Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מכיר בעלים של BMW 135I \ 130M \ AUDI S3 DSG ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
והיה ואני מכיר, אז מה?

 

זהו. סתם רצה לדעת אם יש מישהו שמכיר, אז הנה. :lol:

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

חברים אני לא שואל כדי לדעת,

אלו רכבים שאני מתעניין בהם ורוצה לקנות אחד מהם.

שי תוכל לקשר אותי אליהם? תודה

פורסם

פנה לאודי או לב.מ.וו- יש סוכנויות, מוקד טלפוני, אתרי אינטרנט וכו'.

חוץ מזה, מה אתה רוצה מחברי הפורום? איך בדיוק "מקשרים" מישהו לרכב? אתה מאוד לא ברור.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

אז בעצם אתה רוצה שמישהו מהפורום, שמכיר מישהו שיש לו את אחד הרכבים האלה יתן לך את הטלפון שלו כדי שתוכל ליפול עליהם ולבקש לקנות את האוטו?

 

הרי הם לא רוצים למכור, אחרת היו מפרסמים בלוחות...

 

תהיה בריא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
פנה לאודי או לב.מ.וו- יש סוכנויות, מוקד טלפוני, אתרי אינטרנט וכו'.

חוץ מזה, מה אתה רוצה מחברי הפורום? איך בדיוק "מקשרים" מישהו לרכב? אתה מאוד לא ברור.

 

אם אני שואל בפורום סימן שאני רוצה לקנות יד שנייה.

אני רוצה להיות בקשר עם בעל הרכב אם זה אפשרי לגבי קנייה.

 

אז בעצם אתה רוצה שמישהו מהפורום, שמכיר מישהו שיש לו את אחד הרכבים האלה יתן לך את הטלפון שלו כדי שתוכל ליפול עליהם ולבקש לקנות את האוטו?

 

הרי הם לא רוצים למכור, אחרת היו מפרסמים בלוחות...

 

תהיה בריא

 

לא בהכרח יתן את הטלפון אלא יוכל לשאול אם הרכב מוצע למכירה.

"ליפול עליהם" - לשאול אם הרכב מוצע למכירה.

טעות בידך, לא בהכרח מי שמפרסם לא רוצה למכור.

 

300 אלף והיא שלך :wink:

 

במחיר הזה אפשר להוציא מהיבואן, תודה.

פורסם

תחפש בלוחות, תשאל חברים, הנה שאלת פה. תמשיך כך ובסוף תמצא.

 

אל תהיה מאלה ששואלים כל אחד אם הוא מוכר, אם הוא מוכר אז אני מניח שהוא ישים שלט על הרכב.

שאני מגיע למקומות מסוימים אני כבר מתערב עם חברים שלי שהנה ישאלו אותי אם אני מוכר.

אני תמיד מנצח :lol:.

אם מישהו ירצה למכור הוא ישים שלט על הרכב.

 

בהצלחה.

סער.

פורסם
מזכיר לי את כל אלה שמתחילים לשאול "מכיר את משה?" "מכיר את חיים?" "מכיר את שמוליק?"

 

כן גם אני חשבתי בדיוק אותו דבר, וגם אם אני מכיר אז מה :\

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
אל תהיה מאלה ששואלים כל אחד אם הוא מוכר, אם הוא מוכר אז אני מניח שהוא ישים שלט על הרכב.

 

בשביל המחיר הנכון, כל אחד מוכר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...