Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני נהג חדש (עדיין לא) ואני מתלבט בקניית אוטו ראשון יש לי תקציב של עד 125 אלף שקל (כמובן מאבא) כמה שזה נשמע מנאייק ואני לא יודע איזה אוטו לקנות.

ברסמי אני רוצה לקנות במו סידרה 7 שנת 2003-4 הרבה אמרו לי עזוב זה לא רכב ראשון אבל יש לי חולשה אליו לא יודע

חשבתי גם על אלפא 159 2007-8 איביזה חדשה מלא דברים האם אתם יכולים לייעץ לי חברים

 

תודה

פורסם

רואים שאתה ילד לפי ההתבטאות שלך,(לא התכוונתי להעליב)

בכל אופן,אפשר להבין שאתה לא כל כך מודע לאחזקה של הרכב.

איך אתה משווה איביזה לב מ וו סדרה 7?

או למשל אלפא לסדרה 7?

אתה יודע מה העלויות של האחזקה שלהן?

תחזור עם תשובות כמו עלויות אחזקה,כמה אתה יודע שיש לך להוציא על רכב בחודש כולל מוסכים וחלפים וכו'.

אני יודע שאני נשמע מזלזל משהו אבל פשוט כשאתה מכניס בייעוץ לגבי רכישת רכב את השמות סדרה 7 ואיביזה משהו פה קצת מוזר.

פורסם

אני חושב שצריך לפתוח תחת הקטגוריות של הפורומים פורום עראסים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

:lol: שרשורים כאלה מזכירים לי את עצמי בגיל 17 (עם יוזר אחר) כשהייתי כותב בפורום עד כמה 206CC (?!) הוא האוטו הכי יפה וטוב בעולם, וזה היה נראה לי לגיטימי לחשוב ככה ונורא התעצבנתי מתגובות של משתמשי פורום אחרים :p

נסו לגלות טיפה יותר סלחנות הוא כולה בן 17, we've all been there..

וד"א, לפותח השרשור- הרכב האולטימטיבי בשבילך הוא ללא ספק יונדאי קופה 2008\2009 :)

פורסם

סליחה אני יודע למה אני משווה בניהם תחשבו לרגע שאין עלויות בגלל שככה אני חושב שזה לא עלי ולא דלק ולא כלום אני מדבר במו סידרה 7 שנת 2003 ככה העיקרון של מה יותר עדיף כזה דבר או איביזה חדשה מהחברה או משהו כזה לא התכוונתי לעצבן כי הדברים האלה לא עולים לי כסף בגלל זה לא הכנסתי את זה בחשבון ודי שמרו קצת על הפה לא יקרה כלום זה לא שאני בא נגדכם

פורסם
סליחה אני יודע למה אני משווה בניהם תחשבו לרגע שאין עלויות בגלל שככה אני חושב שזה לא עלי ולא דלק ולא כלום אני מדבר במו סידרה 7 שנת 2003 ככה העיקרון של מה יותר עדיף כזה דבר או איביזה חדשה מהחברה או משהו כזה לא התכוונתי לעצבן כי הדברים האלה לא עולים לי כסף בגלל זה לא הכנסתי את זה בחשבון ודי שמרו קצת על הפה לא יקרה כלום זה לא שאני בא נגדכם

 

הערה בונה - תפסק ותנקד (לא ניקוד אלא להשתמש בנקודות) את מה שאתה כותב, זה מאוד יעזור להבין למה אתה מתכוון :shock:

פורסם

מה שהתכוונתי להגיד הוא: תחשבו שאין עלי עלויות בכלל לא דלק,טיפולים,ביטוח כלום מה יותר עדיף?

במו סידרה 7 2003-4?

אלפא רומיאו 159 2007?

או איביזה 1.6 חדשה מחברה

 

מה שאמרתי לגבי הבמו שאתם סתם זורקים לאוויר ערסים ערסים זה לא ככה פשוט אני אוהב את האוטו את הצורה והא נראה אצילי כזה

 

ודרך אגב לבנאדם שהציע יונדאי קופה איך אתה מגדיר אותה מבחינת מהירות בלי להתייחס לשלוש הקודמות שרשמתי

פורסם
מה שאמרתי לגבי הבמו שאתם סתם זורקים לאוויר ערסים ערסים זה לא ככה פשוט אני אוהב את האוטו את הצורה והא נראה אצילי כזה

 

הכוונה לארסים זה בשפת דיבור דוגמא: גבר, ראסמי, מנייאק.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

ומוטי בדיוק לזה התכוונתי כול ההוצאות לא חלות עלי איזה רכב אתם מציעים בתקציב

 

רק דבר אחד ששחכתי לציין מצטער אסור שהרכב יהיה בשום פנים ואופן 98 זה האיסור היחידי

פורסם

אסור שהוא יהיה שנתון 98?

כי רכב בן 13 זה מזל רע?

אם כן, תתנחם בעובדה שהוא עלה לכביש שנה לפני שנת הדגם שלו.

 

או שדיברת על אוקטן 98?

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...