Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירות 206+ החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אשמח אם תעדכן בהמשך לגבי צריכת דלק, כמובן לאחר ההרצה.

לכל בעלי ה206+, תתחדשו ותרבו נחת מהרכב!

תודה רבה לך

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אשמח אם תעדכן בהמשך לגבי צריכת דלק, כמובן לאחר ההרצה.

לכל בעלי ה206+, תתחדשו ותרבו נחת מהרכב!

 

תודה על האיחול, ברור שאעדכן, פרמטר קריטי מאין כמותו. אאסוף נתונים בשימוש מעורב אחרי ה-1,000 ק"מ הראשונים ואעדכן. הבעיה היא שכרגע אני נוסע על טורים של סבתא זפתא ומאיץ בעדינות יתירה (לכן הצריכה לא רחוקה בהרבה מ-15 ק"מ לליטר וזאת בשימוש עירוני ברובו ומזגן דלוק כל הזמן) אבל אחרי ההרצה אני הולך להדביק את הדוושה כדי לחייך קצת (ואולי לעקוף סבתות זפתות אחרות). השאלה כמה זה יפגום. נתעדכן.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם
תודה על האיחול, ברור שאעדכן, פרמטר קריטי מאין כמותו. אאסוף נתונים בשימוש מעורב אחרי ה-1,000 ק"מ הראשונים ואעדכן. הבעיה היא שכרגע אני נוסע על טורים של סבתא זפתא ומאיץ בעדינות יתירה (לכן הצריכה לא רחוקה בהרבה מ-15 ק"מ לליטר וזאת בשימוש עירוני ברובו ומזגן דלוק כל הזמן) אבל אחרי ההרצה אני הולך להדביק את הדוושה כדי לחייך קצת (ואולי לעקוף סבתות זפתות אחרות). השאלה כמה זה יפגום. נתעדכן.

 

אצלי לצורך השוואה עם ה205 1.4 שנת 94 (שבבסיסו מדובר באותו מנוע, כמובן ההזרקה יותר מתקדמת וכ"ו, אך הבסיס דומה) ידנית כמובן, שעברה כבר 200K. אני מגרד את 14.5 מלמטה.

אצלי הנסיעות הן בעיקר בינעירוניות עם שילוב של עירוני ביחס של 70-30. לא נוהג הכי רגוע ואפילו דיי מאמץ את הרכב.

מחכה בצפייה לתוצאות אצלך :-)

פורסם

שנת 94? זה לא 205 FOREVER שבאה ברירת מחדל עם מגנזיום? אם כן, שיחקת אותה! אוטו נפלא. כנראה שזה היה האוטו הראשון שלי, ולא הג'סטי, אם גיסתי לא היתה מבצעת בה טוטאל לוס... :-(

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם
שנת 94? זה לא 205 FOREVER שבאה ברירת מחדל עם מגנזיום? אם כן, שיחקת אותה! אוטו נפלא. כנראה שזה היה האוטו הראשון שלי, ולא הג'סטי, אם גיסתי לא היתה מבצעת בה טוטאל לוס... :-(

94 זו עדיין לא הFOREVER, אלה התחילו מ95.

לי אין חישוקי מגנזיום. רק הזרקה חד נקודתית מזגן, 2 חלונות חשמל ונעילה מרכזית בפוטנציה :-)

האוטו סבבה, שמור. אך, איך שלא תסובב את זה, רואים עליו את השנים :-( ביחוד מגזרת הדש שמתפרק לו אט אט עד שיעלם לו לחלוטין :?

פורסם

תודה על התיקון, בתמורה עדכון: צריכת דלק משולבת 1:12. מיכל ראשון, האוטו עבר 480 ק"מ בתמורה ל-40 ליטר. רוב הנסועה או עירונית או בפקקים וכמובן תמיד עם מזגן, אך עם רגל עדינה על הגז (הרצה). בקיץ אני אעבוד הרבה בעפולה, ואוכל לבדוק את צריכת הקלוריות בנסיעה בינעירונית.

 

בנוגע להתפרקות הדש בורד - טוב, הצרפתיות של פעם אלופות בלהיראות כמו פרסומת של "ישראל מתייבשת", אבל הן עדיין כיפיות!

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם
תודה על התיקון, בתמורה עדכון: צריכת דלק משולבת 1:12. מיכל ראשון, האוטו עבר 480 ק"מ בתמורה ל-40 ליטר. רוב הנסועה או עירונית או בפקקים וכמובן תמיד עם מזגן, אך עם רגל עדינה על הגז (הרצה). בקיץ אני אעבוד הרבה בעפולה, ואוכל לבדוק את צריכת הקלוריות בנסיעה בינעירונית.

 

בנוגע להתפרקות הדש בורד - טוב, הצרפתיות של פעם אלופות בלהיראות כמו פרסומת של "ישראל מתייבשת", אבל הן עדיין כיפיות!

 

בנודע לכיפיות אין ספק. בכל נסיעה מחדש!

