקה למורל טמפו?במה הJBL מתעלה עליו?

זה מה שאני מחפש, בעיקר עוצמה עם מגבר שיודע לתת מבלי לעשות בעיות.

תודה רבה.

פורסם

-הקפצה-.

המוכר טוען שהוא מגבר חזק אבל לא איכותי, אני באמת צריך מגבר חזק עקב מגברים מאוד חלשים שהיו לי(סרווין וגה וקלריון) אך לא מגבר שהחוזק שלו יוציא דיסטוריישן רציני ופרוטקשיינים.

אשמח לעזרה,

אגב הבנתי שהוא מודל 2010, אולי חלק מכם לא יכירו אותו בכלל..

 

שוב, הוא מוצהר 88 רמס לפי האתרים, אבל אם אני מריד חצי הוא 40 רמס?האם יכול להיות שה88 זה נתון אמיתי?

פורסם

סביבות 90 וואט זה די ריאלי.

קראנץ' מייצרים מגברים סבירים, עושים את העבודה, במיוחד לאור מחיר השוק שלהם.

בשביל טמפו הוא יהיה מתאים לדעתי.

מתחדשת*

פורסם

אני מפחד ש88 הרמס זה 45 רמס, אתה מבין?כי גם בתגובות בחו"ל מציינים שלא היו ממהרים להתקרב למגברים של קראנץ', אבל כמובן יש גם תגובות חיוביות...

 

אגב, בקשר לנקאמיצ'י PA4100, אכן זה המגבר ולא היה שום זיוף,אני התבלבלתי בצבע וגם במחיר...הוא מוכר אותו ב4000+ שקל,ואני עוד פנטזתי על 1000 שקל:lol:

פורסם

מהכוונה לא איכותי ?

צליל,פרוטקשיינים מרובים, איכות הרכבה, מה?

אני רוצה בעיקר כח אבל מגבר לא ברמה לא איכותי כמו שציינתי..

אם הצליל פחות איכותי זה בסדר..אבל אם ידוע לך תקלות כמו שציינתי אז אני לא אקח.

×
×
  • תוכן חדש...