Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני צריך יעוץ והמלצה בנוגע לרכישת מצלמה ניסתרת אלחוטית.

הדרישות לא גבוהות במיוחד.

 

*אני צריך שהיא תיהיה אלחוטית ביגלל שאין חשמל באיזור

*שתוכל לצלם יום\יומיים רצוף

*שהכרטיס זיכרון יכיל יום\יומים של צילום ווידאו (אחרי יומים אני מוחק את הווידאו בשביל שיהיה שוב מקום בכרטיס)

*לא משנה כל כך הגודל, אני ממקם אותם בין העצים

*שתצלם למרחק של 4 מטר

*שתוכל לצלם גם בלילה (לא חובה)

*שלא תראה סימנים בלילה שהיא מצלמת (יש מצלמות שיש להן נורה שאפשר לדעת שהיא מצלמת וזה מבליט ומגלה את המצלמה בחושך)

*תקציב של 400 שקלים

*רכישה מאזור השרון (רעננה רמת השרון)

 

תודה

פורסם

עוד דבר ששכחתי להוסיף לדרישות -

*שתיהיה אפשרות להוציא את הווידאו מהמצלמה למחשב דרך קבל USB בקלות, בלי תוכנות וקישקושים.

*שכאשר אני ממקם את המצלמה שאני ידע שהיא מצלמת לכיוון שאני רוצה שהיא תצלם.

 

ולא, הפעם זה השכן

פורסם

יש כמה בעיות בבקשה שלך.

1. מצלמה אלחוטית זו מצלמה בלי כבל ולא מצלמה בלי חשמל. כל מצלמה חייבת מתח אך ניתן גם לחבר את המצלמה לסוללה וכך לפתור את בעיית החשמל.

2. כדי להקליט את מה שהמצלמה מצלמת יש צורך במכשיר מקליט (DVR). מכיוון שאתה צריך רק יום- יומיים ישנם מקליטים שנקראים מיני DVR ופועלים על כרטיס זיכרון ובנוסף, קטנים יותר מ-DVR רגיל.

3. כדי לצלם בלילה למרחק 4 מטר אתה צריך לבדוק אם יש תאורה בלילה או שהמקום חשוך לגמרי. אם אין תאורה- אתה חייב להוסיף גם אינפרא (8 לדים). אם יש תאורה- תחפש מצלמה עם לוקס (LUX) כמה שיותר נמוך כדי לראות בחושך.

4. למצלמות נסתרות אין תאורה אז אין לך מה לחשוש.

5. אין חיה כזאת בתקציב שלך היות ואתה צריך מצלמה נסתרת, מכשיר מקליט וסוללה (?) אז תכוון יותר לכיוון של 1,500 ש"ח.

6. כדי לבדוק אם המצלמה מכוונת, כל מה שצריך זה מסך בעל כניסת RCA ואז ניתן לחבר אותו למצלמה.

 

לסיכום, אני ממליץ לך לפנות לבעל מקצוע שמתעסק במצלמות נסתרות (ולא גלויות) ולבצע דרכו.

פורסם
יש כמה בעיות בבקשה שלך.

1. מצלמה אלחוטית זו מצלמה בלי כבל ולא מצלמה בלי חשמל. כל מצלמה חייבת מתח אך ניתן גם לחבר את המצלמה לסוללה וכך לפתור את בעיית החשמל.

2. כדי להקליט את מה שהמצלמה מצלמת יש צורך במכשיר מקליט (DVR). מכיוון שאתה צריך רק יום- יומיים ישנם מקליטים שנקראים מיני DVR ופועלים על כרטיס זיכרון ובנוסף, קטנים יותר מ-DVR רגיל.

3. כדי לצלם בלילה למרחק 4 מטר אתה צריך לבדוק אם יש תאורה בלילה או שהמקום חשוך לגמרי. אם אין תאורה- אתה חייב להוסיף גם אינפרא (8 לדים). אם יש תאורה- תחפש מצלמה עם לוקס (LUX) כמה שיותר נמוך כדי לראות בחושך.

4. למצלמות נסתרות אין תאורה אז אין לך מה לחשוש.

5. אין חיה כזאת בתקציב שלך היות ואתה צריך מצלמה נסתרת, מכשיר מקליט וסוללה (?) אז תכוון יותר לכיוון של 1,500 ש"ח.

6. כדי לבדוק אם המצלמה מכוונת, כל מה שצריך זה מסך בעל כניסת RCA ואז ניתן לחבר אותו למצלמה.

 

לסיכום, אני ממליץ לך לפנות לבעל מקצוע שמתעסק במצלמות נסתרות (ולא גלויות) ולבצע דרכו.

 

שלום

 

כשרמתי מצלמה אלחוטית היתכוונתי שהיא תיהיה בעלת סוללה ניטענת.

המצלמה לא אמורה להגיע אם כרטיס שאמור להכיל את הסירטון?

 

מה אם מצלמות כאלה שמרכיבים על קסדות אופניים?

 

עוד תגובות

תודה

פורסם

אתה יכול להתפשר על המצלמה הזאת:

http://www.intelspy.com/72p-80-thumbcam.html

 

זה DVR+ מצלמה שפועל על סוללה נטענת.

 

חסרונות:

- LUX 1.0 שזה אומר שחייבים תאורה חיצונית כדי להצליח לראות בלילה.

- כרטיס זיכרון רק עד 8 ג'יגה- ז"א עד 8 שעות הקלטה רצופה בערך.

- המצלמה באיכות נמוכה.

 

אם תסביר מה בדיוק אתה רוצה לראות ומאיפה אולי אפשר יהיה לעזור יותר...

פורסם
אתה יכול להתפשר על המצלמה הזאת:

http://www.intelspy.com/72p-80-thumbcam.html

 

זה DVR+ מצלמה שפועל על סוללה נטענת.

 

חסרונות:

- LUX 1.0 שזה אומר שחייבים תאורה חיצונית כדי להצליח לראות בלילה.

- כרטיס זיכרון רק עד 8 ג'יגה- ז"א עד 8 שעות הקלטה רצופה בערך.

- המצלמה באיכות נמוכה.

 

אם תסביר מה בדיוק אתה רוצה לראות ומאיפה אולי אפשר יהיה לעזור יותר...

 

השכן שלי אוהב ליזרוק אלי לגינה את הסיגריות שלו והוא טוען אחרת.

כשאתה אומר 8 שעות הקלטה רצופה, זה אומר שהסוללה תוכל ל"קיים" את המצלמה בשעות האלה?

מה זה איכות נמוכה?

אני צריך שהיא תצלם למרחק של 4 מטר.

כמה היא עולה בארץ ואיפה?

יש לה חיבור פשוט (USB)?

פורסם
השכן שלי אוהב ליזרוק אלי לגינה את הסיגריות שלו והוא טוען אחרת.

כשאתה אומר 8 שעות הקלטה רצופה, זה אומר שהסוללה תוכל ל"קיים" את המצלמה בשעות האלה?

מה זה איכות נמוכה?

אני צריך שהיא תצלם למרחק של 4 מטר.

כמה היא עולה בארץ ואיפה?

יש לה חיבור פשוט (USB)?

 

 

- מוקפץ -

×
×
  • תוכן חדש...