פורסם
תודה על התיקון, בתמורה עדכון: צריכת דלק משולבת 1:12. מיכל ראשון, האוטו עבר 480 ק"מ בתמורה ל-40 ליטר. רוב הנסועה או עירונית או בפקקים וכמובן תמיד עם מזגן, אך עם רגל עדינה על הגז (הרצה). בקיץ אני אעבוד הרבה בעפולה, ואוכל לבדוק את צריכת הקלוריות בנסיעה בינעירונית.

 

בנוגע להתפרקות הדש בורד - טוב, הצרפתיות של פעם אלופות בלהיראות כמו פרסומת של "ישראל מתייבשת", אבל הן עדיין כיפיות!

 

אני יכול להגיד שהצרפתיות החדשות יחסית כבר לא כך , ה307 של אבא שלי החזיקה מעמד יפה משנת 2002 עד לפני שנתיים ולא נראה שום סימן בדשבורד

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

ברור, אני מדבר רק על הצרפתיות של הניינטיז... הצרפתיות של היום מגורמנות מתמיד, ב-206 זה עוד איכשהו שובב אבל ה-207 כבר ממש כבדה + איכותית. דעתי הספקולטיבית היא שבעוד 4-5 שנים כבר לא יהיה שום הבדל (ניכר) באיכות ועמידות החומרים בין פולקסווגן לבין פיג'ו, וזה לאו דווקא לטובה מבחינתי. אין מה לעשות, עם הדורות, המכוניות מאבדות את החן הבסיסי שלהן והופכות להיות איכותיות במובן שהוא, לטעמי האישי, יותר מנוכר. אבל יש לזה גם יתרונות, כפי שציינת.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם
תודה על האיחול, ברור שאעדכן, פרמטר קריטי מאין כמותו. אאסוף נתונים בשימוש מעורב אחרי ה-1,000 ק"מ הראשונים ואעדכן. הבעיה היא שכרגע אני נוסע על טורים של סבתא זפתא ומאיץ בעדינות יתירה (לכן הצריכה לא רחוקה בהרבה מ-15 ק"מ לליטר וזאת בשימוש עירוני ברובו ומזגן דלוק כל הזמן) אבל אחרי ההרצה אני הולך להדביק את הדוושה כדי לחייך קצת (ואולי לעקוף סבתות זפתות אחרות). השאלה כמה זה יפגום. נתעדכן.

 

גם אני התחדשתי לא מזמן ב- 206+. לא ידעתי שצריך לעשות לה הרצה... באמת שליתר שאלתי אותם בסוכנות והם אמרו שלא צריך וגם בספר רכב לא רשום על זה כלום..

אז מאיזה סיבה אתה עושה? ואחרי האלף קילומטר, אתה הולך למוסך או משהו? אף פעם לא עשיתי הרצה לרכב...

 

אגב, אני לא יודע אם זה רק אצלי אבל המזגן אצלי לא עובד כמו שצריך. הוא גם לא מקרר בעוצמה מספקת אבל מה שיותר מציק זה שכל כמה דקות הוא מפסיק להוציא אויר קר ופשוט מוציא איוורור לאיזה 10-20 שניות ואז חוזר להוציא קור.

לעוד מישהו זה קרה?

 

בכל מקרה, תתחדשו כל בעלי ה- 206+, בהחלט אחלה רכב. :-)

פורסם
גם אני התחדשתי לא מזמן ב- 206+. לא ידעתי שצריך לעשות לה הרצה... באמת שליתר שאלתי אותם בסוכנות והם אמרו שלא צריך וגם בספר רכב לא רשום על זה כלום..

אז מאיזה סיבה אתה עושה? ואחרי האלף קילומטר, אתה הולך למוסך או משהו? אף פעם לא עשיתי הרצה לרכב...

 

אגב, אני לא יודע אם זה רק אצלי אבל המזגן אצלי לא עובד כמו שצריך. הוא גם לא מקרר בעוצמה מספקת אבל מה שיותר מציק זה שכל כמה דקות הוא מפסיק להוציא אויר קר ופשוט מוציא איוורור לאיזה 10-20 שניות ואז חוזר להוציא קור.

לעוד מישהו זה קרה?

 

בכל מקרה, תתחדשו כל בעלי ה- 206+, בהחלט אחלה רכב. :-)

 

גם לי אמרו שלא צריך לעשות הרצה אבל אני עושה ליתר בטחון.

לגבי המזגן גם אצלי הוא לא מקרר בעוצמה מספקת , אתה חושב שזו בעיה של גז או אולי ככה זה בדגם.

אמרו לי פה לעבוד על סירקולציה פנימית וכך זה עובד אך לא עוזר.

בנוסף גם אמרו לי שיש הבדלים בין המזגנים של מכוניות שונות ואולי התרגלתי למזגן של מכונית מסויימת.

הבעיה שאין לי זמן כרגע לקפוץ למוסך לבדיקה

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
גם לי אמרו שלא צריך לעשות הרצה אבל אני עושה ליתר בטחון.

