Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , היום אחר הצהריים קרובי משפחה הפתיעו אותי כשנתנו לי במתנה את האפלאוז הישנה שלהם בעקבות קניית רכב משפחתי חדש. יש לציין שהאפלאוז הייתה במשפחה שלהם יד ראשונה הישר מהניילונים בשנת 92'. הם גם ישרו בשבילי קו , קנו גלגלים חדשים , עשו בדיקות בלמים החליפו ריפודים והכל.

 

אבל יש כמה בעיות קטנות , הייתי רוצה להתייעץ איתכם אליהם ואולי לקבל גם הצעות מחיר לתיקונן :

 

1.יש בעיות עם החשמל של החלונות , פעם נפתחים פעם לא נפתחים והחלון של הנוסע ליד הנהג לא נפתח כלל.

2.המראה המרכזית קטנה לי מאוד. אני עוד רגיל למראה של מורה הנהיגה שהיא גדולה מאוד וגם אמא שלי אוהבת מראה גדולה יותר. אבל קראתי פה שמראה גדולה יותר לא מומלצת עקב תאונות וכו' , בשורה התחתונה , כדאי להחליף?

3.הרמקולים בדלתות הקדמיות לא עובדים. אני לא יודע אם כי הם שרופים , או שפשוט המשפחה לא אהבה לשמוע בווליום כ"כ גבוהה ופשוט ניתקו אותם.

4.הקומפקט דיסק עובד חלק , הבעיה היא שהדיסק נתקע בתוך הרכב עצמו. אני פותח את הפאנל להחליף דיסק והדיסק פשוט לא יוצא.

5.הרכב רועד בעצירות ברמזורים וכאלה , קראתי איפה שהוא שייתכן ואלה תושבות מנוע , הגיוני?

6.הייתי שמח להחליף לחישוקי מגנזיום , כמה אמור לעלות העניין בהתחשב בכך שהגלגלים עצמם חדשים לחלוטין?

 

תודה רבה לעונים , אריאל.

פורסם

קודם כל תתחדש

 

מעניין לדעת האם הרכב ידני/אוטומט, קילומטראז ורמת גימור...

 

לגבי החלונות והרדיו - כנס לאיזה חשמלאי טוב ותראה אם הוא יכול לעזור לך.

 

מה שיותר חשוב באפלאוזים: לעולם...אבל לעולם...אל תמלא מים ברדיאטור במי ברז, אלא רק במים ירוקים איכותיים-אני שם של פריסטון.

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם

קודם כל תודה על התגובה. בקשר לשאלתך , אוטומטית , קצת מבאס כי היא קצת עגלה באמת0 כי יש רק 3 מצבים אבל בסדר. קילומטרז' 150K ורמת גימור XI לדעתי כי גם מאחורה יש חלונות חשמל.

דבר נוסף שלא כתבתי הוא שמד הקמש תקוע על אפס , אצטרך לתקן גם את זה

כן אני יודע בקשר למים הירוקים , בדקתי הרבה בזמנו על הרכב כי תכננתי לקנות אחד בעצמי.

 

שוב תודה על תגובתך , אריאל.

פורסם

 

אבל יש כמה בעיות קטנות , הייתי רוצה להתייעץ איתכם אליהם ואולי לקבל גם הצעות מחיר לתיקונן :

5.הרכב רועד בעצירות ברמזורים וכאלה , קראתי איפה שהוא שייתכן ואלה תושבות מנוע , הגיוני?

תודה רבה לעונים , אריאל.

אריאל שלום רב !

בעייתך קשורה קודם כל לסלד נמוך.

מה צראה שעון הסלד, בעת התנעת מנוע קר בפרקינג?

מה מראה שעון הסלד, במנוע חם בפרקינג?

מה מראה שעון הסלד, בדרייב, במנוע חם?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
קודם כל תודה על התגובה. בקשר לשאלתך , אוטומטית , קצת מבאס כי היא קצת עגלה באמת0 כי יש רק 3 מצבים אבל בסדר. קילומטרז' 150K ורמת גימור XI לדעתי כי גם מאחורה יש חלונות חשמל.

.

 

אם כבר זה דגם X (קרבורטור).

 

ה-XI (הזרקה) הגיע לארץ בסוף שנת 93 תחילת 94.

 

גם באפלאוז שלי יש 150,000 ק"מ.

 

יש לך אחלה אוטו, ואם תתנהג איתו יפה...תוכל להנות ממנו עוד שנים רבות.

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם
אריאל שלום רב !

בעייתך קשורה קודם כל לסלד נמוך.

מה צראה שעון הסלד, בעת התנעת מנוע קר בפרקינג?

מה מראה שעון הסלד, במנוע חם בפרקינג?

מה מראה שעון הסלד, בדרייב, במנוע חם?

בברכה

צביקה

 

אני אבדוק את זה ואחזור עם תשובה , תודה על התמיכה.

 

וכרמל , תודה רבה. אני מאמין שבהחלט אהינה ממנה :-P

×
×
  • תוכן חדש...