Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

עכשיו יצאתי לסיבוב באוטו הגעתי למקום עצרתי וסובבתי את ההגה במקום בעמידה שמאלה עד הסוף ובאמצע הסיבוב הרגשתי איזה קפיצה כאילו הצמיג עומד על אבן נסיתי גם ימינה וגם הרגשתי אותה קפיצה ומתחת לגלגלים אין שום דבר הכל נקי.

בזמן נסיעה הכל חלק ואין שום דבר.

ופתחתי את החלון בזמן סיבוב הגה בעמידה ושמעתי גם צריחה קטנה כמו צריחה של שרשרת מנוע.

חשוב לציין שהאוטו הזה לא משמש אותי יום יום והוא כבר איזה 4-5 ימים עומד ולא נסענו בו,

שמן הגה כוח מזמן לא בדקתי ועכשיו בחושך לא בדקתי אולי זה חוסר שמן?

 

יש גם תופעה אבל זה כבר מזמן , כשאני עמוד במקום ומסובב את ההגה עד הסוף שמאלה או ימינה אני מרגיש כאילו המנוע נחנק טיפה ורואה שהסל"ד יורד קצת ויש מין זמזום עם הסיבוב.

ואם אני מחזיק את ההגה מסובב עד הסוף בעמידה ולוחץ אותו אני מרגיש רעידה יותר חזקה,

אז האם יש קשר בין המצבים האלה?

ומה יכול להיות הבעיה?

תודה רבה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל מה שאתה מתאר קשור לשחרור לחץ במשאבת הגה כוח ותקין לחלוטין.

לגבי

סובבתי את ההגה במקום בעמידה שמאלה עד הסוף ובאמצע הסיבוב הרגשתי איזה קפיצה כאילו הצמיג עומד על אבן נסיתי גם ימינה וגם הרגשתי אותה קפיצה ומתחת לגלגלים אין שום דבר הכל נקי.
נראה כי השמן הגה עדיין קר או שהמשאבה קרה. בכל מקרה, אין שום בעיה. גם קשור למזג אוויר קר ולכך שהרכב עמד כמה ימים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

המקרה הזה אחרי נסיעה של 5 -6 דקות ללא לחיצות חזקות, אבל לפי שעון חום המים הוא הגיע אחרי איזה 3 דקות מההתנעה הגיע לאמצע הנורמאלי.

אבל איך שאני תיארתי קודם בזמן סיבוב בעמידה במקום ולא מהסיבוב הרשאון אלא לפני הסוף באיזה סיבוב אתה מרגיש כאילו ההגה עומד להיתקע אבל ממשיך חלק.

יעני באמצע סיבוב יש משהוא שקפץ וירד.

היתכן באמ שזה בגלל הקור ?

לגבי האוטו זה לא פעם ראשונה שהוא יושב כמה ימים רצוץ בלי תזוזה ואף פעם לא היה משהוא חריג בניעה הראשונה.

 

והרגשתי בזמן בעמידה במקום גם ב P שאם אני עוזב את הגז וממתין אחרי פחות מחצי דקה הסל"ד יורד טיפה מתחת למצע והואוטו מתחיל לרעוד קצת . האם זה קשור?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

היתכן באמ שזה בגלל הקור ?

 

זה לא "קור", אבל בגלל שהשמן הידראולי קר התופעה תתכן.

 

והרגשתי בזמן בעמידה במקום גם ב P שאם אני עוזב את הגז וממתין אחרי פחות מחצי דקה הסל"ד יורד טיפה מתחת למצע והואוטו מתחיל לרעוד קצת . האם זה קשור?

 

תעזוב אותך משטויות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אוקי אז בכל מצב מחר אני אבדוק את מצב שמן ההגה כוח ,

גם ככה הגיע הזמן לטיפול 90,000 עם טיימנג אז אני אבקש שיחליפו את השמנים ובדקו את כל המערכות .

תודה לך.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

עדכון:

עדיין לא היתי במוסך,

אבל ביומיים האלה נסנו כל יום עם האוטו בעיר,

אבל היום התנעתי אותי ובאתי לנסוע בעמידה ב D הרגשתי כאילו ההגה קצת קשה וברגע שאני מתחיל לסובב את ההגה אז יוצא רעש של שריקה כמו שריקת חגורת מנוע גמורה, אז עשיתי קצת סיבובים להגה בנסיעה קדימה אחורה ופתאום הרעש נעלם וההגה נהיה יותר חלק בנסיעה,

אבל בעמידה מרגישים שזה עדיין לא חלק כמו שהיה תמיד.

