Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי יונדאי I20 שנת 2009 עם 48 אלף קילומטר שהיתה השכרה לשעבר.

יש לי תופעה באוטו של רעידות בבלימה כאשר הגיר במצב D או R

ואפילו במצב R הרעידות יותר גדולות .

הייתי במוסך מורשה של יונדאי והם טוענים שתושבות המנוע תקינות ואין בעיה מיוחדת.

אבל עדין יש לי את התופעה הזאת וגם אנשים נוספים שהיו באוטו ראו והרגישו את התופעה .

אז מה נראה לכם הבעיה? האם לדרוש מהמוסך לפרק את התושבות או כיצד לנהוג איתם?

האם נראה לכם שזה אולי בעיה אחרת מאשר תושבות ?

מבקש עזרה דחופה כי אני אובד עצות כבר .

תודה רבה

פורסם

אני מרגיש את הרעידות גם בהגה , גם בדוושת הבלם, וגם בגב מושב הנהג ,וגם אזור לוח השעונים ובכל האוטו בכללי.

בנוסף אני שם לב שברגע שאני במצב עצירה בבלימה בהילוך ( R או D) המנוע מתחיל להיות יותר רועש וכאילו יותר מתאמץ

(במצב בלימה ב R הרעידות יותר גדולות אפילו).

שמתי לב לעוד תופעה בימים האחרונים שאני עומד בבלימה במצב D ברמזור למשל יש גם מידי פעם איזה צפצוף כזה שמתווסף לרעידות ולרעש המנוע.

כמו כן יש מצבים שהריעודת יותר חזקות ויש מצבים שהרעידות מופחתות .

וכאשר האוטו במצב הילוך של N או P בבלימה הרעידות כמעט ולא מורגשות.

אני חושש שיונדאי מתנערים מאחריות או לא מראים רצון מיוחד לבדוק לעומק את הבעיה מאחר והאוטו באחריות .

עניין הרעידות הזה ממש מציק לי במיוחד בפקקים או שאני עוצר ברמזור או שאני נוסע לאחור במצב R ועוצר בבלימה לכמה שניות.

מה הייתם עושים?כיצד הייתם פועלים?

האם יש איזה מכון בדיקה שיכול לבדוק את זה, ולהגיד אם הבעיה בתושבות או בגיר או איפה שאני יביא ליונדאי הוכחות?

תודה

פורסם

אם הרעידות הן רק בבלימה,כניראה המקור לבעיה הם דיסקי הבלימה.

בדוק את הדיסקים של הבלימה,כניראה אחד מהם או יותר עקומים.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הרעידות מורגשות בעיקר בבלימה שהגיר על הילוף D או R , אך קיימות גם בנסיעה ללא גז שהאוטו בהילוך של D או R

יש איזה דרך לבדוק את זה מה הבעיה? מה הייתם עושים?כי ביונדאי לא מצאו פתרון

פורסם

אז איך אתה מסביר את זה שיש גם רעידות ברכב במצב נסיעה בהילוך של D או R ללא גז וללא בלימה ?

במצב בלימה הרעידות מתחזקות אבל קיימות גם בנסיעה ללא גז בהילוך .

פורסם

נראה לי שהוא לא הובן נכון...ואם אני הבנתי נכון אתה מרגיש את הרעידות כאשר אתה במצב עצירה מוחלטת כאשר הגיר משולב במצב נסיעה d או r.

אם אכן כך אז באמתלא מדובר בצלחות בלימה או כל דבר אחר שקשור למערכת הבלימה...

מה כן?

תושבות מנוע וגיר כנראה...

אתה יכול לומר לנו על כמה עומד מחוג הסל"ד במצב שכזה? כאשר הרכב עומד?

האם הוא יציב בסל"ד קבוע או שהוא משחק?

פורסם

אם אכן ישנו עיוות בדיסק ויש רעידות גם לא בבלימה,העיוות כניראה מאוד גדול ויש חיכוך עם הרפידות.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הסל"ד שהאוטו נמצא במצב עמידה הוא סביבות 500-600 בערך, המחוג נמצא במד הסלד טיפה מעל האמצע בין 0-1

ומחוג הסל"ד יציב וקבוע לא משתנה במצב עמידה .

כיצד הייתם מציעים לי לבדוק את הבעיה אם במוסך מורשה של יונדאי טוענים שהכל בסדר?

יכול להיות למשל שהבעיה בגיר ומצריכה טיפול יקר והם מתחמקים מזה, או מתעצלים לפרק את תושבות המנוע לבדוק אותם?

פורסם

אני אמנם לא מכיר את הרכב הזה ספציפית אבל 500 או 600 סל"ד זה נמוך וןלכן אתה מרגיש את הרעידות האלו.

אתה אמור לעמוד בסביבות ה900 סל"ד פלוס מינוס 50.

כנס חזרה למוסך ובקש שיבדקו שוב את העניין, לא הולך? כנס למוסך אחר שיתן לך חוות דעת מקצועית ואיתה חזור למוסך המטפל

בהצלחה

פורסם

לפי בדיקה שלי עם רכב דומה המצב של הסל"ד נראה תקין ואצלו זה גם עומד על 500-600 סל"דבעמידה ואצלו אין את הרעידות האלו .

פורסם

לגעתי הצמיגים שלך לא תקינים בדוק את הצמיגים לפני שאתה הולך להוציא ים של כסף

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

אהלן אלון

לפי מה שאני מבין ממך אתה מתלונן על רעידות בעמידה בעת לחיצה על הבלם ושילוב בין R לD

עד כמה שאני מכיר את ה I20 האוטו שקט גם כשמכניסים R או D

אני ממליץ על בדיקה נוספת במוסך המורשה כי כנראה הם לא הבינו אותך נכון (כמו שאני בהתחלה לא הבנתי אותך)

ואם קיימת בעיה תהיה בטוח שיונדאי לא מתנערת מאחריות(עד כמה שזכור לי כלמוביל מקום ראשון במתן שירות)

ואם בכל זאת תרגיש לא מסופק תוכל להגיע אלי ליונדאי אשקלון ואני מבטיח שלא תצא מאוכזב.

 

בכל אופן זה נשמע כמו שהחלפת תושבות תפתור את הבעיה.

פורסם

אחי שלום לך,אני אישית חושב שאולי יש לך בריחת ניצוץ,או מהצמע הראשית או קורוזיה בקטבים של המצבר מה שפחות נראה לי,בכל מקרה בצע טיפול תקנה שמן איכותי לפי דרישות יצרן החלף פלגים (אולי נשרפו) החלף פילטר אוויר,דרך אגב האוטו מושך טוב יש כח או שאתה מרגיש שיש ראש והמנוע מחוספס לא מושך כל כך,אם לא אז מע' הדלק בסדר,הכי סביר שיש בריחת מתחתעוד בדיקה כשהאוטו עומד בדרייב תפעיל מתג חלונות לסגירה כשהחלון סגור,האם הרעידות התגברו?

×
×
  • תוכן חדש...