Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום,

 

ברשותי סוזוקי ליאנה 2007 (יד 2, אצלי מאוקטובר 2009). ק"מ כרגע סביבות ה66K, רכשתי את הרכב עם 48K ק"מ.

לפני כמה חודשים נדלקה נורת המנוע (צהובה) בלוח המחוונים.

ניגשתי למוסך (מורשה, "דרך השטח" בתל אביב) ולאחר בדיקת מחשב הרכב הם המליצו לאפס את המחשב, מאחר והתקלה מסתמנת כבעיה בממיר הקטליטי - מה שידרוש החלפתו (עלות של כ-5000 ש"ח). הם טענו כי אם הבעיה חוזרת לאחר כמה זמן, זה יצריך את החלפת הממיר.

 

אכן, לאחר כמה חודשים הנורה נדלקה שוב (אתמול) והמוסך המליץ על החלפת הממיר.

שאלותיי לחברי הפורום הם:

  1. האם יכול להיות שלאחר יחסית מעט ק"מ הממיר הקטליטי יזדקק להחלפה?
  2. "שמעתי" על אפשרות לנקות את הממיר הקטליטי - מאחר והבעיה היא בעצם בחיישן שמתלכלך, ולא באמת בממיר עצמו. האם אפשרי, האם יעזור והיכן ניתן לעשות זאת? במוסך אמרו שזה לא אפשרי, אבל אני לא בטוח בתשובה שלהם כל כך.
  3. למען הסר ספק - אני לא דוגל ולא מתכוון לבצע "חלטורות" לא בטיחותיות ברכב שלי, ולא מחפש דרך לעקוף את הבעיה - אני פשוט מנסה להבין האם "גזר הדין" הוא סופי, למיטב הבנתי אפשר למצוא פיתרון זול יותר שלא יפגע בבטיחות הרכב.

אודה לכל תשובה

JJ.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

1. בסוזוקי איגניס שלנו הממיר הלך אחרי ק"מ דומה.

2. חכה למומחים.

3. ממיר לא תורם לבטיחות, הוא מקטין את כמות המזהמים שהרכב שלך פולט. קיימת שיטה שכתבו עליה הרבה פה, שהשתמשו בה ברכבי טויוטה. אין לי מושג אם זה יכול להעשות בכל רכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני ממליץ לך לגשת למוסך נוסף לקבלת חוות דעת נוספת , ולא חייבים מורשה יש המון מוסכים שיש להם מחשב אוניברסלי .

אם באמת הממיר סתום היתה צריל להרגיש חוסר סחיבה ועליה דרמתית בתצרוכת הדלק .

יש מיקרים בהם הממיר לא מבצע את פעולתו כמו שצריך ואז הסיפור אחר לגמרי .

יש ממירים אונברסליים יש אותם אצל כל מתקין אגזוזים . המלצתי תחפש את אלה שצמודים למכוני הרישוי . או אם אתה

מאיזור המרכז תגיע למפעל "אפל, בבת ים הם ייצרו בשבילך על המקום את מה שאתה צריך וברמת יצרן.

חייים

מוסך א.נעים

פורסם
שלום רב לחברי הפורום,

 

ברשותי סוזוקי ליאנה 2007 (יד 2, אצלי מאוקטובר 2009). ק"מ כרגע סביבות ה66K, רכשתי את הרכב עם 48K ק"מ.

לפני כמה חודשים נדלקה נורת המנוע (צהובה) בלוח המחוונים.

ניגשתי למוסך (מורשה, "דרך השטח" בתל אביב) ולאחר בדיקת מחשב הרכב הם המליצו לאפס את המחשב, מאחר והתקלה מסתמנת כבעיה בממיר הקטליטי - מה שידרוש החלפתו (עלות של כ-5000 ש"ח). הם טענו כי אם הבעיה חוזרת לאחר כמה זמן, זה יצריך את החלפת הממיר.

 

אכן, לאחר כמה חודשים הנורה נדלקה שוב (אתמול) והמוסך המליץ על החלפת הממיר.

שאלותיי לחברי הפורום הם:

  1. האם יכול להיות שלאחר יחסית מעט ק"מ הממיר הקטליטי יזדקק להחלפה?
  2. "שמעתי" על אפשרות לנקות את הממיר הקטליטי - מאחר והבעיה היא בעצם בחיישן שמתלכלך, ולא באמת בממיר עצמו. האם אפשרי, האם יעזור והיכן ניתן לעשות זאת? במוסך אמרו שזה לא אפשרי, אבל אני לא בטוח בתשובה שלהם כל כך.
  3. למען הסר ספק - אני לא דוגל ולא מתכוון לבצע "חלטורות" לא בטיחותיות ברכב שלי, ולא מחפש דרך לעקוף את הבעיה - אני פשוט מנסה להבין האם "גזר הדין" הוא סופי, למיטב הבנתי אפשר למצוא פיתרון זול יותר שלא יפגע בבטיחות הרכב.

אודה לכל תשובה

JJ.

אני אפתיע אותך מעבר לזה - יש ממירים שאפילו מוטבע עליהם תאריך ייצור מדוייק ותאריך התפוגה שלהם שהוא בסביבות ה-4 שנים.

:)
פורסם

שלום רב,

 

במספר דגמים של סוזוקי בשנתונים אלו ידוע על בעיה בה הממיר הולך יחסית מהר. ישנן מספר דרכים טובות ויעילות לפתרון בעיית הממיר. הדרך הראשונה היא להחליף ממיר, לממיר אמריקאי איכותי במחיר של כ-1200 ש"ח כולל מע"מ ועבודה.

 

האפשרות השנייה, ניקוי ממיר. יעיל ביותר ופותר את הבעיה ברוב המקרים של הליאנה. בכל אופן אנו נותנים זיכוי מלא במידה והניקוי אינו פתר את הבעיה .

 

ממיר כזה עולה 4000-5000 ש"ח בחברה, ואיכותי פחות מהממיר החלופי תוצרת ארה"ב.

פורסם

גם לנו יש ליאנה משנתון דומה, ממה שהבנתי מדובר על שסתום EGR שנסתם חלקית וכתוצאה יש תקלה (מנורת מנוע).

 

לפי דעתי ניקוי EGR יפתור את הבעיה - אנחנו נוסעים הרבה זמן עם המנורה הדלוקה.

 

ונכון הממיר הקטליטי עלול לשבוק במצב כזה.

×
×
  • תוכן חדש...