בדקתי שמן הגה כוח (הסתקלתי על המיכל מבחוץ) היה מלא וקצת מעל ה FULL.

מה דעתכם הבעיה?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

מה לא מובן אמרתי לך שזה בגלל שמן הגה קר. ככה זה בסובארו כל יום תהיה לך הפתעה חדשה. אבל מה, מתקלקלת לעתים רחוקות. הרכב הזה חי ונושם ומאוד רעשני ורגיש מכל הכיוונים. תתרגל לסובארו.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לגבי רעשים אני מכיר את זה כבר שנתיים,

במיוחד בהתנעה בבוקר כשהאוטו קר אז השרשת מנוע עושה קצת רעש גם מאזור המנוע יש גם קצת רגש אבל ברגע שהחום מגיע למצב עבודה הכל חוזר להיות שקט ומקורי,

רק העניין של ההגה זה דבר חדש, אני כבר שנתיים בדיוק עם האוטו ומכיר כל רעש וכל פיק באוטו ואף פעם לא היה לי דבר כזה, גם בימי קור ושלג שהיה על האוטו ההגה לא עשה שום רעש ולא היה קשה!

רק בכמה ימים האלה הוא החליט לשגע אותי קצת.

 

BURZUM אצלך באימפרזה יש רעש כזה בהגה ואתה מרגיש הבדל שהשמן קר ?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
כל מה שאתה מתאר קשור לשחרור לחץ במשאבת הגה כוח ותקין לחלוטין.

לגבי נראה כי השמן הגה עדיין קר או שהמשאבה קרה. בכל מקרה, אין שום בעיה. גם קשור למזג אוויר קר ולכך שהרכב עמד כמה ימים.

 

מצטער'ת...כול מה שרשמת ממש לא נכון.

תאר לך את אותו רכב נוסע בוורשה בירת פולין כאשר הטמפ' בחורף יורדת הרבה מתחת לאפס אז לפי דברייך ההגה כנראה בכלל לא יזוז.

 

 

כנס למוסך לבדיקה.

איזה כייף לי :)

פורסם

בוודאי שחשבתי על זה. אבל אני בטוח ב-100 אחוזים שרכב שנמכר באירופה מגיע עם אותו נוזל הידראולי עבור הגה הכוח כמו בשאר העולם.

איזה כייף לי :)

פורסם
...עכשיו יצאתי לסיבוב באוטו הגעתי למקום עצרתי וסובבתי את ההגה במקום בעמידה שמאלה עד הסוף ובאמצע הסיבוב הרגשתי איזה קפיצה כאילו הצמיג עומד על אבן נסיתי גם ימינה וגם הרגשתי אותה קפיצה ומתחת לגלגלים אין שום דבר הכל נקי.

...

 

כל מה שאתה מתאר קשור לשחרור לחץ במשאבת הגה כוח ותקין לחלוטין.

לגבי נראה כי השמן הגה עדיין קר או שהמשאבה קרה. בכל מקרה, אין שום בעיה. גם קשור למזג אוויר קר ולכך שהרכב עמד כמה ימים.

 

מה פה בדיוק נשמע תקין?!

 

לפותח השרשור- לפי התיאור שלך ייתכן והחגורה של משאבת ההגה מחליקה ויכול להיות שגם יש בעיה מכאנית במסרק.

התקשות ההגה/נקישות/מכות השלב מסויים תוך כדי הסיבוב הם לא דבר תקין.

 

לגבי סיבוב ההגה עד הסוף- מאד לא מומלץ במערכות הגה כוח, בטח לא להחזיק את ההגה וללחוץ בסוף המהלך. כל התופעות שתארת- שינוי הרעש וירידה בטורים תקינות, אך אתה לא אמור להחזיק את ההגה בסוף המהלך שלו, הכוונה לא ללחוץ עוד כשהוא הגיע לסוף.

 

בכל מקרה נשמע שהמקרה שלך דורש בדיקת מוסך. חזור לעדכן.

פורסם

בדקת נוזל הידראולי במיכל על המשאבה של ההגה כח ?

בדקת שהרצועה שמניעה את המשאבת הגה כח לא רפויה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עדיין לא היתי במוסך,

אבל בדקתי שמן הגה כוח היה מלא,

אבל אני לא יודע איפה הרצועה הזאת?

היא יושבת על מנוע?

כי כאשר האוטו קר ומסובבים את ההגה בעמידה שומעים רעש חריקה כמו שריקת שרשרת מנוע.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013


×
×
  • תוכן חדש...