לגבי המזגן גם אצלי הוא לא מקרר בעוצמה מספקת , אתה חושב שזו בעיה של גז או אולי ככה זה בדגם.

אמרו לי פה לעבוד על סירקולציה פנימית וכך זה עובד אך לא עוזר.

בנוסף גם אמרו לי שיש הבדלים בין המזגנים של מכוניות שונות ואולי התרגלתי למזגן של מכונית מסויימת.

הבעיה שאין לי זמן כרגע לקפוץ למוסך לבדיקה

 

מה אתה בדיוק עושה במסגרת ההרצה? נוסע לאט במשך 1000 קילומטרים? עוד משהו שאתה עושה/בודק? ואחרי 1000 קילומטר, מה אז?

 

בקשר למזגן- אולי יש בעיה של גז אבל ההפסקות האלה כל כמה דקות של האויר הקר, לא נראה לי קשורה לכמות הגז. גם אצלך קיימת הבעיה הזו?

אני מתכנן לקפוץ אליהם השבוע כי זה די מבאס.

פורסם

מוזר הקטע עם המזגנים.

 

היו לי 2 206, אחת 99 והשניה 2003 , בשתיהן המזגן היה מצוין ואני אחד שמאוד סובל מחום.

יכול להיות שבדגם החדש מדובר במזגן בעל הספק שונה?

 

אני אמור לקבל את ה206+ שלי השבוע ואדווח, בכל מקרה, ברכב עליו ביצעתי את נסיעת המבחן, המזגן היה בסדר גמור.

 

ממליץ לכם לקפוץ למוסך.

פורסם
מוזר הקטע עם המזגנים.

 

היו לי 2 206, אחת 99 והשניה 2003 , בשתיהן המזגן היה מצוין ואני אחד שמאוד סובל מחום.

יכול להיות שבדגם החדש מדובר במזגן בעל הספק שונה?

 

אני אמור לקבל את ה206+ שלי השבוע ואדווח, בכל מקרה, ברכב עליו ביצעתי את נסיעת המבחן, המזגן היה בסדר גמור.

 

ממליץ לכם לקפוץ למוסך.

 

א. תתחדש!

ב. יש לך מושג מאיזה שעה עובדים ברכז השירות בבאר שבע? אני מעדיף להיות שם כמה שיותר מוקדם.

ג. מעבר להפסקות המשונות בקירור, זה מרגיש כאילו לא לחלוטין מצליח להתמודד עם החום. במקסימום, הוא גורם לאוטו להיות נעים בצורה סבירה. לא יותר מזה. אם אני אלך מחר למוסך, אני אעדכן כאן מה היה.

פורסם
גם אני התחדשתי לא מזמן ב- 206+. לא ידעתי שצריך לעשות לה הרצה... באמת שליתר שאלתי אותם בסוכנות והם אמרו שלא צריך וגם בספר רכב לא רשום על זה כלום..

אז מאיזה סיבה אתה עושה? ואחרי האלף קילומטר, אתה הולך למוסך או משהו? אף פעם לא עשיתי הרצה לרכב...

 

אגב, אני לא יודע אם זה רק אצלי אבל המזגן אצלי לא עובד כמו שצריך. הוא גם לא מקרר בעוצמה מספקת אבל מה שיותר מציק זה שכל כמה דקות הוא מפסיק להוציא אויר קר ופשוט מוציא איוורור לאיזה 10-20 שניות ואז חוזר להוציא קור.

לעוד מישהו זה קרה?

 

בכל מקרה, תתחדשו כל בעלי ה- 206+, בהחלט אחלה רכב. :-)

 

את ההרצה אני מבצע על פי המלצות חכמי הפורום. כל המטרה היא לא לאמץ את המנוע יותר מדי ב-1,000 - 1,500 הק"מ הראשונים (זה לאו דווקא קשור למהירות אלא לסל"ד). "הרצה" זו ככל הנראה לא הכרחית (גם אני חיפשתי בנרות מידע על כך בספר הרכב) אבל אם כבר רכב חדש... אז מקדמי ביטחון לא מזיקים. חוץ מזה, זה רק יגביר את התענוג כשאתחיל ללחוץ את האוטו, ובינתיים אני אפילו חוסך דלק :) כמובן שאין כל צורך בטיפול לאחר ה"הרצה" הנ"ל.

 

המזגן אצלי מספק בהחלט (והאוטו שלי שחור) אבל אולי זה בגלל שהסטנדרטים שלי בהקשר למיזוג אוויר נמוכים (עברתי מג'סטי). באופן כללי לא הרגשתי בעיה, גם ב-2 בצהריים ביום חמסין לאחר כמה דקות האוטו מרגיש נעים (אני לא מחפש לקפוא, סבבה לי).

 

ה-206+ אכן מקסימה ומפתיעה לטובה בהיבטים רבים (אותי לפחות) ואני מקווה שכולנו נהנה ממנה שנים ארוכות.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...


×
×
  • תוכן חדש...