Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש הערבה בלילה - יש דבורות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצה שלי בתור מי שגר באיילת, לא לעבור בשום פנים ואופן את ה110, יש כמה סמויות בכביש.

אם יש לך רכב מהנה תסע דרך מצפה רמון שם אפשר להרביץ ולהנות מאחלה כביש נהיגה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

+1

כל פעם שנסעתי לאילת היה דרך מצפה ,

הנסיעה לא מונוטונית כמו בכביש הערבה ומה שבטוח כמות הניידות שם שווה לאפס [או לא גבוה בהרבה מזה].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

דבורות? בכבישי הערבה לא הדבורות הן אלה שאמורות להדאיג אותך, נסה יותר בכיוון של תנים ואיילים.

בשנים האחרונות יוצא לי לנסוע מפעם לפעם בכבישי הדרום הריקים והחשוכים, כל הזמן עם רגל בהיכון על הברקס ויד על הצופר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא יודע לגבי דבורות, אבל יש יתושים (שוטרי מתנ"א עם לייזר) - אבל הם מהסוג המציק שלא עוזבים אותך עד שלא מוצצים לך את כל הכסף מהארנק.

 

אם אין לך K-300 ברכב (משבש) עדיף שתיסע לאט.

פורסם

מה זה חשוב אם מואר או חשוך?

דבורה זה דבורה, לא משנה התאורה ולא משנה כלום. בלי V1 אסור לצאת היום מהבית :)

 

לייזרים כבר מזמן לא מפחיד, תמיד אפשר למסמס את זה בבית המשפט כי האקדחים האלה אמינותם מוטלת בספק גדול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אותי תפסו בקיץ בכביש הערבה, בקטע חשוך. הניידת עמדה מולי על השוליים וברגה שהתקרבתי אליה, במהירות של 130 קמ''ש,

השוטר הדליק את כל הפנסים האפשריים כדי לסמן לי לעצור.

הכי מצחיק, שאישתי שישבה לידי, אמרה לי: "תסע תסע, למה אתה עוצר, אולי זה לא לך", שאלתי אותה מה דעתה לחפש אוטובוס בשעה שתיים בלילה, במקרה שיעצרו אותנו במרדף. לא הייתה תגובה...:roll:

 

ד''א, לא קבלתי דוח, גם לא אזהרה. מיותר לציין שלא היה שום "ליקוק" מצדי ושום בקשה להתחשבות.

 

תמלול קצר -

ש': אתה מודע לזה שנסעת 130?

 

אני: אם זה מה שרשום אצלך, אז כנראה זו המהירות שנסעתי בה.

 

ש': בוא תביא רשיונות בבקשה.

 

אני: (מתקרב לחלון של הניידת) תגיד בבקשה, כמה זה 130 קמ''ש בכסף?

 

ש': (אמר לי איזשהו סכום) יש לך הרבה עבירות תנועה?

 

אני: יש כמה, לא משהו חריג.

 

ש': אני אסתכל על העבירות שלך, בוא נקווה שאין לך עבירות בחמש שנים באחרונות, אולי תקבל רק אזהרה.

 

אני: אוקיי

 

ש': יש לך עבירת חנייה ב2007, (חניתי במקום אסור במכללה).

 

אני: כן....

 

ש': טוב (נקב בשמי), תבזבז 750 שקל על אישתך והבת (ישנה באוטו מאחור). ותזהר בכביש

 

אני: תודה רבה, לילה טוב. ואתה יודע שמהירות היא גורם מזערי לתאונות, והאוטו שלי מטופל, הצמיגים לא סינים, מנופחים. (זו רוח הדברים שאמרתי, נאמר בצורה אינפורמטיבית ולא מתתחכמת).

 

 

כל השיחה הייתה מאוד נינוחה, בכיף כזה.

אז יש שוטרים בסדר. גם אם הוא היה נותן לי דוח הוא היה בסדר לדעתי. הוא דיבר בצורה מנומסת, והיה אדיב. הלוואי על כל השוטרים להיות כמוהו.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

סע בזהירות, בלי קשר למשטרה, כמו שאמרו לפני וחוויתי גם אני, יש סכנה של מפגעי כביש שנגרמים על ידי חיות שהולכות על ארבע וחיות שהולכות על שתיים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

דרך אגב למי שנוסע דרך מצפה רמון יש לשים לב שלפעמים מתחבת ניידת ליד שיזפון במיוחד בראשון וחמישי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

×
×
  • תוכן חדש...