Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני צריך ייעוץ לגבי רכישת סאב חדש, ודאבל דין והתקנת מערכת באוטו

 

יש לי אופל קורסה חדשה,

מגבר Alpine PDX 4x150 (לפי בדיקת המעבדות שלהם עוצמה אמיתית בהתגדות 4 אום -> 4x180W)

סט קדמי Focal 165KF עם טוויטרל של מורל

 

לגבי הסאב, האלפיין נותן 150 לערוץ גם בהתנגדות 2 וגם ב4 / באיזה כיוון כדאי ללכת?

אני צריך סאב איכותי לא גדול מדי(הבגאז' יחסית קטן) לא חובה שיירד נמוך אבל שיהיה איכותי

כרדע הוא יוגבר ע"י האלפיין (כך שיהיה מוגבל ל300 וואט)

אולי בהמשך אם אני יביא סט אחורי אני יוסיף אלפיין מונובלוק

על מה אתם ממליצים ובאיזה התנגדות?

 

לגבי הדאבל דין אני מבין שאני צריך תושבת fascia כדי שיישב באוטו?? ובנוסף מתאם לשליטה מההגה שלא אאבד תצוגה במחשב ואוכל גם לשלוט במערכת מההגה.

עם זאת אני מחפש דאבל דין איכותי עם בלוטוס מובנה של מותג (לא סיני או מדבקה)

הסתכלתי קצת על האלפיין והפיונייר 3300/4300 , אין כרגע שום דבר עם תמיכה בעברית לבלוטוס נכון?

הפיונייר קצת מאכזב כי ב 3300 יש בלוטוס מובנה אבל המסך קטן יחסית והחיבורי אייפוד/aux רק מקדמיה

וב 4300 המסך גדול יותר 7 אינץ אבל אין בלוטוס מובנה ועם המודול זה לא נותן את על האפוציות שיש ב 3300

בקיצר על מה ללכת? אני לא רואה מכשיר טוב זמין כרגע

 

לגבי הסט הקדמי של פוקאל האם כדאי להחליף את הטוויטרל של המורל פולס?

 

לא ציינתי תקציב אני מחפש מוצרים שהם פחות או יותר medium-end

לא lowend ולא high end , תודה מראש לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...